לנד רובר מתחילה לשווק בימים אלו בישראל את ריינג’ רובר ולאר המחודש, זאת לאחר מתיחת פנים אותה עבר בתחילת השנה. ריינג’ רובר ולאר הוצג אי שם בשנת 2017 כאחיו של יגואר F Pace, כשהוא מציע פרשנות ספורטיבית יותר עיצובית ודינאמית, וגם מחיר קצת יותר נגיש, מאשר דגמי ריינג’ רובר הבכירים.
בניגוד לרוב מתיחות הפנים שנעשות אחרי תקופת זמן ארוכה, השינויים קוסמטיים לה זכה הולאר מינוריים למדי, ומסתכמים בעיקר בשבכה הקדמית ובחישוקים חדשים. זה לא בהכרח רע כי עדין מדובר באחד מרכבי הפנאי הנאים ביותר שמסתובבים על הכביש. תא הנוסעים לעומת זאת זכה לשדרוג מהותי יותר, עם מעבר לממשק תפעול חדש המבוסס על מסך מרכזי יחיד בגודל של 11.4 אינץ’ היוצר קונסולה מרכזית נקיה ממתגים. יחד עם זאת ישנו שיפור באיכות החומרים, מושבים חדשים ונוספה מערכת אקטיבית לביטול רעשים כסטנדרט.
היצע המנועים גם התעדכן במהלך מתיחת הפנים, כאשר השינוי המשמעותי ביותר עבורנו נעשה בגרסה ההבירידית-נטענת (PHEV) שזכתה לסוללה מוגדלת בקיבולת של 19.2 קוט”ש, מה שאפשר להגדיל לטענת לנד רובר את טווח הנסיעה החשמלי ב-21% ל-64 ק”מ. הספק מערכת ההנעה המשולבת נותר 404 כ”ס ו-64 קג”מ, כאשר נתוני הביצועים הם 5.4 שניות בזינוק ל-100 ומהירות מרבית של 209 קמ”ש.
לצד הגרסה ההיברידית-נטענת יגיע ריינג’ רובר ולאר המחודש ארצה גם בגרסת בנזין בעלת מנוע 2.0 ליטר טורבו המספק 250 כ”ס ו-36.5 קג”מ (7.5 שניות בזינוק ל-100 ומהירות מרבית של 217 קמ”ש), כשלצידה תוצע גרסת דיזל עם מנוע 6 צילינדרים בנפח 3.0 ליטר ומערכת היברידית קלה המספקים יחד 300 כ”ס ו-65 קג”מ (6.5 שניות בזינוק ל-100 קמ”ש ומהירות מרבית של 230 קמ”ש). כל הגרסאות המגיעות ארצה מצוידות בתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה, מערכת הנעה כפולה קבועה עם חלוקת כוח משתנה לפי דרישה ומערכת Terrain Responce לבחירת מצבי נהיגה בשטח, במידה ומישהו ירצה ללכלך את הולאר.
כל הגרסאות מגיעות ברמת גימור דיינמיק SE הכוללת בין היתר חבילה מלאה של מערכות בטיחות אקטיביות (בלימה אוטונומית גם בנסיעה לאחור ,שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית וזיהוי תנועה בשטחים מתים), ריפודי עור מלאים, מושבים מתכווננים חשמלית, גג שמש פנורמי חשמלי וחישוקים בקוטר 20 אינץ’.
מחירי ריינג’ רובר ולאר המחודש מתחילים ב-535,400 שקלים לגרסת הבנזין, 606,100 שקלים לגרסת הדיזל ו-630,200 שקלים לגרסה ההיברידית.