מה הסיפור?
פורשה מציגים את הדור החדש של הבוקסטר ומשתמשים בשם מהעבר, 718, מקטינים את מספר הצילנדרים ומוסיפים טורבו. למרות הירידה במספר הצילנדרים, מנוע הבוקסר החדש חזק יותר ומציג יעילות משופרת בזכות השימוש בטורבו (בדומה לתהליך שעברה האחות הגדולה – 911). פורשה טורחים לציין שהם ניצחו לא מעט מירוצים נחשבים בשנות ה-50 וה-60 עם ארבע צילנדרים.

המנוע
אז אבדו להם שני צילנדרים, כמסורת התקופה אבל לפחות נשמרה תצורת הבוקסר. זה גם משהו… ה-718 הבסיסית מפיקה 300 כ”ס ו-38.6 קג”מ ממנוע שני ליטר וגרסת ה-S מפיקה 350 כ”ס ו-42.7 קג”מ ממנוע 2.5 ליטר. פורשה מתגאים בצמיחת הכוח לעומת הדור היוצא לצד שיפור של 13 אחוזים בצריכת הדלק.

ביצועים
ה-718 עם גיר PDK וחבילת ספורט כרונו מאיצה ל-100 קמ”ש תוך 4.7 שניות וה-S באותה הקונפיגורציה מקצצת 0.5 שנ’ מהזמן הזה. המהירות המירבית היא 275 קמ”ש ו-285 קמ”ש בהתאמה.

עיצוב
נו, את זה אתה יכול לראות בתמונות, רק נציין שה-718 מגיעה עם גלגלים בקוטר 19 אינץ’ כסטנדרט ואופציה ל-20 אינץ’ מוצעת כאופציה.
שלדה
פורשה כרגע לא מפרסמים יותר מדי פרטים ומספרים שהשלדה כוילה מחדש ומדברים בעיקר על ההגה החשמלי. הם טוענים שהוא ישיר יותר ב-718 לעומת הבוקסטר בשיעור של 10 אחוזים. פורשה תציע את מערכת המיתלים האקטיבית שלה גם ב-718 (20 מ”מ הנמכה ב-S) והם מציינים שה-718 תדע להעניק טווח פעולה רחב יותר בין שימושיות ליכולות דינאמיות.

718
ה-718 המקורית היתה גרסה משופרת של ה-550 המוצלחת. היה לה מנוע מרכזי בנפח 1.5 ליטר עם 142 כ”ס (הספק שצמח בגרסאות מאוחרות יותר עד 210 כ”ס) ומשקל עצמי של כ-570 ק”ג. בין ההישגים המשמעותיים שלה היה מקום שלישי בדירוג הכללי בלה-מאן של 1958 ומקום ראשון בקטגוריה שלה.
