אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו אלפינה B7: נוח למהר
ראשי » חדשות » ב.מ.וו אלפינה B7: נוח למהר

ב.מ.וו אלפינה B7: נוח למהר

ב.מ.וו משיקים מכונית לאנשים שסדרה 7 רגילה לא מספקת אותם

אריאל אלסיבוני 09/02/2016

אם עד היום רציתם את מכונית הפאר של ב.מ.וו, אבל היתה חסרה לכם גרסה ספורטיבית – אתם יכולים להרגע עכשיו – יש פתרון. ב.מ.וו מציגה עכשיו את האלפינה B7, חווית נהיגה עליונה בכל הקשור לפאר נוחות וביצועים, כהגדרתם.

מנוע: יש כאן V8 בנפח 4.4 ליטר עם 600 כ”ס ולא פחות מ-81 קג”מ. אלפינה מספרים שהם עשו את עיקר העבודה על מגדשי הטורבו, מערכת יניקת האוויר ושיפור מערכת הקירור בדרך למספרים היפים האלו. כל האמור עד כאן מספיק בשביל להזיז את ה-B7 ל-100 קמ”ש תוך 3.6 שניות. ללא מגבלות מסוגלת הוילה הניידת הזו להגיע ל-310 קמ”ש. מספק.

ב.מ.וו אלפינה B7

 


שלדה: קצת מצחיק לדבר על ספינת פאר במונחים של דיוק היגוי ויכולת דינאמית אבל זה בדיוק מה שאלפינה עושים. עיקר הבשורה ב-B7 הוא מצב חדש ‘אלפינה ספורט +’, שמחדד את תגובת המכלולים וגם מנמיך את המרכב ב-20 מ”מ. ההנמכה הזו לא רק מורידה את מרכז הכובד אלא גם גורמת לתוספת קמבר בגלגלים הקדמיים מה שתורם לתגובות היגוי חדות וטובות יותר.

 

 

שונות: ה-B7 מצוידת בהנעה כפולה, גיר עם שמונה יחסי העברה (שקוצרו בגרסת האלפינה) ובנגיעות עיצוביות חיצוניות ופנימיות שמבדלים אותה מ”סתם” ב.מ.וו סדרה 7. מאז 1965 לוקחים באלפינה מכוניות של ב.מ.וו ולוקחים אותן צעד קדימה מבחינת ייחוד יכולת וביצועים. ה-B7 החדשה, מתברגת בקלות לתוך השושלת הזו.

ב.מ.וו אלפינה B7ב.מ.וו אלפינה B7Preview
ב.מ.וו אלפינה B7ב.מ.וו אלפינה B7Preview
ב.מ.וו אלפינה B7ב.מ.וו אלפינה B7Preview
ב.מ.וו אלפינה B7ב.מ.וו אלפינה B7Preview
ב.מ.וו אלפינה B7ב.מ.וו אלפינה B7Preview
ב.מ.וו אלפינה B7ב.מ.וו אלפינה B7Preview
ב.מ.וו אלפינה B7ב.מ.וו אלפינה B7Preview
ב.מ.וו אלפינה B7ב.מ.וו אלפינה B7Preview
ב.מ.וו אלפינה B7ב.מ.וו אלפינה B7Preview
ב.מ.וו אלפינה B7ב.מ.וו אלפינה B7Preview
ב.מ.וו אלפינה B7ב.מ.וו אלפינה B7Preview
ב.מ.וו אלפינה B7ב.מ.וו אלפינה B7Preview
ב.מ.וו אלפינה B7ב.מ.וו אלפינה B7Preview

B7 אלפינה ב.מ.וו ב.מ.וו 7 סדרה 7
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד