בדוקאטי במשך שנים מדגישים את האופי הספורטיבי של המולטיסטראדה, אבל מצד שני גם לא שוכחים להדגיש את השימושיות והיכולת התיוריות שלו. בהתאם לכך, קטלוג האפטר מרקט של דוקאטי כולל שפע של אבזור שבעלי מולטיסטראדה יכולים להוסיף בהתאם לטעמם וכיסם, אבל ישנם לא מעט אופנוענים שפשוט רוצים לגשת לסוכנות ולהגיד “תנו לי הכל”.
בדיוק עבור הרוכבים הללו מוציאה דוקאטי בימים אלו את חבילת ה”גרנד טור” החדשה, וגם כי זו סיבה להזכיר לנו שהמולטיסטארדה חוגג יום הולדת 20. חבילת גרנד טור לא כוללת את קלארקסון, האמונד ומיי במזוודות הצד, אבל יש בה לא מעט אביזרים אחרים ומתבקשים עבור הרוכבים מטיבי הלכת.
קודם כל, דוקאטי מולטיסטראדה גרנד טור מצויד בחבילת הרדאר המשלבת מערכות התרעת התנגשות, התרעה על תנועה בשטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית. אל אלו מצטרפת מערכת התרעה על לחץ אוויר נמוך בצמיגים ותאורת LED משופרת בחזית לשיפור הנראות ועוצמת התאורה של האופנוע. האבזור של האופנוע כולל מחממי ידיים, מושב מחומם לרוכב ולמורכב ואם צריך כבר ממש קר כשאתם מטילים במרומי האלפים, אז ישנן תעלות המזרימות אוויר חם לרגלים מכיוון המנוע וניתנות לשליטה ידנית.
כמתבקש ישנם מזוודות צד מקוריות עם נפח כולל של 60 ליטר, אליהן מצטרפי גם ג’ק אמצע ואפשרות שיקוף, קישורית ומערכת ניווט על גבי מסך ה-6.5 אינץ הצבעוני המשמש כלוח מחוונים. בנוסף נעשו מספר שינויים טכניים באופנוע, שקיבל כידון ומושב בגרסת הראלי של המולטיסטראדה לשיפור הנוחות ברכיבות ארוכות. אגב, מי שלא מסתפק בכל הטו של חבילת הגרנד טור יוכל להוסיף גם פריטי סיבי פחמן ואלומניום או מזוודות שונות בתוספת תשלום.
חבילת ה”גרנד טור” שהיא הכי הכי מוצעת על בסיס דוקאטי מולטיסטראדה V4 S, שהוא הדגם שהוא הכי הכי במשפחה למעט דגמי הראלי והפייקס פיק הספורטיביים יותר. זה אומר שיחד עם כל האבזור מקבלים 170 כ”ס ו-12.3 קג”מ ממנוע ה-V4 המשובח, מתלים סמי אקטיבים עם מספק מצבי פעולה ואפשרות שינוי גובה. וכמה יעלה התענוג? מדובר