אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הטנדר החדש של מיצובישי נחשף רשמית, אך כנראה לא יגיע לישראל
ראשי » חדשות » הטנדר החדש של מיצובישי נחשף רשמית, אך כנראה לא יגיע לישראל
מיצובישי טריטון

הטנדר החדש של מיצובישי נחשף רשמית, אך כנראה לא יגיע לישראל

מיצובישי חושפת את הדור החדש של הטריטון, בעל עיצוב קובייתי אגרסיבי, מנוע דיזל חדש וטכנולוגיית בטיחות עדכנית. אלא שנכון לעתה, הוא לא צפוי להגיע לאירופה ואלינו

אופיר דואק 26/07/2023 צלם: יצרן

לאחר שנחשף בתחילה כקונספט קרבי ולאחר מכן השתתף בראלי קרוס אסיה, חושפת מיצובישי סוף סוף את הדור החדש של הטנדר L200 המוכר לנו בדור האחרון שלו בשם טריטון. מיצובישי טריטון זכה להצלחה נאה בשוק הישראלי עד אשר הופסק שיווקו לפני כשנה. אלא שלפחות נכון לעתה ההמתנה למחליף די מיותרת, שכן השינוי באסטרטגיה הגלובלית של מיצובישי כחלק מהברית עם ניסאן ורנו הובילה לכך שנכון לעתה הטריטון החדש לא יקבל תקינה אירופאית, לכן לא יוכל להגיע לישראל. מצד שני, הוא אמור לשמש בסיס לדור הבא של ניסאן נבארה שדווקא כן צפוי להגיע ארצה.

מיצובישי טריטון החדש נחשף בתאילנד שם ייוצר, כשלאחר שהסיר מעליו את צבעי ההסוואה מתגלה כי הוא מציג עיצוב רבוע מבעבר המשדר מאסיביות, בין היתר בזכות השבכה הקדמית הבולטת וניפוחי בתי הגלגלים המרובעים. נתוני המידות לא פורסמו, למעט נתון של גובה רצפת הארגז שירד ל-82 ס”מ כדי להקל על הטעינה. תא הנוסעים גם הוא חדש לחלוטין בעיצובו, כאשר בולטת בו מערכת המולטימדיה הממוקמת בחלק העליון של הקונסולה המרכזית ולוח מחוונים חדש שאמנם כולל שעונים אנלוגיים קלאסיים, אך בניהם ישנו צג מידע צבעני חדש.

כמו בעבר, מיצובישי טריטון החדש יוצא בשפע של תצורות וגרסאות. ניתן יהיה לקבלו בתצורת קבינה יחיד, מוארכת או כפולה ובמפרט של הנעה אחורית, הנעה אחורית עם מרכב מוגבה (High Rider) והנעה כפולה. מערכת ההנעה הכפולה של הטריטון החדש היא עדין הסופר סלקט המפורסמת, שכעת בחירת מצב ההנעה משולב עם בחירת מצבי הנהיגה השונים. המערכת כוללת  אפשרות לנוע בהנעה אחורית בלבד במצב Eco, הנעה כפולה במצבי נהיגה שביל ושלג, כאשר במצבי נהיגה בוץ וחול מצטרפת נעילה של הדיפרנציאל המרכזי. לבסוף במצב נהיגה “סלעים” מצטרף גם יחס העברה נמוך (הילוך כוח).

2023 TRITON 032023 TRITON 03Preview
2023 TRITON 012023 TRITON 01Preview
2023 TRITON 022023 TRITON 02Preview
2023 TRITON 042023 TRITON 04Preview
2023 TRITON 052023 TRITON 05Preview
מיצובישי טריטוןמיצובישי טריטוןPreview
2023 TRITON 072023 TRITON 07Preview
2023 TRITON 082023 TRITON 08Preview
2023 TRITON 092023 TRITON 09Preview
2023 TRITON 102023 TRITON 10Preview

מיצובישי תציע את הטריטון החדש עם מנוע טורבו דיזל חדש בנפח 2.4 ליטר שיוצע בשלוש גרסאות הספק: 147 כ”ס ו-33.6 קג”מ, 181 כ”ס ו-43.8 קג”מ כאשר המנוע הבכיר מניב  201 כ”ס ומומנט של 47.9 קג”מ. כל הגרסאות מגיעות עם תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה, יחסי העברה, כאשר המנוע החזק מוצע רק עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת מספר מהירויות זהה.


מערך מערכות הבטיחות שודרג משמעותית, כאשר מעתה הטריטון מצויד בבקרת שיוט אדפטיבית. התרעת התנגשות עם בלימת חירום אוטונומית, שמירה אקטיבית על נתיב, זיהוי עצמים בתנועה לאחור וזיהוי תנועה השטחים מתים. במיצובישי טוענים גם למתלה קדמי חדש ומשופר יחד עם רמת נוחות נסיעה גבוהה ביחס לקטגוריה. שיווקו של מיצובישי טריטון החדש תחיל בימים אלו בתאילנד כאשר בתחילת 2024 הוא צפוי להגיע גם לשוק היפני.

L200 טנדר טנדר מיצובישי טריטון מיצובישי מיצובישי טריטון
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד