אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
דראג דימונה 2023: שיא ישראלי חדש לרבע מייל
ראשי » חדשות מקומיות » דראג דימונה 2023: שיא ישראלי חדש לרבע מייל
דראג דימונה

דראג דימונה 2023: שיא ישראלי חדש לרבע מייל

מרוץ הדראג בדימונה בפסח כבר הופך למסורת, כשגם השנה הגיעו אלפים לצפות במכוניות החזקות ישראל מעלות עשן ושוברות שיאי תאוצה, כולל שיא ישראלי חדש בקטגוריה הפתוחה

אופיר דואק 13/04/2023 צלם: רונן טופלברג

מרוצי הדראג הפכו בשנים האחרונות לענף הספורט המוטורי המצליח בישראל, כאשר כל מרוץ מצליח לסחוף אחריו אלפי צופים שמגיעים לצפות ברכבים המשופרים והחזקים ביותר בארץ הקודש. אחד האירועים הבולטים בליגת מרוצי הדראג Race Masters הוא המרוץ הנערך בחג הפסח בדימונה, וכך היה גם השנה כאשר המוני בית ישראל נהרו אל המדבר.

המרוץ בדימונה חתם את עונת 22/23 של אליפות מרוצי הדראג בישראל, ולקחו בו חלק כמעט 100 נהגים כולל מתחרים אורחים מחו”ל שהתחלקו לשלוש קטגוריות שונות בשתי דרגות בכל קטגוריה, בהתאם לתקנות ה-ANDRA (התאחדות הדראג האוסטרלית). המרוץ עמד בציפיות וסיפק שפע של אקשן, תימרות עשן וגם שיאים שנשברו. השיא המשמעותי ביותר שנשבר הוא השיא הישראלי לרבע מייל, אשר נקבע על ידי ניסאן GT-R ״הקפריסאית״ שנתמכה ע״י Insanity Racing ו- T1 מטקסס בעלת למעלה מ-2,000 כ”ס.

את השיא קבע נאסים מסארווה שרשם זמן ברמה עולמית של 8.2 שניות עם מהירות מרבית של 291 קמ”ש בקו הסיום. אגב, אותה GT-R משופרת הפסידה בחצי הגמר לגולף MK2 יוצאת הדופן של עוז עבודי, מה שמראה שכוח הוא לא הכל במשחק הזה וגם לנהג יש חשיבות גדולה לא פחות.


הפיטס הצבעוני כלל מתחרים מוכרים וגם חדשי. רמת ההשקעה וכלי הרכב המשתתפים הולכת ועולה כאשר ניתן היה לצפות בין שלל דגמי הקופרה גולף ו-GTR גם מקלארן, מרצדס AMG GT וכמובן שלל אמריקאיות בעלות מנועי V8, כשבקטגוריה הפתוחה הופיעה אפילו פיאט אונו שהושתל בה מנוע VR6 משופר בכבדות ומערכת הנעה כפולה.

לצד המרוצים עצמם נערך גם הפנינג מוטורי שכלל תצוגת רכבי ספורט קלאסיים משנות ה-90, מופע דריפטים ומופעי ברנאאוט בהם לקחו חלק שתי קאדילאק בלאקוינג שהגיעו בחסות היבואן.

DRAG 2023 D11DRAG 2023 D11Preview
DRAG 2023 D01DRAG 2023 D01Preview
DRAG 2023 D02DRAG 2023 D02Preview
DRAG 2023 D03DRAG 2023 D03Preview
DRAG 2023 D04DRAG 2023 D04Preview
DRAG 2023 D05DRAG 2023 D05Preview
DRAG 2023 D06DRAG 2023 D06Preview
DRAG 2023 D07DRAG 2023 D07Preview
דראג דימונהדראג דימונהPreview
DRAG 2023 D09DRAG 2023 D09Preview
DRAG 2023 D10DRAG 2023 D10Preview
DRAG 2023 D12DRAG 2023 D12Preview
DRAG 2023 D13DRAG 2023 D13Preview
DRAG 2023 D14DRAG 2023 D14Preview
DRAG 2023 D15DRAG 2023 D15Preview
DRAG 2023 D16DRAG 2023 D16Preview
DRAG 2023 D17DRAG 2023 D17Preview
DRAG 2023 D18DRAG 2023 D18Preview
DRAG 2023 D19DRAG 2023 D19Preview
DRAG 2023 D20DRAG 2023 D20Preview
DRAG 2023 D21DRAG 2023 D21Preview
DRAG 2023 D22DRAG 2023 D22Preview

תוצאות המרוץ(*):

הנעה קדמית קטגוריית ‘סטריט’ –

מקום ראשון – עבד אעידה, סיאט לאון קופרה (194 קמ”ש, 12.01 שניות)

מקום שני – אביחי צברי, סיאט לאון קופרה (185 קמ”ש, 12.15 שניות)

 

הנעה קדמית קטגוריית ‘פרו’ –

מקום ראשון – חוסאם חטיב, סיאט לאון קופרה (206 קמ”ש, 11.72 שניות)

מקום שני – רמי דעאס, סקודה אוקטביה (216 קמ”ש 11.66 שניות)

מקום שלישי – שאדי מאזרייב, סיאט לאון קופרה (215 קמ”ש, 12.28 שניות)

 

הנעה אחורית קטגוריית ‘סטריט’ – 

מקום ראשון – אדיר סרור, שברולט קורבט (191 קמ”ש, 11.64 שניות)

מקום שני – ליאור נתנוב, פורד מוסטאנג (191 קמ”ש, 11.66 שניות)

מקום שלישי – חמאדה עתמנא, שברולט קורבט (196 קמ”ש, 11.51 שניות)

 

הנעה אחורית קטגוריית ‘פרו’ –

מקום ראשון – רז טוויטו, פורד מוסטאנג (221 קמ”ש, 10.89 שניות)

מקום שני – מיקי טל, מקלארן 720 (210 קמ”ש, 10.50 שניות)

מקום שלישי – חוסני אבו חיט, ב.מ.וו M4, (218 קמ”ש, 10.80 שניות)

 

הנעה כפולה קטגוריית ‘סטריט’ –

מקום ראשון – עומר נרקיס, אודי RS3 (205 קמ”ש, 10.87 שניות)

מקום שני – אוסמא דר אלגיד, ניסאן GTR (206 קמ”ש, 10.76 שניות)

מקום שלישי – סהר שושן, סיאט לאון (208 קמ”ש, 10.92 שניות)

הנעה כפולה קטגוריית ‘פרו’ –

מקום ראשון – עבודי עטיה, אודי RS3 (262 קמ”ש, 8.79 שניות)

מקום שני – עוז עבודי, פולקסווגן גולף דור II (276 קמ”ש, 8.74 שניות)

מקום שלישי – מוסטפא חטיב, אודי RS3 (239 קמ”ש, 9.40 שניות)

(*) המהירויות והזמנים המוצגים עבור כל מתחרה מייצגים את התוצאה הטובה ביותר שנרשמה עבורו במהלך ימי המרוץ ולא בהכרח את תוצאת מרוץ הגמר

דראג דימונה דראג דימונה 2023 מרוץ דראג רבע מייל
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד