אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
יותר כוח ויותר מסכים: פורשה קאיין מתעדכן
ראשי » חדשות » יותר כוח ויותר מסכים: פורשה קאיין מתעדכן
פורשה קאיין

יותר כוח ויותר מסכים: פורשה קאיין מתעדכן

פורשה מציגה את מתיחת הפנים המקיפה האחרונה לדור השלישי של הקאיין הכוללת עיצוב מחודש, יותר כוח ותא נוסעים עמוס מסכים

יובל לוי 23/04/2023 צלם: יצרן

אחרי טפטופים ותמונות “מודלפות” תחת הסוואה כבדה, חושפת פורשה בתערכות שנגחאי את מתיחת הפנים לדור השלישי של הקאיין המצליח. מדובר במתיחת פנים מקיפה שתאריך את חיי הקאיין הנוכחי עד לאמצע העשור, הכוללת שלל שינויים בתחום בעיצוב החיצוני, העיצוב הפנימי, האבזור, הטכנולוגיה ומערך המנועים.

העיצוב החיצוני מציג חזית חדשה בשילוב עם כנפיים קדמיות מנופחות יותר, מכסה מנוע חדש ויחידות תאורה חדשות מסוג לד מטריקס. גם יחידות התאורה שמאחור זכו לעיצוב חדש. מבט מהצד יחשוף קולקציית חישוקים חדשה בגודל “20 עד “22, תלוי בגרסה.

תא הנוסעים זכה גם הוא לעדכון משמעותי במראה ובהנדסת האנוש. תפעול מערכות הנמצאות בשימוש שכיח, עברו לגלגל ההגה או לסביבתו. כך למשל בורר ההילוכים, שהיה מותקן עד עכשיו בין זוג המושבים, עבר לצד גלגל ההגה. במרכז לוח המכשירים הותקן מסך מולטימדיה בגודל “12.6 ומסך נוסף בגודל “10.9 הותקן מול הנוסע, שם ניתן יהיה לראות סרטי וידאו מבלי שהנהג יוכל לצפות בהם. כמובן שמערכת המולטימדיה זכתה לממשק עדכני עם קישוריות מלאות, וישנה גם בקרת אקלים חדשה ומשופרת לטענת פורשה.

Cayenne 2024 16Cayenne 2024 16Preview
Cayenne 2024 06Cayenne 2024 06Preview
Cayenne 2024 08Cayenne 2024 08Preview
Cayenne 2024 09Cayenne 2024 09Preview
Cayenne 2024 07Cayenne 2024 07Preview
Cayenne 2024 01Cayenne 2024 01Preview
Cayenne 2024 02Cayenne 2024 02Preview
Cayenne 2024 03Cayenne 2024 03Preview
Cayenne 2024 04Cayenne 2024 04Preview
Cayenne 2024 05Cayenne 2024 05Preview
Cayenne 2024 10Cayenne 2024 10Preview
פורשה קאייןפורשה קאייןPreview
Cayenne 2024 12Cayenne 2024 12Preview
Cayenne 2024 13Cayenne 2024 13Preview
Cayenne 2024 14Cayenne 2024 14Preview
Cayenne 2024 15Cayenne 2024 15Preview
Cayenne 2024 17Cayenne 2024 17Preview

 


שנויים מהותיים נעשו גם מתחת למכסה המנוע עם תגבור ליחידות ההנעה המוכרות. גרסת הכניסה של פורשה קאיין תצויד במנוע V6 מוגדש בנפח 3 ליטר המפיק 353 כ”ס ו-51.0 קג”מ (תוספת של 10 כ”ס). לגרסה ההיברידית-נטענת ישודך, בנוסף למנוע הבנזין, מנוע חשמלי המפיק 174 כ”ס כאשר הספק המשולב, יעמוד על 464 כ”ס. הגרסה ההיברידית מציעה טווח נסיעה של עד 90 ק”מ באמצעות חשמל בלבד, כמעט פי 2 בהשוואה לגרסה ההיברידית הקודמת, הודות לסוללה שגדלה משמעותית מקיבולת של 17.9 ל-25.9 קוט”ש.

פורשה קאיין S מציעה מעתה רק מנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4 ליטר שמפיק 468 כ”ס ומומנט של 61.2 קג”מ, מה שיאפשר להאיץ מ-0 ל-100 קמ”ש תוך 4.7 שניות בלבד בדרך למהירות מרבית של 273 קמ”ש. הקרם דה-לה קרם, גרסת הטורבו GT תשווק מחוץ לאירופה ולצערנו גם מחוץ לישראל. הקאיין טורבו GT, שיוצע במרכב קופה בלבד, מסוגל להגיע למהירות מרבית של 305 קמ”ש ולהאיץ מ-0 ל-100 קמ”ש תוך 3.3 שניות באמצעות מנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4 ליטר המפיק 650 כ”ס.

פרט למנועים החדשים, גם הצד הדינאמי שופר בזכות בולמי זעזועים חדשים בעלי 2 שסתומים השולטים באופן נפרד על הדחיסה ושיכוך ההחזרה. כמו כן, מוצעים גם מתלי אוויר אדפטיביים חדשים.  כל אלו אמורים להספיק לקאיין עד שיוצג הדור הבא שיכלול גם גרסה חשמלית מלאה בעוד כשנתיים. פורשה קאיין מתוח הפנים כבר זמין לרכישה בישראל וצפוי להגיע לכאן כבר ברבעון השלישי של שנת 2023.

פורשה פורשה קאיין פורשה קאיין טורבו תערוכת שנגחאי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד