אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
תערוכת שנגחאי: פולסטאר 4 מוותרת על החלון האחורי
ראשי » חדשות » תערוכת שנגחאי: פולסטאר 4 מוותרת על החלון האחורי
פולסטאר 4

תערוכת שנגחאי: פולסטאר 4 מוותרת על החלון האחורי

פולסטאר לא מביטה לאחור ומציגה בתערוכת שנגחאי קרוסאובר קופה חשמלי ללא חלון אחורי ועם יכולת נהיגה אוטונומית ברמה 2.5 על בסיס טכנולוגיה של מובילאיי

אופיר דואק 23/04/2023 צלם: יצרן

פולסטאר מציגה את הדגם הרביעי בתולדות המותג, שנקרא, למרבה הפתעה, פולסטאר 4. החשיפה נעשתה בתערוכת שנגחאי כי אמנם למותג פולסטאר יש שורשים שוודים שהוא משתדל להדגיש במיוחד, אבל בסופו של דבר בעלת הבית ג’ילי רוצה לעשות שרירים גם במגרש הבייתי.

לפולסטאר 4 בהחלט יש שרירים, אבל לפני שנגיע לכוח, אי אפשר להתעלם מהבשורה או יותר נכון היציאה העיצובית שהוא מביא איתו. פולסטאר 4 הוא קרוסאובר-קופה מגודל בעל קווי העיצוב הממשיכים את אלו המוכרים מפולסטאר 2 ופולסטאר 3. מתוקף התצורה, עיקר הייחודיות של פולסטאר 4 היא בחלקו האחורי קו גג משתפל ואחוריים בסגנון האצ’בק, אבל זה לא מה שמייחד אותו. הייחודיות מגיעה מהבחירה של מעצבי פולסטאר לוותר על החלון האחורי, כי בעידן של מצלמות היקפיות והדמיה תלת מימדית מי צריך להפנות מבט כשנוסעים לאחור? בפרט במכוניות בתצורת קופה שבהן גם ככה הראות מוגבלת.

על פניו הגימיק הזה בהחלט ייחודי ומעניק מראה עתידני, כשלטענת אנשי פולסטאר הוא מאפשר להגדיל את שטח הגג הפנוראמי אל מעבר לראשי הנוסעים במושב האחורי. בישראל מן הסתם מדובר בפתרון מצוין למדינה שבה נהגים נתקעים עם אור גבוה ומסנוור להנאתם. ועדין מדובר בעוד רעיון שיוצר תלות בפתרונות אלקטרונים עבור דבר כל כך טריוויאלי.




פולסטאר 4 מתבסס על פלטפורמת SEA של ג’ילי שהיא פלטפורמה חשמלית ייעודית (ולא מוסבת כמו בפולסטאר 2 המוכרת לנו) בתצורה שנועדה עבור מתגי היוקרה של הקבוצה. הפלטפורמה מאפשרת בסיס גלגלים גדול של 3 מטרים בדיוק, כאשר אורכה של פולסטאר 4 עומד על 484 ס”מ והרוחב הנדיב הוא 213 ס”מ, מה שאומר שמדובר במכונית קצרה במעט אאודי Q8 איטרון, אך בעלת רוחב ובסיסי גלגלים עדיפים.

הפלטפורמה העדכנית מאפשרת להציע את פולסטאר 4 בגרסאות של מנוע אחורי והנעה אחורית או צמד מנועים והנעה כפולה. לגרסת ההנעה האחורית הספק של 272 כ”ס ו-35 קג”מ נאים למדי המאפשרים להאיץ ל-100 ב-7.4 שניות, לגרסה כפולת המנועים יש כבר הספק של 544 כ”ס ו-70 קג”מ המאפשרים להאיץ ל-100 ב-3.8 שניות. לשתי הגרסאות סוללה בעלת קיבולת גדולה ביחס למקובל של 102 קוט”ש, מה שאמור להספיק על פי פולסטאר לטווח של 600 ק”מ בגרסה הבסיסית ו-560 ק”מ בגרסה הבכירה. טכנולוגית הטעינה תומכת בטעינה אולטרה מהירה של עד 200 קילוואט ובטכנולוגיית V2L המאפשרת להטעין כלי רכב ומוצרים חשמל אחרים מסוללת הרכב.

polstar 4 04polstar 4 04Preview
polstar 4 05polstar 4 05Preview
polstar 4 06polstar 4 06Preview
polstar 4 07polstar 4 07Preview
polstar 4 08polstar 4 08Preview
פולסטאר 4פולסטאר 4Preview
polstar 4 10polstar 4 10Preview
polstar 4 01polstar 4 01Preview
polstar 4 02polstar 4 02Preview
polstar 4 03polstar 4 03Preview



חידוש מעניין, בפרט בנקודת מבט ישראלית, הוא בתחום מערכות הבטיחות האקטיביות. בפולסטאר 4 מותקנת מערכת מציאות רבודה של מובילאיי המתבססת על 12 מצלמות היקפיות ורדאר המאפשרת נהיגה אוטונומית ברמה 2.5 שכוללת גם מעבר נתיב ועקיפה עצמאית.
ייצורו של פולסטאר 4 יחל בחלקה הראשון של שנת 2024 ולאולמות התצוגה המקומיים הוא צפוי להגיע באמצע השנה הבאה.


div class="ad-placement">

מובילאיי פולסטאר פולסטאר 4 תערוכת שנגחאי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד