אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
טנרה באקסטרים: עוד גרסה משודרגת לימאהה טנרה 700
ראשי » דו-גלגלי » טנרה באקסטרים: עוד גרסה משודרגת לימאהה טנרה 700
ימאהה טנרה 700

טנרה באקסטרים: עוד גרסה משודרגת לימאהה טנרה 700

ימאהה חושפת עוד גרסה משופרת ומאובזרת לטנרה 700, כשהפעם ההתמקדות היא במתלים ובמראה עם קריצה לשנות ה-80

אופיר דואק 18/10/2023 צלם: יצרן

מאז הוצג ב-2019 ימאהה טנרה 700 המצליח דואגת ימאהה להציג עבורו כמעט מידי שנה גרסה קרבית, מאובזרת ומשודרגת –  כדי שחלילה לא יאבד רלוונטיות בקטגוריה החמה מול המתחרים הצעירים. בשנה שעברה הסתפקה ימאהה במתיחת פנים קלילה לטנרה, אך השנה היא חוזרת למסורת וחושפת גרסה חדשה בשם “אקסטרים” שתצטרף לגרסאות ה”ראלי”, “World Rally” וה-“World Wide” הקיימות.

ימאהה טנרה 700 אקסטרים מתמקם בין הגרסאות הללו. מצד אחד הוא אינו מציע את מיכל הדלק המוגדל והמראה המדברי של ה-World Wide, אך מצד שני הוא מציע כמה וכמה שדרוגים כולל שדרוגי מתלים שאינם קיימים בגרסת הראלי. אז מה כן מקבלי בטנרה אקסטרים?

קודם כל, כאמור, המתלים שודרגו והאקסטרים מצויד במזלג קאייבה “קאשימה” עם מהלך של 230 מ”מ (תוספת של 20 מ”מ) ואפשרויות כיוונון מלאות. מאחור ישנו בולם משודרג בעל אפשרויות כיוונון מלאות, גם הוא מתוצרת קאייבה, עם מהלך של 220 מ”מ (גם כאן, מדובר בתוספת מהלך של 20 מ”מ). המתלים אורכי ההלך שדרגו גם את מרווח הגחון שצמח ב-2 ס”מ ל-26 ס”מ בסך הכל, כולל מיגון הגחון המקורי שמגיע בגרסה זו כסטנדרט.

Tenere 700 EX 11Tenere 700 EX 11Preview
Tenere 700 EX 13Tenere 700 EX 13Preview
Tenere 700 EX 16Tenere 700 EX 16Preview
Tenere 700 EX 14Tenere 700 EX 14Preview
Tenere 700 EX 12Tenere 700 EX 12Preview
ימאהה טנרה 700ימאהה טנרה 700Preview
Tenere 700 EX 10Tenere 700 EX 10Preview
Tenere 700 EX 09Tenere 700 EX 09Preview
Tenere 700 EX 03Tenere 700 EX 03Preview
Tenere 700 EX 08Tenere 700 EX 08Preview
Tenere 700 EX 07Tenere 700 EX 07Preview
Tenere 700 EX 05Tenere 700 EX 05Preview
Tenere 700 EX 06Tenere 700 EX 06Preview
Tenere 700 EX 04Tenere 700 EX 04Preview
Tenere 700 EX 15Tenere 700 EX 15Preview
Tenere 700 EX 02Tenere 700 EX 02Preview


עיצובית ניתן להבחין בכנף קדמית גבוהה שצועקת “בוא נרד לשטח”, אליה מצטרף מושב חדש ועבה יותר ב-2 ס”מ לטובת נוחות משופרת ברכיבות ארוכות, מה שמעלה את גובה המושב ל-910 מ”מ. את החבילה משלימים לטובת המראה חישוקים מוזהבים המשתלבים עם צביעה בצבע כחול ימאהה אופייני (הצבע היחיד בו תוצע גרסת האקסטרים) בשילוב גרפיקה וכיתובים בסגנון דגמי שנות ה-80 של הטנרה.

עוד שדרוגים בגרסת האקסטרים: מגן רדיאטור מאלומיניום, רגליות טיטניום רחבות יותר וממשק משופר במערכת המולטימדיה עם מצב תצוגה “ראלי רייד” לשילוב ניווט בשטח.
ימאהה טנרה 700 אקסטרים יהיה זמין באירופה בתחילת 2024, אך מחירו נכון לעתה לא פורסם ולא ידוע אם ומתי תוצע הגרסה החדשה גם לרוכבים בישראל

טנרה 700 טנרה 700 אקסטרים ימאהה ימאהה טנרה ימאהה טנרה 700
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד