אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הטורף של פורד מגיע לראלי דקאר
ראשי » חדשות » הטורף של פורד מגיע לראלי דקאר
פורד ריינג'ר ראפטור

הטורף של פורד מגיע לראלי דקאר

חטיבת הביצועים של פורד הודיעה כי תשתתף בראלי דקאר 2024 שיערך בסעודיה. כלי הנשק: פורד ריינג'ר ראפטור בגרסה קרבית במיוחד

יובל לוי 14/06/2023 צלם: יצרן

פורד מתכננת לקחת חלק בראלי דקאר החל משנת 2024 והיא תעשה זאת באמצעות פורד ריינג’ר שיוסב במיוחד לטובת העניין על ידי חטיבת הביצועים שלה “פורד פרפורמנס”. חטיבת הביצועים של פורד כבר השתתפה וזכתה בעבר במרוצי הלה מאן ועוד שלל מרוצים יוקרתיים, כמרוץ הדקאר היוקרת הוא יעד שטרם נכבש על ידה.

על מנת להשתתף בראלי דקאר, פורד חברה לשותפים הוותיקים שלה M-Sport ו-NWM, והיעד שהציבה לעצמה לשנת 2024 הוא לסיים את המרוץ ולהפיק לקחים לשנים הבאות בהן היא מתכננת להשתתף. 

“השתתפות בראלי דקאר, אחד ממרוצי השטח הקשים בעולם, היה יעד שלנו”, אמר מארק רושברוק, מנהל חטיבת הביצועים של פורד. “אנחנו לא יכולים לזלזל באתגר שלפנינו, ולכן, לטובת ההשתתפות שלנו עם הריינג’ר T1+, חברנו לשותפים כמו M-Sport ו-NWM שמביאים איתם הרבה נסיון בתחום. יחד, אנו נוכל לעשות דברים מדהימים בדיונות של חצי האי ערב”.


 

את הריינג’ר T1+, שיתחרה בראלי דקאר שיערך בחודש ינואר 2024, מניע מנוע אקובוסט בנפח 3.5 ליטר והוא מבוסס דווקא על הדור הקודם של פורד ריינג’ר. לקראת ההשתתפות בעונת ,2025  מפתחת חטיבת הביצועים פורד ריינג’ר ראפטור חדש לחלוטין שיעמוד בתקנות קטגוריית T1+ של ראלי דקאר. צעד מתבקש כדי לחזק את התדמית והמכירות של משפחת דגמי הראפטור, ובטח של הריינג’ר, גם מחוץ לשוק האמריקאי.

“הפעם הראשונה שלנו בדקאר תהיה הרפתקה לימודית שבאמצעותה נוכל ללמוד כיצד עלינו להתחרות בעתיד.” אמר רושברוק. “אבל כמו בכל המרוצים בהם אנחנו משתתפים, אנחנו לא מתחרים רק על מנת לנצח, אנחנו מתחרים גם על מנת ללמוד כיצד לבנות מוצרים טובים יותר עבור הלקוחות שלנו.”

דקאר פורד פורד פרפורמנס פורד ריינג'ר פורד ריינג'ר ראפטור ראלי דקאר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד