אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סופרבייק עם לוחית רישוי: ב.מ.וו M1000RR בישראל
ראשי » דו-גלגלי » סופרבייק עם לוחית רישוי: ב.מ.וו M1000RR בישראל
M1000RR

סופרבייק עם לוחית רישוי: ב.מ.וו M1000RR בישראל

ב.מ.וו מתחילה לשווק בישראל את גרסת הקצה של אופנוע הספורט ליטר שלה שזכה לשדרוג מקיף על ידי חטיבת הביצועים M. המחיר: 275 אלף שקלים

אופיר דואק 02/07/2023 צלם: יצרן

חברת דלק מוטורס, יבואנית אופנועי ב.מ.וו לישראל, מתחילה לשווק בימים אלו את דגם העל הספורטיבי מבוואריה. מדובר ב-M1000RR שהוא גרסת קצה קרבית של אופנוע הליטר ספורט S1000RR שעברה טיפול מקיף על ידי חטיבת הביצועים M – מה שהופך את M1000RR לכלי הקרוב ביותר לאופנוע סופרבייק חוקי לכביש שמייצרת ב.מ.וו.

ב.מ.וו M1000RR עוטה פרינג מלא מסיבי פחמן, עם כנפונים אווירודינמיים חדשים לשיפור כוח ההצמדה ומגן דיסק קדמי עם תעלות אוורור לבלמים, גם הם מסיבי פחמן. בנוסף ישנם גם במשקף גבוה ומושב שונה מאשר בדגם הסטנדרטי. מנוע הארבעה צילינדרים זכה למספר תוספות לשיפור התפוקה ואופי המנוע, בהן מערכת תזמון שסתומים משתנה משופרת, טלטלי טיטניום ומערכת פליטה פתוחה עם סעפת ודודים מטיטניום שגם תורמים להפחתת המשקל. ההספק המרבי עומד על 212 כ”ס ב-14,500 ונתון מומנט של 11.5 קג”מ מתקבל ב-11,000 סל”ד. בניגוד לרוב האופנועים הספורטיביים, ב.מ.וו לא מהססת להצהיר על נתוני ביצועים רשמיים עם זינוק ל-100 קמ”ש ב-3.1 שניות ומהירות מרבית של 314 קמ”ש.

מערכת המתלים היא בעלת אפשריות כיוונון מלאות ומערכת הבלימה מורכבת מדיסקים משופרים של חטיבת M עם קאליפרים רדיאלים בעלי 4 בוכנות כל אחד מלפנים. חבילת האלקטרוניקה כוללת מצבי רכיבה ייעודים למסלול, פונקציית הגבלת מהירות בפיטס, בקרת שיגור וקוויקשיפטר משופר להחלפות הילוכים מהירות יותר. אל שלל החלקים מסיבי הפחמן מצטרף גם מצבר ליתיום קל משקל שעוזר להעמיד את המשקלו של האופנוע על 192 ק”ג כולל דלק!


לישראל מגיע ב.מ.וו M1000RR עם חבילת M Competition הכוללת חישוקים מסיבי פחמן, זרוע אחורית משופרת וקלה יותר, שרשרת מחוזקת, תוכנת איסוף מידע ברכיבה מבוססת GPS וכיסוי למושב הנוסע שבלאו הכי קיים בעיקר ליופי. מחירו של האופנוע יעמוד על 275 אלף שקלים.

M1000RR ב.מ.וו ב.מ.וו M ב.מ.וו M1000RR סופרבייק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד