אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
יותר שטח: סוזוקי וי סטרום 1050DE הגיע
ראשי » דו-גלגלי » יותר שטח: סוזוקי וי סטרום 1050DE הגיע

יותר שטח: סוזוקי וי סטרום 1050DE הגיע

הוי-סטרום הגדול מקבל חישוק 21 אינץ' ועוד תוספות ששמות אותו על מפת האדוונצ'ר מוטי השטח

יובל לוי 18/07/2023

מי שאוהב את אופנועי האדוונצ’ר שלו עם נטיית שטח ברורה יישמח נוכח חדשות אלו. סוזוקי וי סטרום 1050DE נוחת בישראל. על הבסיס המוכר והסופר-מוצלח כבר כתבנו בעבר וכעת מגיעה גרסה זו שמבטיחה לקחת את יכולת הכביש המשובחות של הפלטפורמה הזו (רגליות באספלט וכו’) ולתת להם ביטוי גם בשטח (אני עובר כאן בלי בעיה).

עיקר השינוי מצוי בחישוקים. כבר בגרסת ה-XT הגיע אלינו ה-1050 עם חישוקי שפיצים ובגרסה החדשה (שמחליפה אותו למעשה) אלו נותרים כשגולת הכותרת היא גלגל בקוטר 21 אינץ’ כאמור. יש קהילות בהן אדוונצ’ר ללא חישוק בקוטר הזה מלפנים, לא ייקרא אדוונצ’ר אמיתי, ובדיוק למקומות הללו ה-DE (או RJ – כינוי נוסף) מכוון.

מעבר לבסיס המכאני המשובח המוכר שיש כאן (וי-טווין בשרני, שלדת אלומיניום, אלקטרוניקה מבוססת IMU) בסוזוקי רושמים מספר שינויים נוספים, בעיקר בגיאומטריה ובמהלך המתלים. בסיס הגלגלים ארוך יותר, זווית ההיגוי מתונה יותר ויש כאן גם כידון רחב יותר. במתלים נציין את תוספת המהלך מלפנים ומאחור שהובילה גם לעלייה בגובה המושב ושיפור מרווח הגחון. המשקל עלה ל-252 ק”ג אותם דוחפים 107 כ”ס.

DL1050DE (6 of 11)DL1050DE (6 of 11)Preview
DL1050DE (7 of 11)DL1050DE (7 of 11)Preview
DL1050DE (8 of 11)DL1050DE (8 of 11)Preview
DL1050DE (9 of 11)DL1050DE (9 of 11)Preview
DL1050DE (10 of 11)DL1050DE (10 of 11)Preview
DL1050DE (11 of 11)DL1050DE (11 of 11)Preview
DL1050DE (1 of 11)DL1050DE (1 of 11)Preview
DL1050DE (2 of 11)DL1050DE (2 of 11)Preview
DL1050DE (3 of 11)DL1050DE (3 of 11)Preview
DL1050DE (4 of 11)DL1050DE (4 of 11)Preview
DL1050DE (5 of 11)DL1050DE (5 of 11)Preview

 


שינויים חשובים נוספים כאן כוללים מסף TFT חדש לחלוטין, קוויקשיפטר, שלל מערכות עזר לרכיבה ובעיקר מצב G ייעודי לשטח בין ארבעת מצבי הרכיבה. חובבי הז’אנר ישמחו לשמוע שניתן לנתק לחלוטין את פעולת ה-ABS על הגלגל האחורי ב-DE. המחיר נקבע על 105,970 שקלים. לטעמנו הוי-סטורם היה אדוונצ’ר תיור מעולה עד היום ועם תוספת הגרסה הזו, הוא קורץ אל מעבר לשבילים – יכולת אותה נשתדל לבדוק בקרוב.

סוזוקי וי סטרום 1050DE
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד