אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו M3 CS: תוספת סוסים והרבה קארבון
ראשי » חדשות מקומיות » ב.מ.וו M3 CS: תוספת סוסים והרבה קארבון

ב.מ.וו M3 CS: תוספת סוסים והרבה קארבון

הזדמנות ייחודית עבור מי שה-M3 קומפטישן רגועה לו מידי

דין אפפל 19/07/2023

חברת דלק מוטורס מביאה לארץ מכונית בודדת של ב.מ.וו M3 בגרסת CS שהיא הגרסה הקיצונית ביותר של M3 נכון להיום. לא שברור עד כמה זה רלוונטי כי היבואן מביא יחידה אחת בודדת בסך הכל. בצבע לבן מט עם גלגלים בצבע זהב במידה ושאלת. ואם בכל זאת יש סיכוי שתספיק אז תכין 1.15 מיליון שקלים עבורה.

עכשיו מה מקבלים ומה ההבדלים העיקריים בהשוואה ל-M3 קומפטישן ״הרגילה״? נתחיל מהמנוע שם העלו גדישה מ-1.7 ל-2.1 באר ויחד עם עדכון לתוכנת ניהול המנוע ההספק קפץ מ-510 כ״ס ל-550 כ״ס. כמו-כן גם מערכת הקירור שודרגה לעמוד בעומס ותושבות המנוע והגיר הוקשחו לשיפור חווית הנהיגה. בהקשר האחרון ניתן לראות בתא המנוע את חיזוקי התת שלדה הקדמית מעל המנוע. ה-CS קיבלה עדכון לכיול בולמים, מוטות מייצבים, מערכת היגוי, תוספת קאמבר למתלים ושינוי לבקרת ההחלקה במטרה להפוך אותה לחדה ומדויקת יותר.

בניגוד ל-M4 (גרסת הקופה של ה-M3) שקיבלה גרסת קצה שנקראת CSL, ה-CS, שפירושה תחרות ספורט, או במונחי ב.מ.וו גרסה מושחזת אבל לא קיצונית מידי קיבלה את המערכת הנעה הכפולה. המערכת מעבירה את הכוח לגלגלים האחוריים ורק במידת הצורך מעבירה כוח גם לקדמיים ואם רוצים אז ניתן להשאיר אותה במצב של הנעה אחורית בלבד.

M3CS (7 of 7)M3CS (7 of 7)Preview
M3CS (1 of 7)M3CS (1 of 7)Preview
M3CS (2 of 7)M3CS (2 of 7)Preview
M3CS (3 of 7)M3CS (3 of 7)Preview
M3CS (4 of 7)M3CS (4 of 7)Preview
M3CS (5 of 7)M3CS (5 of 7)Preview
M3CS (6 of 7)M3CS (6 of 7)Preview

 


מלבד הצביעה הדרך הקלה לזהות את ה-CS היא לפי כמות הקארבון. הגג, מכסה המנוע, הליפ והכנפוניים בטמבון הקדמי, כיסויי המראות והספוילר האחורי – כולם עשויים קארבון. בנוסף עוד אלמנט ייחודי לדגמי ה-CS (גם של אחותה הגדולה ה-M5 CS) הוא פנסי הלייזר עם תאורת יום צהובה, מחווה למכוניות המירוץ להן היו פנסים עם תאורה צהובה.

 

תא הנוסעים מגיע עם מערכת ה-idrive דור 8 של ב.מ.וו עם צמד מסכים מחוברים צפים על הדשבורד. 12.3 אינץ מול הנהג לתצוגת המחוונים ו-14.9 אינץ לתפעול שאר המערכות השונות. רצוי לשים לב, לא שאפשר לפספס, את מושבי הבאקט הקיצוניים שפחות יתאימו לגדולי מידות. בכל מקרה עד שסיימת לקרוא רוב הסיכויים שמישהו כבר שם את ידו עליה ואנחנו פשוט נשמח לראות אותה מסתובבת על כבישי ומסלולי הארץ.

ב.מ.וו M3 CS
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד