אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו אלפינה B7: נוח למהר
ראשי » חדשות » ב.מ.וו אלפינה B7: נוח למהר

ב.מ.וו אלפינה B7: נוח למהר

ב.מ.וו משיקים מכונית לאנשים שסדרה 7 רגילה לא מספקת אותם

אריאל אלסיבוני 09/02/2016

אם עד היום רציתם את מכונית הפאר של ב.מ.וו, אבל היתה חסרה לכם גרסה ספורטיבית – אתם יכולים להרגע עכשיו – יש פתרון. ב.מ.וו מציגה עכשיו את האלפינה B7, חווית נהיגה עליונה בכל הקשור לפאר נוחות וביצועים, כהגדרתם.

מנוע: יש כאן V8 בנפח 4.4 ליטר עם 600 כ”ס ולא פחות מ-81 קג”מ. אלפינה מספרים שהם עשו את עיקר העבודה על מגדשי הטורבו, מערכת יניקת האוויר ושיפור מערכת הקירור בדרך למספרים היפים האלו. כל האמור עד כאן מספיק בשביל להזיז את ה-B7 ל-100 קמ”ש תוך 3.6 שניות. ללא מגבלות מסוגלת הוילה הניידת הזו להגיע ל-310 קמ”ש. מספק.

ב.מ.וו אלפינה B7

 


שלדה: קצת מצחיק לדבר על ספינת פאר במונחים של דיוק היגוי ויכולת דינאמית אבל זה בדיוק מה שאלפינה עושים. עיקר הבשורה ב-B7 הוא מצב חדש ‘אלפינה ספורט +’, שמחדד את תגובת המכלולים וגם מנמיך את המרכב ב-20 מ”מ. ההנמכה הזו לא רק מורידה את מרכז הכובד אלא גם גורמת לתוספת קמבר בגלגלים הקדמיים מה שתורם לתגובות היגוי חדות וטובות יותר.

 

 

שונות: ה-B7 מצוידת בהנעה כפולה, גיר עם שמונה יחסי העברה (שקוצרו בגרסת האלפינה) ובנגיעות עיצוביות חיצוניות ופנימיות שמבדלים אותה מ”סתם” ב.מ.וו סדרה 7. מאז 1965 לוקחים באלפינה מכוניות של ב.מ.וו ולוקחים אותן צעד קדימה מבחינת ייחוד יכולת וביצועים. ה-B7 החדשה, מתברגת בקלות לתוך השושלת הזו.

ב.מ.וו אלפינה B7ב.מ.וו אלפינה B7Preview
ב.מ.וו אלפינה B7ב.מ.וו אלפינה B7Preview
ב.מ.וו אלפינה B7ב.מ.וו אלפינה B7Preview
ב.מ.וו אלפינה B7ב.מ.וו אלפינה B7Preview
ב.מ.וו אלפינה B7ב.מ.וו אלפינה B7Preview
ב.מ.וו אלפינה B7ב.מ.וו אלפינה B7Preview
ב.מ.וו אלפינה B7ב.מ.וו אלפינה B7Preview
ב.מ.וו אלפינה B7ב.מ.וו אלפינה B7Preview
ב.מ.וו אלפינה B7ב.מ.וו אלפינה B7Preview
ב.מ.וו אלפינה B7ב.מ.וו אלפינה B7Preview
ב.מ.וו אלפינה B7ב.מ.וו אלפינה B7Preview
ב.מ.וו אלפינה B7ב.מ.וו אלפינה B7Preview
ב.מ.וו אלפינה B7ב.מ.וו אלפינה B7Preview

B7 אלפינה ב.מ.וו ב.מ.וו 7 סדרה 7
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד