אם מישהו חשב שהנשק החדש של יונדאי, ישנה במשהו את העונה הקרובה, הוא יצטרך לחכות למירוצים הבאים. מקום שלישי לטיירי נוביל עם היונדאי I20 החדשה – פודיום זו תוצאה מעולה, בהתחשב בבעיות בתיבת ההילוכים שהתפתחו במכוניתו בשלהי המירוץ. אבל נראה שזה לא מספיק בשביל לנצח את השילוב אוג’ייה/פולו R. לפחות לא במונטה-קרלו 2016.

אז גדולות נצורות או סתם הפתעות לא הגיעו מיונדאי עם המכונית החדשה, אלו הגיעו מכיוון סיטרואן (עם המכונית הישנה) עם פתיחה חזקה של כריס מיק, נצחון במספר סטייג’ים ואף הובלה של הדירוג הכללי לפרקים. אבל החגיגה הזו הסתיימה בסטייג ה-12 – כשסטייה מהנתיב גרמה לנזק לתיבת ההילוכים והתבטאה בפרישה מתסכלת. זה היה סופו של מירוץ מוצלח למדי, עד לרגע המדובר, עבור הנהג הבריטי.

לאחר הפרישה של מיק מסר אוג’ייה לעיתונות כי הוא: “מצטער שכריס יצא מחוץ למירוץ, הייתי רוצה לראות לאן מתפתח הקרב ביננו”. עוד הוסיף: “גם השנה הראה מונטה-קרלו למה הוא הראלי הקשה ביותר… משטחים יבשים ההופכים בהדרגה לקרח ואז לשלג ככל שמתגבר הטיפוס…. סטייג’ים יבשים ומהירים יחסית וסטייג’ים מושלגים כמעט לחלוטין (אוג’ייה התחייס לשלג ב-SS10 – א.א)”.

בסופו של הסטייג’ ה-16, שאליו התווסף קטע ממירוץ הטור-דה-פרנס השנה, ראו הצופים את המחזה המוכר, פולו R עם סבסטיאן אוג’ייה מאחורי ההגה. הוא סיים גם את הסטייג’ האחרון ראשון – משלים ניצחון בתשעה סטייג’ים מתוך שישה-עשר, ומסמן את ה-V הראשון שלו לעונה. אחרי אוג’ייה סיים מיקלסן משלים 1-2 יפה לפולקסוואגן.