אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הטנדר החדש של מיצובישי נחשף רשמית, אך כנראה לא יגיע לישראל
ראשי » חדשות » הטנדר החדש של מיצובישי נחשף רשמית, אך כנראה לא יגיע לישראל
מיצובישי טריטון

הטנדר החדש של מיצובישי נחשף רשמית, אך כנראה לא יגיע לישראל

מיצובישי חושפת את הדור החדש של הטריטון, בעל עיצוב קובייתי אגרסיבי, מנוע דיזל חדש וטכנולוגיית בטיחות עדכנית. אלא שנכון לעתה, הוא לא צפוי להגיע לאירופה ואלינו

אופיר דואק 26/07/2023 צלם: יצרן

לאחר שנחשף בתחילה כקונספט קרבי ולאחר מכן השתתף בראלי קרוס אסיה, חושפת מיצובישי סוף סוף את הדור החדש של הטנדר L200 המוכר לנו בדור האחרון שלו בשם טריטון. מיצובישי טריטון זכה להצלחה נאה בשוק הישראלי עד אשר הופסק שיווקו לפני כשנה. אלא שלפחות נכון לעתה ההמתנה למחליף די מיותרת, שכן השינוי באסטרטגיה הגלובלית של מיצובישי כחלק מהברית עם ניסאן ורנו הובילה לכך שנכון לעתה הטריטון החדש לא יקבל תקינה אירופאית, לכן לא יוכל להגיע לישראל. מצד שני, הוא אמור לשמש בסיס לדור הבא של ניסאן נבארה שדווקא כן צפוי להגיע ארצה.

מיצובישי טריטון החדש נחשף בתאילנד שם ייוצר, כשלאחר שהסיר מעליו את צבעי ההסוואה מתגלה כי הוא מציג עיצוב רבוע מבעבר המשדר מאסיביות, בין היתר בזכות השבכה הקדמית הבולטת וניפוחי בתי הגלגלים המרובעים. נתוני המידות לא פורסמו, למעט נתון של גובה רצפת הארגז שירד ל-82 ס”מ כדי להקל על הטעינה. תא הנוסעים גם הוא חדש לחלוטין בעיצובו, כאשר בולטת בו מערכת המולטימדיה הממוקמת בחלק העליון של הקונסולה המרכזית ולוח מחוונים חדש שאמנם כולל שעונים אנלוגיים קלאסיים, אך בניהם ישנו צג מידע צבעני חדש.

כמו בעבר, מיצובישי טריטון החדש יוצא בשפע של תצורות וגרסאות. ניתן יהיה לקבלו בתצורת קבינה יחיד, מוארכת או כפולה ובמפרט של הנעה אחורית, הנעה אחורית עם מרכב מוגבה (High Rider) והנעה כפולה. מערכת ההנעה הכפולה של הטריטון החדש היא עדין הסופר סלקט המפורסמת, שכעת בחירת מצב ההנעה משולב עם בחירת מצבי הנהיגה השונים. המערכת כוללת  אפשרות לנוע בהנעה אחורית בלבד במצב Eco, הנעה כפולה במצבי נהיגה שביל ושלג, כאשר במצבי נהיגה בוץ וחול מצטרפת נעילה של הדיפרנציאל המרכזי. לבסוף במצב נהיגה “סלעים” מצטרף גם יחס העברה נמוך (הילוך כוח).

2023 TRITON 032023 TRITON 03Preview
2023 TRITON 012023 TRITON 01Preview
2023 TRITON 022023 TRITON 02Preview
2023 TRITON 042023 TRITON 04Preview
2023 TRITON 052023 TRITON 05Preview
מיצובישי טריטוןמיצובישי טריטוןPreview
2023 TRITON 072023 TRITON 07Preview
2023 TRITON 082023 TRITON 08Preview
2023 TRITON 092023 TRITON 09Preview
2023 TRITON 102023 TRITON 10Preview

מיצובישי תציע את הטריטון החדש עם מנוע טורבו דיזל חדש בנפח 2.4 ליטר שיוצע בשלוש גרסאות הספק: 147 כ”ס ו-33.6 קג”מ, 181 כ”ס ו-43.8 קג”מ כאשר המנוע הבכיר מניב  201 כ”ס ומומנט של 47.9 קג”מ. כל הגרסאות מגיעות עם תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה, יחסי העברה, כאשר המנוע החזק מוצע רק עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת מספר מהירויות זהה.


מערך מערכות הבטיחות שודרג משמעותית, כאשר מעתה הטריטון מצויד בבקרת שיוט אדפטיבית. התרעת התנגשות עם בלימת חירום אוטונומית, שמירה אקטיבית על נתיב, זיהוי עצמים בתנועה לאחור וזיהוי תנועה השטחים מתים. במיצובישי טוענים גם למתלה קדמי חדש ומשופר יחד עם רמת נוחות נסיעה גבוהה ביחס לקטגוריה. שיווקו של מיצובישי טריטון החדש תחיל בימים אלו בתאילנד כאשר בתחילת 2024 הוא צפוי להגיע גם לשוק היפני.

L200 טנדר טנדר מיצובישי טריטון מיצובישי מיצובישי טריטון
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד