אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
וולוו מציגה: מחלקה ראשונה ב-EX90
ראשי » חדשות » וולוו מציגה: מחלקה ראשונה ב-EX90
וולוו EX90

וולוו מציגה: מחלקה ראשונה ב-EX90

רכב הפנאי החשמלי הגדול של וולוו זוכה לגרסת אקסלנס לימוזינית המציעה מקסימום נוחות לשני נוסעים מיוחסים מאחור, בתנאי שהם מוותרים על ריפודי עור

אופיר דואק 24/04/2023 צלם: יצרן

רכבי SUV גדולים ומפוארים במיוחד תופסים בשנים האחרונות את מקומן של הלימוזינות המסורתיות, כרכבים שנועדו לבעלי הממון האוהבים להתרווח בשיא הנוחות. המגמה הזו מאפשרת גם ליצרניות שהן מחבורת הגרמניות או מותגי העל הבריטיים להציע אלטרנטיבות שינוע סופר מאובזרות ונוחות למי שיכול להרשות לעצמו.

וולוו למשל עשתה זאת עם גרסת Excellence על בסיס רכב הפנאי הגדול שלה XC90, שיחידות בודדות שלו גם הגיעו בעבר גם לישראל. כעת ממשיכים בוולוו במסורת ומציגים גרסת אקסלנס סופר מהודרת על בסיס EX90, רכב הפנאי החשמלי הגדול של החברה שלמעשה תופס את מקומו של ה-XC90 המתיישן. הגרסה האקסקלוסיבית הוצגה בתערוכת שנגחאי ולא רק בגלל בעלת הביית של וולוו, אלא כי בשוק הסיני מאד אוהבים גרסאות לימוזין מפוארת על בסיס רכבי פנאי.

שלא כמקובל, וולוו EX90 אקסלנס לא זוכה למרכב מוגדל ובסיס גלגלים מוארך ונותרה זהה במידותיה לגרסאות הרגילות. בכל מקרה לא מדובר ברכב קטן, עם אורך כולל של יותר מחמישה מטרים ובסיס גלגלים של כמעט שלושה מטרים. השינויים החיצוניים מסתכמים בעיקר בחישוקים שונים בקוטר 22 אינטש, גימור מתכתי לחצאיות ההיקפיות של המרכב וצביעה דו-גוונית אה-לה רולס רויס.

Volvo EX90 ExcellenceVolvo EX90 ExcellencePreview
Volvo EX90 ExcellenceVolvo EX90 ExcellencePreview
Volvo EX90 ExcellenceVolvo EX90 ExcellencePreview
וולוו EX90וולוו EX90Preview
Volvo EX90 ExcellenceVolvo EX90 ExcellencePreview
Volvo EX90 ExcellenceVolvo EX90 ExcellencePreview
Volvo EX90 ExcellenceVolvo EX90 ExcellencePreview
Volvo EX90 ExcellenceVolvo EX90 ExcellencePreview
Volvo EX90 ExcellenceVolvo EX90 Excellence
טווח נסיעה מלכותי של 600 ק"מ
Preview
Volvo EX90 ExcellenceVolvo EX90 ExcellencePreview
Volvo EX90 ExcellenceVolvo EX90 ExcellencePreview

 


עיקר השינויים בגרסת האקסלנס הם כמתבקש בתא הנוסעים, וליתר דיוק מאחור. בניגוד ל-EX90 שמגיע בתצורת 7 מקומות עם שורת מושבים שלישית, גרסת האקסלנס מציעה רק שני מושבים נפרדים מאחור הממוקמים בצורה המנצלת את מלוא רוחק הסרנים כדי למקסם את מרחב הרגלים, וגם לאפשר להגיע למצב של כמעט שכיבה אם תרצו לנמנם במהלך הנסיעה. המושבים מחוממים מקוררים וגם כוללים חמש תוכניות עיסוי שונות.

אגב, באופן מעניין, לא תמצאו באקסלנס ריפודי עור נאפה רכים, כיוון שמתוך דאגה סביבתית בחרו בוולוו להציע בחירה בין עור סינטטי מחומרים ממוחזרים  או בבד שהוא שילוב של צמר וחומרים סינטטיים ממוחזרים. כנראה שהשבדים לא פונים ללקוחות המסורתיים של בנטלי ורולס רויס. עם זאת ישנו גימור עץ שוודי עם מתגים ותאורה המוטמעים בתוכו וכמובן מתגי קריסטל שכבר התרגלנו לראות בוולוו בשנים האחרונות.

טווח נסיעה מלכותי של 600 ק”מ

 

הנוסעים מאחור יוכלו ליהנות מקונסולה מרכזית הנעה חשמלית וכוללת מחזיקי כוסות לשמפניה, אותה ניתן לאכסן במקרר שמאחורי המושבים. בנוסך ישנה מערכת מולטימדיה ובידור עם מסך 14.5 אינטש מרכזי, מערכת שמע היקפית של Bowers&Wilkins עם רמקולים המשולבים במשענות הראש

וולוו EX90 אקסלנס תוצע עם מערכת ההנעה הבכירה בהיצע של הדגם, המשלבת בין שני מנועים חשמליים בהספק משולב של 500 כ”ס והנעה כפולה. סוללה בקיבולת של 111 קוט”ש אמורה לספק טווח נסיעה של 600 ק”מ.

וולוו וולוו EX90 וולוו EX90 אקסלנס
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד