המותג טריומף הוא עוד אחד משלל המותגים המפוארים של תעשיית הרכב הבריטית שנמוג אל תוך דפי ההיסטוריה, אבל עדין מצליח לגרות אצל לא מעט אנשים את בלוטות הנוסטלגיה. זה מתאפשר כיוון שטריומף אחראית לכמה מדגמי הספורט והרודסטר הבולטים והמזוהים עם תעשיית הרכב הבריטית בשנות ה-60′ וה-70′. לא שזה עזר לה לשרוד. גם העובדה שיצרנית האופנועים טריומף זוכה להצלחה גוברת בשנים האחרונות תורמת ללא מעט חובבי רכב בריטים לפנטז על קאמבק גם על 4 גלגלים.
הגעגועים לטריומף הביאו את סדנת מקינה (Makkina) הבריטית, המתמחה בעיצוב ופרויקטים הנדסיים לתעשיית הרכב, להציג בימים אלו דגם קונספט חדש שנותן פרשנות מודרנית לאחד מהדגמים החשובים בהיסטוריה של טריומף. דגם הקונספט נקרא TR25 נועד לציין 25 שנים לסדנת מקינה, אבל גם 70 שנה לטריומף TR2 שייסדה בראשית שנות ה-50′ את שושלת דגמי הספורט והרודסטר של טריומף ששרדה במשך שלושה עשורים.
העיצוב של TR25 עם מושב נהג בלבד וחיפוי אווירודינמי מאחוריו, ללא שמשה קדמית ועם כיסוי לאזור בו אמור להיות מושב הנוסע הוא מחווה לאב טיפוס בשם MVC575 שנבנה על בסיס ה-TR2 במיוחד וקבע שיא מהירות של כמעט 125 מייל לשעה. כמובן שאנשי הסדה לא פספסו והעניקו בקונספט גם פרשנות מודרנית על בסיס טכנולוגיית LED לצמד פנסי “עיני הצפרדע” המזוהים עם המכונית.
מתחת למשטחי הגוף המבריקים והמראה המינימליסטי של הקונספט מסתתרים השלדה והמכלולים של ב.מ.וו i3S החשמלית, לא בדיוק המכונית שהיינו מנחשים שתהפוך למכונית ספורט כלשהי ביום מן הימים. מקינה לא מפרסמים נתונים טכניים אודות הקונספט, אך ההתבססות על הגרסה הבכירה של ב.מ.וו i3 אומרת שככל הנראה הוא מצויד במנוע חשמלי אחורי בהספק של 181 כ”ס והביצועים הודות למשקל הקל יותר אמורים להיות עדיפים.
אם מקינה גרמה גם לכם לפרץ נוסטלגיה וגעגועים לטריומף, כנראה שתאלצו להסתפק בכך. הזכויות של השם טריומף כיצרנית רכב נותר בבעלות ב.מ.וו כשריד לעידן בו החזיקה לתוקפה קצרה בקבוצת רובר, וכמו שזה נראה כרגע אין ממש סיכוי שב.מ.וו תחיה מחדש את המותג ההולך ונשכח.