אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
וולוו מציגה: מחלקה ראשונה ב-EX90
ראשי » חדשות » וולוו מציגה: מחלקה ראשונה ב-EX90
וולוו EX90

וולוו מציגה: מחלקה ראשונה ב-EX90

רכב הפנאי החשמלי הגדול של וולוו זוכה לגרסת אקסלנס לימוזינית המציעה מקסימום נוחות לשני נוסעים מיוחסים מאחור, בתנאי שהם מוותרים על ריפודי עור

אופיר דואק 24/04/2023 צלם: יצרן

רכבי SUV גדולים ומפוארים במיוחד תופסים בשנים האחרונות את מקומן של הלימוזינות המסורתיות, כרכבים שנועדו לבעלי הממון האוהבים להתרווח בשיא הנוחות. המגמה הזו מאפשרת גם ליצרניות שהן מחבורת הגרמניות או מותגי העל הבריטיים להציע אלטרנטיבות שינוע סופר מאובזרות ונוחות למי שיכול להרשות לעצמו.

וולוו למשל עשתה זאת עם גרסת Excellence על בסיס רכב הפנאי הגדול שלה XC90, שיחידות בודדות שלו גם הגיעו בעבר גם לישראל. כעת ממשיכים בוולוו במסורת ומציגים גרסת אקסלנס סופר מהודרת על בסיס EX90, רכב הפנאי החשמלי הגדול של החברה שלמעשה תופס את מקומו של ה-XC90 המתיישן. הגרסה האקסקלוסיבית הוצגה בתערוכת שנגחאי ולא רק בגלל בעלת הביית של וולוו, אלא כי בשוק הסיני מאד אוהבים גרסאות לימוזין מפוארת על בסיס רכבי פנאי.

שלא כמקובל, וולוו EX90 אקסלנס לא זוכה למרכב מוגדל ובסיס גלגלים מוארך ונותרה זהה במידותיה לגרסאות הרגילות. בכל מקרה לא מדובר ברכב קטן, עם אורך כולל של יותר מחמישה מטרים ובסיס גלגלים של כמעט שלושה מטרים. השינויים החיצוניים מסתכמים בעיקר בחישוקים שונים בקוטר 22 אינטש, גימור מתכתי לחצאיות ההיקפיות של המרכב וצביעה דו-גוונית אה-לה רולס רויס.

Volvo EX90 ExcellenceVolvo EX90 ExcellencePreview
Volvo EX90 ExcellenceVolvo EX90 ExcellencePreview
Volvo EX90 ExcellenceVolvo EX90 ExcellencePreview
וולוו EX90וולוו EX90Preview
Volvo EX90 ExcellenceVolvo EX90 ExcellencePreview
Volvo EX90 ExcellenceVolvo EX90 ExcellencePreview
Volvo EX90 ExcellenceVolvo EX90 ExcellencePreview
Volvo EX90 ExcellenceVolvo EX90 ExcellencePreview
Volvo EX90 ExcellenceVolvo EX90 Excellence
טווח נסיעה מלכותי של 600 ק"מ
Preview
Volvo EX90 ExcellenceVolvo EX90 ExcellencePreview
Volvo EX90 ExcellenceVolvo EX90 ExcellencePreview

 


עיקר השינויים בגרסת האקסלנס הם כמתבקש בתא הנוסעים, וליתר דיוק מאחור. בניגוד ל-EX90 שמגיע בתצורת 7 מקומות עם שורת מושבים שלישית, גרסת האקסלנס מציעה רק שני מושבים נפרדים מאחור הממוקמים בצורה המנצלת את מלוא רוחק הסרנים כדי למקסם את מרחב הרגלים, וגם לאפשר להגיע למצב של כמעט שכיבה אם תרצו לנמנם במהלך הנסיעה. המושבים מחוממים מקוררים וגם כוללים חמש תוכניות עיסוי שונות.

אגב, באופן מעניין, לא תמצאו באקסלנס ריפודי עור נאפה רכים, כיוון שמתוך דאגה סביבתית בחרו בוולוו להציע בחירה בין עור סינטטי מחומרים ממוחזרים  או בבד שהוא שילוב של צמר וחומרים סינטטיים ממוחזרים. כנראה שהשבדים לא פונים ללקוחות המסורתיים של בנטלי ורולס רויס. עם זאת ישנו גימור עץ שוודי עם מתגים ותאורה המוטמעים בתוכו וכמובן מתגי קריסטל שכבר התרגלנו לראות בוולוו בשנים האחרונות.

טווח נסיעה מלכותי של 600 ק”מ

 

הנוסעים מאחור יוכלו ליהנות מקונסולה מרכזית הנעה חשמלית וכוללת מחזיקי כוסות לשמפניה, אותה ניתן לאכסן במקרר שמאחורי המושבים. בנוסך ישנה מערכת מולטימדיה ובידור עם מסך 14.5 אינטש מרכזי, מערכת שמע היקפית של Bowers&Wilkins עם רמקולים המשולבים במשענות הראש

וולוו EX90 אקסלנס תוצע עם מערכת ההנעה הבכירה בהיצע של הדגם, המשלבת בין שני מנועים חשמליים בהספק משולב של 500 כ”ס והנעה כפולה. סוללה בקיבולת של 111 קוט”ש אמורה לספק טווח נסיעה של 600 ק”מ.

וולוו וולוו EX90 וולוו EX90 אקסלנס
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד