אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
עוד יותר כוח, קצת פחות טווח: אאודי SQ8 ספורטבק איטרון בישראל
ראשי » חדשות מקומיות » עוד יותר כוח, קצת פחות טווח: אאודי SQ8 ספורטבק איטרון בישראל
אאודי SQ8 ספורטבק איטרון

עוד יותר כוח, קצת פחות טווח: אאודי SQ8 ספורטבק איטרון בישראל

גרסת הביצועים של אאודי Q8 איטרון נוחתת בישראל במרכב הספורטבק המסוגנן, עם תוספת של כ-100 כ"ס וטווח מעט צנוע יותר. המחיר: החל מ-719 אלף שקלים

אופיר דואק 13/07/2023 צלם: יצרן

משפחת החשמליות של אאודי בישראל מתרחבת בימים אלו עם נחיתתו של SQ8 איטרון המחודש. מדובר בגרסה הספורטיבית והמחוזקת של ה-SQ8 איטרון (לשעבר פשוט “איטרון”) רכב הפנאי החשמלי והגדול של אאודי אשר עבר מתיחת פנים משמעותית בתחילת השנה ונחת בישראל לאחרונה. SQ8 איטרון המחודש נוחת בישראל נכון לעתה רק בגרסת ספורטבק בעלת המרכב המסוגנן דמוי קופה, שהמראה שלה מן הסתם הולם יותר את היומרות הספורטיביות.

אאודי SQ8 ספורטבק איטרון מצויד בשלושה מנועים חשמליים במקום שנים בדגם הסטנדרטי. המנוע החשמלי הנוסף ממוקם מאחור מאפשר חלוקת כוח משתנה בפניה המדמה נעילת דיפרנציאל. כל מנוע מאחור מספק 131 כ”ס בנסיעה רגיל ו-185 כ”ס במצב Boost כאשר המנוע הקדמי מספק 166 כ”ס במצב רגיל ו-210 כ”ס במצב מתוגבר. ההספק המשולב המרבי ב-SQ8 איטרון עומד על 503 כ”ס לעומת 408 כ”ס ב-Q8 איטרון הסטנדרטי –  שיפור של 95 כ”ס. גם נתון המומנט השתדרג והוא עומד בשיאו על 99.2 קג”מ.

תוספת הכוח מאפשרת לקצר את התאוצה ל-100 קמ”ש ביותר משניה והיא עומדת ב-SQ8 על 4.5 שניות בלבד, כאשר המהירות המרבית מוגבלת ל-210 קמ”ש. כיוון ש-SQ8 איטרון עושה שימוש באותה סוללה בקיבולת 106 קוט”ש כמו בדגם הרגיל, תוספת הכוח והשיפור בביצועים באים על חשבון טווח הנסיעה אשר עומד על 461 ק”מ בממוצע, כ-10% פחות מאשר בדגמי Q8 איטרון.


מחירו של אאודי SQ8 ספורטבק איטרון בישראל עומד על 719 אלף שקלים, 100 אלף שקלים יותר מאשר Q8 ספורטבק איטרון. במחיר זה מגיע ה-SQ8 עם מתלים אדפטיביים בעלי כיול ספורטיבי, חישוקי 21 אינץ’ ייחודיים לדגם, מפרט בטיחות מלא ורשימת אבזור הכוללת בין היתר בקרת אקלים 4 אזורית, מושבי ספורט מחוממים ומתכווננים חשמלית וטריקת דלתות רכה.

 

e-tron SQ8 איטרון SQ8 ספורטבק איטרון אאודי אאודי SQ8 ספורטבק איטרון
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד