אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
האופנוע ההיברידי הראשון של קאוואסאקי יוצא לדרך
ראשי » דו-גלגלי » האופנוע ההיברידי הראשון של קאוואסאקי יוצא לדרך
קאוואסאקי נינג'ה 7 היבריד

האופנוע ההיברידי הראשון של קאוואסאקי יוצא לדרך

אופיר דואק 17/10/2023 צלם: יצרן

לאחר מספר הצהרות בשנתיים האחרונות, חשפה קאוואסאקי בשבוע שעבר את האופנוע הראשון שלה המצויד ביחידת הנעה היברידית. האופנוע החדש נקרא נינג’ה 7 Hybrid והוא הראשון בסדרה של דגמים בעלי הנעה אלטרנטיבית, חשמלית או חשמלית למחצה, אותם תוציא לשוק קאוואסאקי בשנים הקרובות. בכך מקדימה קאוואסאקי את תקנות זיהום האוויר העתידיות באירופה אשר ידרשו סיוע חשמלי ליחידות ההנעה באופנועים כדי להפחית את פליטות המזהמים וצריכת הדלק.

קאוואסאקי נינג’ה 7 ההיברידי מעוצב כאופנוע ספורט/טורינג המתאים לקו העיצוב העדכני של קאוואסקי, ללא “יציאות” עיצוביות עתידניות ומוגזמות. כך שלמעט הכיתובים על צידי הפרינג קשה לנחש שהוא מסתיר בתוכו יחידת הנעה לא שגרתית. המנוע של הנינג’ה 7 הוא טווין מקבילי בנפח 451 סמ”ק המספק 58 כ”ס, כאשר המנוע החשמלי הצמוד לו מספק 12 כ”ס צנועים יחסית, מה שמאפשר להפיק הספק משולב של 68.5 כ”ס.

המומנט המשולב עומד על 6.2 קג”מ שאולי לא נשמעים יוצאי דופן, אבל זמינים במלואם מ-2,800 סל”ד. זמינות הכוח המיידית שמאפשר המנוע החשמלי היא הקלף העיקרי של המערכת ההיברידית, כאשר לרשותו של הרוכב עומד מתג E-Boost המעניק לרוכב את מלוא הכוח של המנוע החשמלי בעת הצורך. בנוסף לאופנוע יש שני מצבי רכיבה: ספורט-הייבריד ואקו-הייבריד. כמו במכוניות היברידיות, גם בנינג’ה 7 ישנו מצב חשמלי מלא (EV) בו מאפשרת הסוללה תנועה באמצעות חשמל בלבד, אך מדובר בטווח מוגבל למדי (נתון רשמי לא פורסם) ותכונה שהיא שימושית בעיקר לתנועה במגרשי חניה ובמקומות בהם נדרשת תנועה שקטה.

Ninja 7 hybrid 12Ninja 7 hybrid 12Preview
Ninja 7 hybrid 10Ninja 7 hybrid 10Preview
Ninja 7 hybrid 11Ninja 7 hybrid 11Preview
Ninja 7 hybrid 09Ninja 7 hybrid 09Preview
קאוואסאקי נינג'ה 7 היברידקאוואסאקי נינג'ה 7 היברידPreview
Ninja 7 hybrid 08Ninja 7 hybrid 08Preview
Ninja 7 hybrid 01Ninja 7 hybrid 01Preview
Ninja 7 hybrid 02Ninja 7 hybrid 02Preview
Ninja 7 hybrid 03Ninja 7 hybrid 03Preview
Ninja 7 hybrid 04Ninja 7 hybrid 04Preview
Ninja 7 hybrid 05Ninja 7 hybrid 05Preview
Ninja 7 hybrid 06Ninja 7 hybrid 06Preview

 


 

הסוללה המזינה את המנוע החשמלי נטענת באמצעות מערכת טעינה רגרנטיבית המאחזרת את אנרגיית הבלימה. פונקציה נוספת שמאפשרת המערכת ההיברידית היא מערכת דימום מנוע בעמידה והתנעה מחדש עם סיבוב המצערת. וכדי לתפעל את כל האופרציה הזו בצורה חלקה ישנה גם מערכת העברת הילוכים אוטומטית עם אופציה להעברה ידנית באמצעות מתגים על הכידון.

עם כל שפע הטכנולוגיה הזו רושם הנינג’ה 7 נתון משקל לא קטן של 227 ק”ג, אך לדברי קאוואסאקי המערכת ההיברידית מאפשרת לו תאוצות ותגובת מצערת של אופנוע ליטר עם צריכת דלק של 25 ק”מ לליטר בממוצע, כשל אופנוע 250 סמ”ק. במילים אחרות: להאיץ כמו Z1000 עם צריכת דלק של קטנוע. וכמה יעלה כל החיסכון הזה? זה הנתון המעניין ביותר שקאוואסאקי טרם פרסמה.

אופנוע היבירידי נינג'ה 7 היבריד קאוואסאקי קאוואסאקי נינג'ה 7 היבריד
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד