אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
בקרוב: סוזוקי תציג ויסטרום 800 בגרסת כביש
ראשי » דו-גלגלי » בקרוב: סוזוקי תציג ויסטרום 800 בגרסת כביש

בקרוב: סוזוקי תציג ויסטרום 800 בגרסת כביש

אופנוע האדוונצ'ר הבינוני של סוזוקי יוצג בקרוב בגרסה ממוקדת ומאובזרת לרכיבת כביש, עבור רוכבים שרוצים לטייל אבל לא להתלכלך

אופיר דואק 18/09/2023 צלם: יצרן

לפני קצת פחות משנה חשפה סוזוקי את ויסטרום 800DE בתערוכת מילאנו, ונכנסה סוף סוף לשוק הרותח של אופנועי האדונצ’ר בנפח בינוני. לאור ההתעוררות בתחום השנים האחרונות, בסוזוקי בחרו למקד את ויסטרום 800DE לכיוון השטח, מה שבא לידי ביטוי בראש ובראשונה בחישוקי שפיצים, כאשר זה הקדמי הוא בקוטר 21 אינץ’ שיחד עם צמיגים דו-שימושיים לא משתמע לשתי פנים.

אלא שהמנעד של רוכבי האוונצ’ר הוא גדול, כלא מעט מהם מעדיפים אופנוע בעל אוריינטציית כביש ללא יומרות לטיולי שבילים. בהתאם לכך, לא מעט דגמי אדוונצ’ר מציעים מספר וארציות לאופי שימוש שונה וכך גם עושה סוזוקי. במסמכי תקינה אוסטרלים נחשפו תמונות ופרטים אודות גרסה ממוקדת כביש של ויסטרום 800 החדש שצפוי להיחשף רשמית ממש בקרוב.

על פי המסמכים, בגרסת הכביש יעשה שימוש בחישוקים יצוקים כאשר החישוק הקדמי יהיה בגודל מקובל לאופנועי כביש של 17 אינץ’, עם צמיגים בעלי פרופיל כביש מובהק. שנוי מידות הצמיגים הוביל, ככל הנראה גם עם מתלים בעלי מהלך קצר יותר, לשינוי גיאומטריית השלדה כאשר בסיס הגלגלים התקצר מ-1,570 מ”מ ל-1,515 מ”מ. היעדר מגיני גחון, צד וידיים גם צמצמו את רוחב הכלי במספר ס”מ וגם הורידו את המשקל העצמי ל-207 ק”ג.




מנוע הטווין המקבילי בנפח 776 סמ”ק שהוצג לראשונה עם חשיפתו של ויסטרום 800DE (שהוצג לצד סוזוקי GSX-S8) יוותר ככל הנראה ללא שינוי, כך סביר להניח שיוצע גם בגרסה מוגבלת הספק עבור השוק האירופאי. את הפרטים המלאים נביא בפניכם כאשר יייחשף ויסטרום כביש בקרוב, ככל הנראה כבר בתערוכת מילאנו בעוד כחודש וחצי.

ויסטרום 800 סוזוקי סוזוקי ויסטרום סוזוקי ויסטרום 800
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד