אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מזראטי גראנטוריסימו החדשה: קילשון לאלפיון ב-1.5 מיליון
ראשי » חדשות מקומיות » מזראטי גראנטוריסימו החדשה: קילשון לאלפיון ב-1.5 מיליון
מזראטי גראן טוריסימו

מזראטי גראנטוריסימו החדשה: קילשון לאלפיון ב-1.5 מיליון

מזראטי מתחילה לשווק בישראל את הדור החדש של מכונית ה-GT האלגנטית והספורטיבית שלה, עם תג מחיר התחלתי של למעלה מ-1.5 מיליון שקלים

אופיר דואק 10/09/2023 צלם: יצרן

בשנתיים האחרונות עוברת מזראטי תהליך התחדשות שנועד להחזיר אותה למרכז הבמה בקרב על כיסם של לקוחות מותגי האולטרה פרימיום. בין מכונית העל MC20 שנוצרה בשביל התדמית והנשמה, לבין הקרוסאובר גרקאלה בשביל תזרים המוזמנים הציגה מזראטי לפני שנה גם את הדור החדש והשני במספר של הגראנטוריסימו שממשיכה את מסורת דגמי ה-GT 2+2 היוקרתיים של מזראטי.

כמו הגרקאלה, גם הגראנטוריסימו החדשה בנויה על בסיס פיתוח של פלטפורמת ג’ורג’יו המשמשת את אלפא רומיאו ג’וליה/סטלביו, זכר לשיתוף הפעולה בין שני המותגים בטרם הפכו לחלק מקבוצת סטלנטיס. למרות השורים באלפה, המראה נותר מזראטי לחלוטין, כאשר הגראנטוריסימו דור 2 שומרת על פרופרציות קלאסיות של מכונית GT קופה עם מנוע קדמי, לצד שמירה ושדרוג לקווי העיצוב של הדגם המקורי.

בימים אלו מתחיל שיווקה של מזראטי גראנטוריסימו החדשה בישראל. בשלב זה היא מוצעת ללקוח המקומי בשתי גרסאות, העושות שימוש במנוע V6 בזווית של 90 מעלות, בנפח 3.0 ליטר הנושם באמצעות צמד מגדשי טורבו – מנוע המשרת גם את הגרקאלה וה-MC20 (כמו גם את האלפא 33 סטרדאלה שהוצגה לאחרונה). גרסת הפולגורה החשמלית צפויה להגיע בעתיד.


בגרסת “מודנה” הבסיסית של הגראנטוריסימו מספק המנוע 490 כ”ס ב-6,500 סל”ד ו-61.2 קג”מ ב-3,000 סל”ד, כאשר בגרסת “טרופיאו” הקרבית ההספק קופץ ל-550 כ”ס ו-66.3 קג”מ בטווחי סל”ד זהים. בשתי התצורות ישנה תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה, המוסרת את הכוח אל הארבעת הגלגלים בחלוקת כוח משתנה עם תיעדוף בסיסי לסרן האחורי. מזראטי גרנטוריסימו מודנה מאיצה ל-100 קמ”ש ב-3.9 שניות ול-200 קמ”ש ב-13 שניות בדרך למהירות מרבית של 302 קמ”ש. הטרופיאו מקצרת את זמני התאוצה ל-3.5 ו-11.4 שניות התאמה, עם מהירות מרבית של 320 קמ”ש.

מכלולי השלדה כוללים בשתי הגרסאות מתלי אוויר אדפטיביים, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה ומערכת בלימה של ברמבו עם דיסקים מחוררים בקוטר 380 מ”מ וקאליפרים בעלי 6 בוכנות מלפנים, כשמאחור ישנם דיסקים מחוררים בקוטר 350 מ”מ עם קאליפרים בעלי 4 בוכנות. מלסד המנוע החזק היותר נבדלת גרסת הטרופיאו גם בכיול מתלים ספורטיבי יותר, פגושים ספורטיביים יותר בשילוב מסיט רוח מסיבי פחמן וגימורי סיבי פחמן בתא הנוסעים במקום גימורי העץ הקלאסיים של המודנה.

GranTurisimo 06GranTurisimo 06Preview
GranTurisimo 05GranTurisimo 05Preview
GranTurisimo 01GranTurisimo 01Preview
GranTurisimo 04GranTurisimo 04Preview
GranTurisimo 03GranTurisimo 03Preview
GranTurisimo 02GranTurisimo 02Preview
GranTurisimo 07GranTurisimo 07Preview
GranTurisimo 08GranTurisimo 08Preview
GranTurisimo 09GranTurisimo 09Preview
GranTurisimo 10GranTurisimo 10Preview
GranTurisimo 11GranTurisimo 11Preview
GranTurisimo 12GranTurisimo 12Preview
מזראטי גראן טוריסימומזראטי גראן טוריסימוPreview
GranTurisimo 14GranTurisimo 14Preview
GranTurisimo 15GranTurisimo 15Preview

מחירה של מזראטי גראן טוריסימו החדשה עומד על 1.55 מיליון שקלים לגרסת המודנה כשעבור הטרופיאו נדרשת תוספת של 300 אלף שקלים נוספים. מחירים שממצבים את הגראנטוריסימו בחרה טובה מול גרסאות הטורבו של פורשה 911 ומול דגמי פרארי.

גראנטוריסימו טרופיאו גראנטוריסימו מודנה מזראטי מזראטי גראנטוריסימו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד