אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
טריומף טייגר 900 מתעדכן לקראת 2024
ראשי » דו-גלגלי » טריומף טייגר 900 מתעדכן לקראת 2024
טריומף טייגר 900

טריומף טייגר 900 מתעדכן לקראת 2024

האדוונצ'ר הבריטי לא מתכוון להישאר מאחור מול המתחרים ומקבל שורת עדכונים לקראת 2024 בהם מנוע מחוזק, מכלולים משופרים ותוספת אבזור

אופיר דואק 01/11/2023 צלם: יצרן

קטגוריית האדוונצ’רים בנפח בינוני עמוסה ותוססת מאי פעם. רק בשבועות האחרונים עוד בטרם הוצגו החידושים של תערוכת מילאנו נחשפו ב.מ.וו F800 GS ו-F900 GS חדשים, הוסקוורנה נורדן 901 מעודכן וגרסת כביש לסוזוקי ויסטרום 800, ובטריומף לא מתכוונים להישאר מאחור. הבריטים חושפים בימים אלו מתיחת פנים למשפחת הטייגר 900 אשר הוצג לראשונה לפני 3 שנים וזוכה להצלחה גדולה (למרות שלמגינת ליבם של האנגלופילים הוא בכלל מיוצר בתאילנד).

מתיחת הפנים מקיפה את כל דגמי משפחת טריומף טייגר 900 הכוללת את גרסאות ה-GT הסטנדרטית, GT פרו המיועדת לתיור כביש והראלי פרו המכוונת לשטח. עיצובית לא נעשו שינויים משמעותיים מלבד עדכונים ליחידות תאורת ה-LED מלפנים ומאחור, אבל גם לא ממש צריך כי הטייגר עדין נראה עדכני, וכל זאת הוא זכה לצביעות חדשות כמתבקש. שינוי נוסף נעשה בעיצוב המושב כדי לספק נוחות משופרת, כהוא מצעי אפשרות הגבהה של 20 מ”מ ובגרסאות הפרו מגיע גם עם חימום.

בטריומף העדיפו להתמקד בשדרוגים משמעותיים יותר ובראשון טיפול במנוע הטריפל בנפח 888 סמ”ק שזכה לתוספת הספק של 13% ומומנט משודרג ב-9% למרות עדכון כדי לעמוד בתקינת יורו 5 פלוס לפליטות מזהמים. במספרים זה אומר הספק מרבי שעלה מ-95 ל-108 המתקבלים ב-9,500 סל”ד, כאשר המומנט המרבי עומד כעת על 9.2 קג”מ המתקבלים ב-6,850 סל”ד, כאשר בטריומף טוענים לעיבוי המומנט גם בסל”ד נמוך. כאופציה מוצעת מערכת פליטה עם דוד מטיטניום וסיבי פחמן החוסך ק”ג שלם ומעניק לטענת טריומף סאונד בשרני ונוכח יותר.

Tiger 900 2024 11Tiger 900 2024 11Preview
Tiger 900 2024 08Tiger 900 2024 08Preview
Tiger 900 2024 02Tiger 900 2024 02Preview
Tiger 900 2024 12Tiger 900 2024 12Preview
Tiger 900 2024 09Tiger 900 2024 09Preview
Tiger 900 2024 05Tiger 900 2024 05Preview
Tiger 900 2024 03Tiger 900 2024 03Preview
Tiger 900 2024 06Tiger 900 2024 06Preview
Tiger 900 2024 07Tiger 900 2024 07Preview
Tiger 900 2024 04Tiger 900 2024 04Preview
Tiger 900 2024 13Tiger 900 2024 13Preview
Tiger 900 2024 10Tiger 900 2024 10Preview
טריומף טייגר 900טריומף טייגר 900Preview
Tiger 900 2024 15Tiger 900 2024 15Preview
Tiger 900 2024 16Tiger 900 2024 16Preview
Tiger 900 2024 17Tiger 900 2024 17Preview
Tiger 900 2024 01Tiger 900 2024 01Preview

דגמי ה-GT מצוידים במזלג הפוך של מרזוקי עם כיוונון חלקי ומהלך של 180 מ”מ, כאשר מאחור ישנו בולם מרזוקי בעלת מהלך של 170 מ”מ עם כיוונון ידני בגרסת ה-GT וכיוון אלקטורני בגרסת הפרו. גרסת הראלי פרו, שלה חישוקי שפיצים וחישוק קדמי בקוטר 21 אינץ’ במקום 19 אינץ’ בדגמי ה-GT, משתדרגת עם מזלג קידמי ובולם אחורי בעלי כוונון מלא מתוצרת Showa עם מהלך נדיב של 240 מ”מ מלפנים ו-230 מ”מ מאחור.


מערכת הבלימה שודרגה עם קאליפרים רדיאלים בעלי 4 בוכנות מסדרת Stylma של ברמבו ו-ABS הפועל גם תחת הטיה שזכה לעדכון תכונה לפעלה מדויקת יותר. אל אלו נוספו לוח מחוונים חדש עם מסך 7 אינץ’ מעניק תצוגת מידע עדכנית ומערכת איתות אזהרה אוטומטית בעת בלימת חירום.
שיווקו של טריומף טייגר 900 המחודש אמור להתחיל באירופה בתחילת שנת 2024.

טייגר 900 GT טריומף טריומף טייגר טריומף טייגר 900
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד