אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מזראטי גראנטוריסימו החדשה: קילשון לאלפיון ב-1.5 מיליון
ראשי » חדשות מקומיות » מזראטי גראנטוריסימו החדשה: קילשון לאלפיון ב-1.5 מיליון
מזראטי גראן טוריסימו

מזראטי גראנטוריסימו החדשה: קילשון לאלפיון ב-1.5 מיליון

מזראטי מתחילה לשווק בישראל את הדור החדש של מכונית ה-GT האלגנטית והספורטיבית שלה, עם תג מחיר התחלתי של למעלה מ-1.5 מיליון שקלים

אופיר דואק 10/09/2023 צלם: יצרן

בשנתיים האחרונות עוברת מזראטי תהליך התחדשות שנועד להחזיר אותה למרכז הבמה בקרב על כיסם של לקוחות מותגי האולטרה פרימיום. בין מכונית העל MC20 שנוצרה בשביל התדמית והנשמה, לבין הקרוסאובר גרקאלה בשביל תזרים המוזמנים הציגה מזראטי לפני שנה גם את הדור החדש והשני במספר של הגראנטוריסימו שממשיכה את מסורת דגמי ה-GT 2+2 היוקרתיים של מזראטי.

כמו הגרקאלה, גם הגראנטוריסימו החדשה בנויה על בסיס פיתוח של פלטפורמת ג’ורג’יו המשמשת את אלפא רומיאו ג’וליה/סטלביו, זכר לשיתוף הפעולה בין שני המותגים בטרם הפכו לחלק מקבוצת סטלנטיס. למרות השורים באלפה, המראה נותר מזראטי לחלוטין, כאשר הגראנטוריסימו דור 2 שומרת על פרופרציות קלאסיות של מכונית GT קופה עם מנוע קדמי, לצד שמירה ושדרוג לקווי העיצוב של הדגם המקורי.

בימים אלו מתחיל שיווקה של מזראטי גראנטוריסימו החדשה בישראל. בשלב זה היא מוצעת ללקוח המקומי בשתי גרסאות, העושות שימוש במנוע V6 בזווית של 90 מעלות, בנפח 3.0 ליטר הנושם באמצעות צמד מגדשי טורבו – מנוע המשרת גם את הגרקאלה וה-MC20 (כמו גם את האלפא 33 סטרדאלה שהוצגה לאחרונה). גרסת הפולגורה החשמלית צפויה להגיע בעתיד.


בגרסת “מודנה” הבסיסית של הגראנטוריסימו מספק המנוע 490 כ”ס ב-6,500 סל”ד ו-61.2 קג”מ ב-3,000 סל”ד, כאשר בגרסת “טרופיאו” הקרבית ההספק קופץ ל-550 כ”ס ו-66.3 קג”מ בטווחי סל”ד זהים. בשתי התצורות ישנה תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה, המוסרת את הכוח אל הארבעת הגלגלים בחלוקת כוח משתנה עם תיעדוף בסיסי לסרן האחורי. מזראטי גרנטוריסימו מודנה מאיצה ל-100 קמ”ש ב-3.9 שניות ול-200 קמ”ש ב-13 שניות בדרך למהירות מרבית של 302 קמ”ש. הטרופיאו מקצרת את זמני התאוצה ל-3.5 ו-11.4 שניות התאמה, עם מהירות מרבית של 320 קמ”ש.

מכלולי השלדה כוללים בשתי הגרסאות מתלי אוויר אדפטיביים, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה ומערכת בלימה של ברמבו עם דיסקים מחוררים בקוטר 380 מ”מ וקאליפרים בעלי 6 בוכנות מלפנים, כשמאחור ישנם דיסקים מחוררים בקוטר 350 מ”מ עם קאליפרים בעלי 4 בוכנות. מלסד המנוע החזק היותר נבדלת גרסת הטרופיאו גם בכיול מתלים ספורטיבי יותר, פגושים ספורטיביים יותר בשילוב מסיט רוח מסיבי פחמן וגימורי סיבי פחמן בתא הנוסעים במקום גימורי העץ הקלאסיים של המודנה.

GranTurisimo 06GranTurisimo 06Preview
GranTurisimo 05GranTurisimo 05Preview
GranTurisimo 01GranTurisimo 01Preview
GranTurisimo 04GranTurisimo 04Preview
GranTurisimo 03GranTurisimo 03Preview
GranTurisimo 02GranTurisimo 02Preview
GranTurisimo 07GranTurisimo 07Preview
GranTurisimo 08GranTurisimo 08Preview
GranTurisimo 09GranTurisimo 09Preview
GranTurisimo 10GranTurisimo 10Preview
GranTurisimo 11GranTurisimo 11Preview
GranTurisimo 12GranTurisimo 12Preview
מזראטי גראן טוריסימומזראטי גראן טוריסימוPreview
GranTurisimo 14GranTurisimo 14Preview
GranTurisimo 15GranTurisimo 15Preview

מחירה של מזראטי גראן טוריסימו החדשה עומד על 1.55 מיליון שקלים לגרסת המודנה כשעבור הטרופיאו נדרשת תוספת של 300 אלף שקלים נוספים. מחירים שממצבים את הגראנטוריסימו בחרה טובה מול גרסאות הטורבו של פורשה 911 ומול דגמי פרארי.

גראנטוריסימו טרופיאו גראנטוריסימו מודנה מזראטי מזראטי גראנטוריסימו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד