אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סינגר מציגה: מחווה כפולה לפורשה 934/5
ראשי » חדשות » סינגר מציגה: מחווה כפולה לפורשה 934/5
סינגר

סינגר מציגה: מחווה כפולה לפורשה 934/5

היצירה החדשה של סדנת סינגר באה לעשות מחווה בשתי גרסאות שונות, למסלול ולכביש, לדגם המרוצים הייחודי של פורשה משנת 1977. התוצאה כרגיל, מזילת ריר

אופיר דואק 29/06/2023 צלם: סינגר

יש לא מעט סדנאות שמשפצות, משפרות ומשביחות פורשה 911 ישנות, אבל יש רק סדנה אחת שמצליחה להתעלות ולקחת פעם אחר פעם את מכונית הספורט האייקונית למקומות מרשימים ונחשקים יותר ויותר. מדובר כמובן על סדנת סינגר, עליה כתבנו בהרחבה לא מעט בעבר, שמאז שנת 2009 הפכה לשם דבר עבור מי שרוצה 911 קלאסית ברמת הרסטורציה וההתאמה האישית הגבוהה ביותר שניתן, כשכמובן כסף לא מהווה מגבלה עבורו.

בימים אלו חושפת סינגר את היצירה האחרונה שלה, שהיא בעצם שתי מכוניות הבאות לעשות מחווה לפורשה 934/5 – מכונית המירוץ בעלת המראה הייחודי של פורשה משנת 1977. פורשה 934/5 הייתה למעשה הכלאה בין פורשה 934 ו-935 שהיו גרסאות מרוצים של ה-911 טורבו (930) ונועדו להתחרות בגרופ 4 וגרופ 5 של ה-FIA בהתאמה. הייחודיות במראה של פורשה 934/5 באה לידי ביטוי בעיקר בחלקה האחורי הרחב במיוחד בעל כונסי האוויר הצידיים הגדולים והכנף האחורית המשוכה לאחור, והיא זכתה להצלחה גדולה בסדרת מרוצי “טראנס אמריקה” שהפכו אותי לאייקון.

סינגר יצרה שתי ורסיות למכונית עבור שני לקוחות שרצו לבצע שחזור לפורשה 964, האחד רצה מכונית ממוקדת יותר מסלול (המכונית הכתומה בתמונות) והשני מכונית קצת יותר שימושית לכביש הציבורי (המכונית בגוון שמפניה). בשני המקרים השחזורים הם בעלי אופי ומפרט קרובים, עם שלדה שנבנתה וחוזקה מחדש, חלקי מרכב מסיבי פחמן וכלוב בטיחות, כאשר העיצוב משחזר את החלק האחורי הרחב של ה-934/5 עם מפשק סרנים וכנפיים אחריות רחבות משמעותית מאלו הקדמיות שהורחבו אף הן.

singer DLS T 06singer DLS T 06Preview
singer DLS T 08singer DLS T 08Preview
singer DLS T 09singer DLS T 09Preview
singer DLS T 15singer DLS T 15Preview
singer DLS T 14singer DLS T 14Preview
singer DLS T 13singer DLS T 13Preview
סינגרסינגרPreview
singer DLS T 11singer DLS T 11Preview
singer DLS T 10singer DLS T 10Preview
singer DLS T 07singer DLS T 07Preview
singer DLS T 04singer DLS T 04Preview
singer DLS T 03singer DLS T 03Preview
singer DLS T 02singer DLS T 02Preview
singer DLS T 01singer DLS T 01Preview

 



כמובן שעבור כל לקוח נעשו השינויים העיצוביים המתבקשים. המכונית ממוקדת המסלול מצוידת במסיט רוח קדמי גדול ובולט יותר וכנף אחורית מתכווננת נאמנת למקור משנות ה-70 כדי לייצר כוח הצמדה מרבי. הצבע הכתום הזועק ממשיך גם לתא הנוסעים שבו מושבי באקט בשילוב עור-בד בעלי חגורות עם ארבעה נקודות עיגון. למכונית הפונה יותר לכביש יש פגוש קדמי מעט צנוע יותר, ספויילר אחורי “דאקטייל” וגימורי כרום למסגרות החלונות, כאשר בתא הנוסעים המשלב צבע לבן ישנם מושבי באקט בגימור פסים וחגורות בטיחות סטנדרטיות.

לשתי המכוניות חישוקי 19 אינטש מלפנים ו-20 אינטש מאחור עם הברגה מרכזית בעיצוב ייחודי לכל אחת. זו הממוקדת למסלול בעיצוב שני חלקים שחור-זהוב בחלקו הפנימי וכסוף בחיצוני, ואילו זו המיועדת לכביש חישוקים בצבע שמפניה תואם גוף ועיצוב מודרני יותר.בשני המקרים החישוקים עטויים צמיגי מישלין פיילוט ספורט קאפ 2 סופר בשרניים שנמתחים על מלוא רוחב החישוק וממלאים את כל חלל בית הגלגל.

singer DSL ROAD13singer DSL ROAD13Preview
singer DSL ROAD12singer DSL ROAD12Preview
singer DSL ROAD11singer DSL ROAD11Preview
singer DSL ROAD10singer DSL ROAD10Preview
singer DSL ROAD09singer DSL ROAD09Preview
singer DSL ROAD08singer DSL ROAD08Preview
singer DSL ROAD07singer DSL ROAD07Preview
singer DSL ROAD06singer DSL ROAD06Preview
singer DSL ROAD05singer DSL ROAD05Preview
singer DLS T 15singer DLS T 15Preview
singer DSL ROAD03singer DSL ROAD03Preview
singer DSL ROAD01singer DSL ROAD01Preview
singer DSL ROAD04singer DSL ROAD04Preview
singer DSL ROAD14singer DSL ROAD14Preview
singer DSL ROAD02singer DSL ROAD02Preview

 




בצד המכאני, שתי המכוניות מצוידות באבולוציה האחרונה של פרויקט DLS של סינגר (Dynamics & Lightweighting Study) שלוקחת את מנוע מקורר האוויר בנפח 3.8 ליטר אל הקצה. ראש בעל 4 שסתומים לצילינדר, צמד מגדשי טורבו עם מצנני ביניים, מערכות יניקה ופליטה משודרגות ושלל רכיבים ברמה הגבוהה ביותר מאפשרים לחלץ 700 כ”ס ב-9,000 סל”ד, שהם 190 כ”ס יותר מאשר בגרסה הקודמת בעלת המגדש הבודד של מנועי ה-DLS של סינגר. כמובן שניתן דגש לא רק על הביצועים אלא גם על הצד הויזואלי של המנוע עם תעלות יניקת אוויר מסיבי פחמן אל המאוורר החשמלי הגדול שאחראי לצנן את המנוע, מכסי שסתומים מושחרים עם נגיעות זהובות תואמות וירידה לפרטים כמו שרק בסינגר יודעים.


המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה, עם ידית הילוכים ייחודית בקונסולה המרכזית שחושפת את מערכת הלינקים של התיבה. כמובן שגם יתר המכלולים שודרגו בהתאם וגם הם מהשורה הראשונה, למשל מערכת בלימה עם דיסקים קרמיים וקאליפרים מונובלוק.
לכל הטוב הזה אין מחיר, שכן שתי המכוניות נבנו באופן חד פעמי עבור שני הלקוחות העשירים והמאושרים, כך שנותר לנו רק להזיל ריר מול התמונות

סינגר פורשה פורשה 934/5 פורשה 964 פורשה 964 טורבו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד