אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה 718: יורדים לארבעה צילינדרים
ראשי » חדשות » פורשה 718: יורדים לארבעה צילינדרים

פורשה 718: יורדים לארבעה צילינדרים

פורשה חושפת פרטים על ה-718 החדשה, מחליפת הבוקסטר

אריאל אלסיבוני 27/01/2016

מה הסיפור?

פורשה מציגים את הדור החדש של הבוקסטר ומשתמשים בשם מהעבר, 718, מקטינים את מספר הצילנדרים ומוסיפים טורבו. למרות הירידה במספר הצילנדרים, מנוע הבוקסר החדש חזק יותר ומציג יעילות משופרת בזכות השימוש בטורבו (בדומה לתהליך שעברה האחות הגדולה – 911). פורשה טורחים לציין שהם ניצחו לא מעט מירוצים נחשבים בשנות ה-50 וה-60 עם ארבע צילנדרים.

פורשה 718. ארבעה צילנדרים עם מגדש טורבו
פורשה 718. ארבעה צילנדרים עם מגדש טורבו

 

המנוע


אז אבדו להם שני צילנדרים, כמסורת התקופה אבל לפחות נשמרה תצורת הבוקסר. זה גם משהו… ה-718 הבסיסית מפיקה 300 כ”ס ו-38.6 קג”מ ממנוע שני ליטר וגרסת ה-S מפיקה 350 כ”ס ו-42.7 קג”מ ממנוע 2.5 ליטר. פורשה מתגאים בצמיחת הכוח לעומת הדור היוצא לצד שיפור של 13 אחוזים בצריכת הדלק.

הפזמון המוכר של יותר כוח ופחות צריכת דלק
הפזמון המוכר של יותר כוח ופחות צריכת דלק

 

ביצועים

ה-718 עם גיר PDK וחבילת ספורט כרונו מאיצה ל-100 קמ”ש תוך 4.7 שניות וה-S באותה הקונפיגורציה מקצצת 0.5 שנ’ מהזמן הזה. המהירות המירבית היא 275 קמ”ש ו-285 קמ”ש בהתאמה.

פורשה 718
פורשה 718

 

עיצוב

נו, את זה אתה יכול לראות בתמונות, רק נציין שה-718 מגיעה עם גלגלים בקוטר 19 אינץ’ כסטנדרט ואופציה ל-20 אינץ’ מוצעת כאופציה.

 

שלדה

פורשה כרגע לא מפרסמים יותר מדי פרטים ומספרים שהשלדה כוילה מחדש ומדברים בעיקר על ההגה החשמלי. הם טוענים שהוא ישיר יותר ב-718 לעומת הבוקסטר בשיעור של 10 אחוזים. פורשה תציע את מערכת המיתלים האקטיבית שלה גם ב-718 (20 מ”מ הנמכה ב-S) והם מציינים שה-718 תדע להעניק טווח פעולה רחב יותר בין שימושיות ליכולות דינאמיות.

ההגה אמור להיות ישיר יותר

 

718

ה-718 המקורית היתה גרסה משופרת של ה-550 המוצלחת. היה לה מנוע מרכזי בנפח 1.5 ליטר עם 142 כ”ס (הספק שצמח בגרסאות מאוחרות יותר עד 210 כ”ס) ומשקל עצמי של כ-570 ק”ג. בין ההישגים המשמעותיים שלה היה מקום שלישי בדירוג הכללי בלה-מאן של 1958 ומקום ראשון בקטגוריה שלה.

718. המקור
718. המקור

« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד