אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אין V8? לא נורא!
ראשי » חדשות » אין V8? לא נורא!

אין V8? לא נורא!

גרסת המירוצים הזו גורמת לנו לשכוח שלרפטור החדש לא יהיה V8 בנפח 6.2 ל'...

אריאל אלסיבוני 04/02/2016

הפורד רפטור הראשון, היה טנדר אמריקאי כמו שאחד כזה צריך להיות, עם מנוע V8 אדיר מלפנים, לוק מאיים ויכולת טובה בשטח.

הדור השני שנחשף ב-2015 ויגיע לאולמות המכירה בארה”ב בסוף 2016, מצויד במנוע V6 וזה קצת מבאס. אותנו בכל אופן – ואולי לא רק אותנו כי האמריקאים אוהבים את ה-V8 שלהם יותר ממה שאנחנו אוהבים אותם. ואולי אין סיבה להכנס לדיכאון כי הרפטור החדש יהיה חזק יותר מהקודם בזכות צמד מגדשי טורבו וכנראה יזוז הרבה יותר טוב בזכות 10 יחסי העברה בגיר. הערכות נעות סביב 450 כ”ס לדור החדש, לא רע לטנדר.

פורד רפטור-2
מכסה מנוע ענק למנוע קטן. יחסית, יחסית…

 

בכל מקרה פורד שיחררו עכשיו פרטים על גרסת המירוץ של הרפטור החדש, ופתאום אכפת לנו עוד פחות מכמה ציל’ יש במנוע.


 ההבדלים העיקריים בין גרסת המירוץ לרפטור הסדרתי:

1. הרפטור הזה מיועד למירוצי מדבר (לקטגורית כלים מייצור סדרתי) – כך שהוא מבוסס באופן מלא על הרפטור הסדרתי העתידי בלי יותר מדי שינויים ובלי פבריקציות מיוחדות – תכל’ס אותו אוטו.

2. כמו בדגם ה’רגיל’ יש כאן דיפרצניאל טורסן מלפנים, יציאות אגזוז כפולות וחישוקי 17 אינץ’ עם ביד-לוקים.

פורד רפטור-9
שינויים קלים לדגם הסדרתי

 

3. בולמי הפוקס הרגילים של הרפטור הוחלפו בחלקים יעודיים למירוצים, של פוקס גם כן. הקפיצים חזקים וארוכים יותר כך שמרווח הגחון גדול יותר.

4. ויש עוד כמה תוספות הכרחיות – כלוב התהפכות, מושבים ורתמות קצת שעונים ויאללה למדבר.

הרפטור הקודם היה אחד מכלי הרכב המלהיבים שיצאו בזמן האחרון מארה”ב. יש לי הרגשה שלמרות הירידה במספר הצילנדרים גם הרפטור החדש יהיה כזה.

בגדול אלו הפרטים שפורד חושפת בינתיים – עד שיהיו נתונים נוספים, אפשר להנות מהתמונות בגלריה המצורפת.

פורד רפטורפורד רפטורPreview
פורד רפטור-10פורד רפטור-10Preview
פורד רפטור-2פורד רפטור-2Preview
פורד רפטור-3פורד רפטור-3Preview
פורד רפטור-9פורד רפטור-9Preview
פורד רפטור-4פורד רפטור-4Preview
פורד רפטור-11פורד רפטור-11Preview
פורד רפטור-6פורד רפטור-6Preview
פורד רפטור-7פורד רפטור-7Preview
פורד רפטור-5פורד רפטור-5Preview
פורד רפטור-8פורד רפטור-8Preview
פורד רפטור-12פורד רפטור-12Preview

« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד