אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הטנדר החדש של מיצובישי נחשף רשמית, אך כנראה לא יגיע לישראל
ראשי » חדשות » הטנדר החדש של מיצובישי נחשף רשמית, אך כנראה לא יגיע לישראל
מיצובישי טריטון

הטנדר החדש של מיצובישי נחשף רשמית, אך כנראה לא יגיע לישראל

מיצובישי חושפת את הדור החדש של הטריטון, בעל עיצוב קובייתי אגרסיבי, מנוע דיזל חדש וטכנולוגיית בטיחות עדכנית. אלא שנכון לעתה, הוא לא צפוי להגיע לאירופה ואלינו

אופיר דואק 26/07/2023 צלם: יצרן

לאחר שנחשף בתחילה כקונספט קרבי ולאחר מכן השתתף בראלי קרוס אסיה, חושפת מיצובישי סוף סוף את הדור החדש של הטנדר L200 המוכר לנו בדור האחרון שלו בשם טריטון. מיצובישי טריטון זכה להצלחה נאה בשוק הישראלי עד אשר הופסק שיווקו לפני כשנה. אלא שלפחות נכון לעתה ההמתנה למחליף די מיותרת, שכן השינוי באסטרטגיה הגלובלית של מיצובישי כחלק מהברית עם ניסאן ורנו הובילה לכך שנכון לעתה הטריטון החדש לא יקבל תקינה אירופאית, לכן לא יוכל להגיע לישראל. מצד שני, הוא אמור לשמש בסיס לדור הבא של ניסאן נבארה שדווקא כן צפוי להגיע ארצה.

מיצובישי טריטון החדש נחשף בתאילנד שם ייוצר, כשלאחר שהסיר מעליו את צבעי ההסוואה מתגלה כי הוא מציג עיצוב רבוע מבעבר המשדר מאסיביות, בין היתר בזכות השבכה הקדמית הבולטת וניפוחי בתי הגלגלים המרובעים. נתוני המידות לא פורסמו, למעט נתון של גובה רצפת הארגז שירד ל-82 ס”מ כדי להקל על הטעינה. תא הנוסעים גם הוא חדש לחלוטין בעיצובו, כאשר בולטת בו מערכת המולטימדיה הממוקמת בחלק העליון של הקונסולה המרכזית ולוח מחוונים חדש שאמנם כולל שעונים אנלוגיים קלאסיים, אך בניהם ישנו צג מידע צבעני חדש.

כמו בעבר, מיצובישי טריטון החדש יוצא בשפע של תצורות וגרסאות. ניתן יהיה לקבלו בתצורת קבינה יחיד, מוארכת או כפולה ובמפרט של הנעה אחורית, הנעה אחורית עם מרכב מוגבה (High Rider) והנעה כפולה. מערכת ההנעה הכפולה של הטריטון החדש היא עדין הסופר סלקט המפורסמת, שכעת בחירת מצב ההנעה משולב עם בחירת מצבי הנהיגה השונים. המערכת כוללת  אפשרות לנוע בהנעה אחורית בלבד במצב Eco, הנעה כפולה במצבי נהיגה שביל ושלג, כאשר במצבי נהיגה בוץ וחול מצטרפת נעילה של הדיפרנציאל המרכזי. לבסוף במצב נהיגה “סלעים” מצטרף גם יחס העברה נמוך (הילוך כוח).

2023 TRITON 032023 TRITON 03Preview
2023 TRITON 012023 TRITON 01Preview
2023 TRITON 022023 TRITON 02Preview
2023 TRITON 042023 TRITON 04Preview
2023 TRITON 052023 TRITON 05Preview
מיצובישי טריטוןמיצובישי טריטוןPreview
2023 TRITON 072023 TRITON 07Preview
2023 TRITON 082023 TRITON 08Preview
2023 TRITON 092023 TRITON 09Preview
2023 TRITON 102023 TRITON 10Preview

מיצובישי תציע את הטריטון החדש עם מנוע טורבו דיזל חדש בנפח 2.4 ליטר שיוצע בשלוש גרסאות הספק: 147 כ”ס ו-33.6 קג”מ, 181 כ”ס ו-43.8 קג”מ כאשר המנוע הבכיר מניב  201 כ”ס ומומנט של 47.9 קג”מ. כל הגרסאות מגיעות עם תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה, יחסי העברה, כאשר המנוע החזק מוצע רק עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת מספר מהירויות זהה.


מערך מערכות הבטיחות שודרג משמעותית, כאשר מעתה הטריטון מצויד בבקרת שיוט אדפטיבית. התרעת התנגשות עם בלימת חירום אוטונומית, שמירה אקטיבית על נתיב, זיהוי עצמים בתנועה לאחור וזיהוי תנועה השטחים מתים. במיצובישי טוענים גם למתלה קדמי חדש ומשופר יחד עם רמת נוחות נסיעה גבוהה ביחס לקטגוריה. שיווקו של מיצובישי טריטון החדש תחיל בימים אלו בתאילנד כאשר בתחילת 2024 הוא צפוי להגיע גם לשוק היפני.

L200 טנדר טנדר מיצובישי טריטון מיצובישי מיצובישי טריטון
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד