אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
יותר שטח: סוזוקי וי סטרום 1050DE הגיע
ראשי » דו-גלגלי » יותר שטח: סוזוקי וי סטרום 1050DE הגיע

יותר שטח: סוזוקי וי סטרום 1050DE הגיע

הוי-סטרום הגדול מקבל חישוק 21 אינץ' ועוד תוספות ששמות אותו על מפת האדוונצ'ר מוטי השטח

יובל לוי 18/07/2023

מי שאוהב את אופנועי האדוונצ’ר שלו עם נטיית שטח ברורה יישמח נוכח חדשות אלו. סוזוקי וי סטרום 1050DE נוחת בישראל. על הבסיס המוכר והסופר-מוצלח כבר כתבנו בעבר וכעת מגיעה גרסה זו שמבטיחה לקחת את יכולת הכביש המשובחות של הפלטפורמה הזו (רגליות באספלט וכו’) ולתת להם ביטוי גם בשטח (אני עובר כאן בלי בעיה).

עיקר השינוי מצוי בחישוקים. כבר בגרסת ה-XT הגיע אלינו ה-1050 עם חישוקי שפיצים ובגרסה החדשה (שמחליפה אותו למעשה) אלו נותרים כשגולת הכותרת היא גלגל בקוטר 21 אינץ’ כאמור. יש קהילות בהן אדוונצ’ר ללא חישוק בקוטר הזה מלפנים, לא ייקרא אדוונצ’ר אמיתי, ובדיוק למקומות הללו ה-DE (או RJ – כינוי נוסף) מכוון.

מעבר לבסיס המכאני המשובח המוכר שיש כאן (וי-טווין בשרני, שלדת אלומיניום, אלקטרוניקה מבוססת IMU) בסוזוקי רושמים מספר שינויים נוספים, בעיקר בגיאומטריה ובמהלך המתלים. בסיס הגלגלים ארוך יותר, זווית ההיגוי מתונה יותר ויש כאן גם כידון רחב יותר. במתלים נציין את תוספת המהלך מלפנים ומאחור שהובילה גם לעלייה בגובה המושב ושיפור מרווח הגחון. המשקל עלה ל-252 ק”ג אותם דוחפים 107 כ”ס.

DL1050DE (6 of 11)DL1050DE (6 of 11)Preview
DL1050DE (7 of 11)DL1050DE (7 of 11)Preview
DL1050DE (8 of 11)DL1050DE (8 of 11)Preview
DL1050DE (9 of 11)DL1050DE (9 of 11)Preview
DL1050DE (10 of 11)DL1050DE (10 of 11)Preview
DL1050DE (11 of 11)DL1050DE (11 of 11)Preview
DL1050DE (1 of 11)DL1050DE (1 of 11)Preview
DL1050DE (2 of 11)DL1050DE (2 of 11)Preview
DL1050DE (3 of 11)DL1050DE (3 of 11)Preview
DL1050DE (4 of 11)DL1050DE (4 of 11)Preview
DL1050DE (5 of 11)DL1050DE (5 of 11)Preview

 


שינויים חשובים נוספים כאן כוללים מסף TFT חדש לחלוטין, קוויקשיפטר, שלל מערכות עזר לרכיבה ובעיקר מצב G ייעודי לשטח בין ארבעת מצבי הרכיבה. חובבי הז’אנר ישמחו לשמוע שניתן לנתק לחלוטין את פעולת ה-ABS על הגלגל האחורי ב-DE. המחיר נקבע על 105,970 שקלים. לטעמנו הוי-סטורם היה אדוונצ’ר תיור מעולה עד היום ועם תוספת הגרסה הזו, הוא קורץ אל מעבר לשבילים – יכולת אותה נשתדל לבדוק בקרוב.

סוזוקי וי סטרום 1050DE
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד