אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
יפה אפילו יותר: אסטון מרטין מציגה את DB12 וולנטה
ראשי » חדשות » יפה אפילו יותר: אסטון מרטין מציגה את DB12 וולנטה
DB12 וולנטה

יפה אפילו יותר: אסטון מרטין מציגה את DB12 וולנטה

שלושה חודשים לאחר הצגתה של אסטון מרטין DB12 מצטרפת אליה גרסת הוולנטה נטולת הגג, שמצליחה להתעלות ולהיות יפה עוד יותר מגרסת הקופה

אופיר דואק 14/08/2023 צלם: יצרן

חגיגות 110 השנים לאסטון מרטין ממשיכות במלוא המרץ, כשרגע לפני המעבר של החברה לעידן החשמל היא ממשיכה להנפיק דגמים שהופכים את השנה הזו למשמעותית וחגיגית במיוחד. כעת, שלושה חודשים לאחר שהוצגה DB12 החדשה מצטרפת אליה גם גרסת הקבריולה הנושאת באופן מסורתי את השם וולנטה. אסטון מרטין DB12 וולנטה מצטרפת גם ל-DBS סופרלג’רה 770 הקיצונית ול-ואלור השרירית המוצעת במהדורה מוגבלת שהוצגו גם הן השנה כשירת הברבור לפני שגם אסטון מרטין מתחשמלת.

אם חשבנו שאסטון DB12 נראית נפלא, אז גרסת הוולנטה מצליחה להיראות אפילו טוב עוד יותר עם קווים זורמים ואלגנטיים, כאשר היעדר הגג מדגיש את קפל המתניים מעל הגלגליים האחוריים. את מראה הקבריולה הקלאסי משלימים צמד תפיחות קטנות מאחורי קו משענות הראש של המושבים האחוריים.

כמובן שמה שמייחד את הוולנטה הוא הגג הנפתח. מדובר בגג בד שלטענת אסטון מרטין עשוי מ-8 שכבות לטובת בידוד ברמה של גג מתכת סגור. מנגנון הקיפול הדו-שלבי דורש 14 שניות בלבד לפתיחה ו-16 שניות לסגירה, כאשר ניתן לבצע את התהליך גם תוך כדי נסיעה במהירות של עד 50 קמ”ש או באמצעות השלט הרחוק של המכונית. גג הבד יוצע בצבע שחור כסטנדרט, כאשר כאופציה ניתן יהיה לקבלו גם בצבעי אדום, כחול ושחור משולב בגימור כסוף.


 

הסרת הגג הובילה למספר שינויים בשלדת המכונית כדי לפצות על אובדן הקשיחות. בין השינויים ניתן למנות מוט גישור עילי בין המתלים האחוריים, תוספת חיבורים רוחביים בשלדה, תושבות מלים קשיחות ב-140% ותמוכות צולבות בתא המנוע. כל אלו הגבירו את קשיחות הפיתול של השלדה בכמעט 5%. מעבר לכך מציעה הוולנטה מפרט שלדה דומה לזה של גרסת הקופה, עם מתלים אדפטיביים נשלטים אלקטרונית, דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית ומערכת בלימה עם דיסקים בקוטר 400 מ”מ מלפנים ו-360 מ”מ מאחור עם אופציה לבלמים קרמיים העוזרים לחסוך 27 ק”ג בסך הכל.

DB12 VOLANTE 12DB12 VOLANTE 12Preview
DB12 VOLANTE 11DB12 VOLANTE 11Preview
DB12 VOLANTE 14DB12 VOLANTE 14Preview
DB12 VOLANTE 15DB12 VOLANTE 15Preview
DB12 VOLANTE 16DB12 VOLANTE 16Preview
DB12 וולנטהDB12 וולנטהPreview
DB12 VOLANTE 18DB12 VOLANTE 18Preview
DB12 VOLANTE 09DB12 VOLANTE 09Preview
DB12 VOLANTE 10DB12 VOLANTE 10Preview
DB12 VOLANTE 13DB12 VOLANTE 13Preview
DB12 VOLANTE 08DB12 VOLANTE 08Preview
DB12 VOLANTE 01DB12 VOLANTE 01Preview
DB12 VOLANTE 02DB12 VOLANTE 02Preview
DB12 VOLANTE 03DB12 VOLANTE 03Preview
DB12 VOLANTE 04DB12 VOLANTE 04Preview
DB12 VOLANTE 05DB12 VOLANTE 05Preview
DB12 VOLANTE 06DB12 VOLANTE 06Preview
DB12 VOLANTE 07DB12 VOLANTE 07Preview

המנוע של הוולנטה יהיה זהה לזה של גרסת הקופה. מדובר במהדורה המשודרגת של מנוע ה-V8 כפול המגדשים בנפח 4.0 ליטר שפותח על ידי AMG. המנוע שנעדר כל סיוע חשמלי מספק 680 כ”ס ב-6,000 סל”ד ומומנט של 81.6 קג”מ הזמינים מ-2,750 סל”ד עד לשיא ההספק. הביצועים של הוולנטה פחותים באופן מזערי מגרסת הקופה בשל הבדלי המשקל הקלים, אך עדין מדובר במכונית סופר מהירה המזנקת ל-100 קמ”ש ב-3.7 דניות (מאית שניה יותר מגרסת הקופה) בדרך למהירות מרבית זהה של 325 קמ”ש.

ייצורה של אסטון מרטין DB12 וולנטה יחל כבר בשבועות הקרובים ומהיבואנית המקומית נמסר כי היא תהיה זמינה בקרוב גם בישראל. המחיר הרשמי טרף פורסם.

DB12 DB12 Volante DB12 וולנטה אסטון מרטין אסטון מרטין DB12
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד