אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
שיא חדש: פרארי 296 GTB יורדת מ-7 דקות בנורבורגרינג
ראשי » חדשות » שיא חדש: פרארי 296 GTB יורדת מ-7 דקות בנורבורגרינג
פרארי 296 GTB

שיא חדש: פרארי 296 GTB יורדת מ-7 דקות בנורבורגרינג

צוות של המגזין הגרמני Auto Sport קבע זמן שיא בנורבורגרינג עם הפרארי 296 GTB שהופך אותה לפרארי הסדרתית הראשונה שקובעת הקפה בפחות מ-7 דקות בגיהנום הירוק

אופיר דואק 08/06/2023 צלם: צילום מסך

זמן ההקפה מסביב למסלול נורבורגרינג נורדשלייפה הפך בשנים האחרונות לאחד ממקדמי התדמית החשובים עבור מכוניות ספורטיביות. בהתאם לכך קביעת שיאים על המסלול הפכה לאחד היעדים העיקריים של יצרניות מכוניות הספורט (למשל השיא אותו קבעה הונדה סיוויק טייפ R לא מזמן), אבל גם ללא מעט אחרים. אחת מנקודות הציון הנחשקות הן ירידה מרף 7 הדקות להקפה, מה שקשה מאד להשיג ברכב סדרתי, אפילו אם מדובר במכונית על עמוסת טכנולוגיה. פורשה, למבורגיני, מרצדס ורדיקל הן מהבודדות שעשו זאת, ועכשיו מצטרפת אליהן גם פרארי.

אמנם פרארי די נמנעת מקרב הזמנים ברינג, לכן את המשימה נטל צוות של המגזין הגרמני Auto Sport בראשות הנהג כריסטיאן גבהרדט.לא נלאה אותכם יותר מידי, גבהרדט קבע זמן שיא של 6:58.70 דקות, חצי שניה פחות מהזמן אותו קבע ב-2019 באמצעות פורשה911 GT2 RS מדובר בזמן המהיר יותר ב-1.3 שניה מאשר פרארי 488 פיסטה שהחזיקה עד כה בתואר המחייב הפרארי הסדרתית המהירה ביותר.

הפרארי 296 GTB שקבעה את השיא הייתה סטנדרטית כאמור, כשהיא צוידה בחבילת “ארנסטו פיוראנו” הכוללת מתלים מגנטיים אדפטיביים, קישוטי סיבי פחמן לטובת שיפור המראה, והאווירודונימיות, המשילים 12 ק”ג. המכונית נעלה צמיגי מישלן פיילוט ספורט קאפ 2R שחוקיים לשימוש כביש. פרארי 296 GTB היא בעלת מנוע V6 בעל תגבור היברידי והספק משולב של 830 כ”ס המזניקים את המכונית ל-100 קמ”ש ב-2.9 שניות. איך כ זה בא לידי ביטוי על המסלול תוכלו לראות בסרטון קביעת השיא שלפניכם.

 

 


div class="ad-placement">

נורבורגרינג פרארי פרארי 296 GTB
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד