אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הגיעו: הונדה טראנסאלפ 750 והונדה cl500
ראשי » דו-גלגלי » הגיעו: הונדה טראנסאלפ 750 והונדה cl500

הגיעו: הונדה טראנסאלפ 750 והונדה cl500

יבואנית הונדה מתחילה בשיווק צמד דגמים חדשים: טראנסאלפ 750 לשוק האדוונצ'רים בגודל בינוני ו-cl500 המצטרף לקטגוריית אופנועי הרטרו

ששי כהן 30/03/2023

חברת ‘מאיר’, יבואנית הונדה, ממשיכה עם גל הדגמים החדשים ומודיעה על התחלת שיווקם של צמד דגמים שהוצגו רק לאחרונה מעבר לים.

הדגם הראשון הוא הונדה טראנסאלפ 750 החדש, המצטרף לקטגוריית אופנועי האדוונצ’ר וישתלב בהיצע הדגמים של היצרן מעל ל-CB500X (האופנוע הנמכר בישראל) לדגם האפריקה טווין הגדול. לצד עיצוב נאה בסגנון טורינג-אדוונצ’ר, מצויד הטראנסאלפ החדש במנוע 2 צילינדרים החדש של היצרן, בנפח 755 סמ”ק (בדיוק כמו זו שב-CB750 Hornet) המפיק 90.5 כ”ס ומבטיח ביצועים טובים לצד ההתנהגות קלה, מהירה ובטוחה.

המכלולים הטכניים כוללים גם מתלים המותאמים לספק ביצועים גבוהים בכביש ויכולות ספיגת מהמורות בשטח: מזלג Showa בקוטר של 43 מ”מ SFF-CA USD מלפנים ובולם Pro-Link מאחור. קליפרים כפולים עם שתי בוכנות לבלימה יעילה וצמיגים (90/90-21 מלפנים ו-150/70-18 מאחור) המכוונים לשימושיות גבוהה בכביש ובשטח.

הונדה טרנסאלפ 750הונדה טרנסאלפ 750Preview
transalp (1 of 1)-2transalp (1 of 1)-2Preview
transalp (2 of 13)transalp (2 of 13)Preview
transalp (1 of 13)transalp (1 of 13)Preview
transalp (3 of 13)transalp (3 of 13)Preview
הונדה טרנסאלפ 750הונדה טרנסאלפ 750
המנוע חזק, המשקל נמוך וזה לגמרי מרגיש ככה
Preview
transalp (5 of 13)transalp (5 of 13)Preview
transalp (6 of 13)transalp (6 of 13)Preview
הונדה טרנסאלפ 750הונדה טרנסאלפ 750
האופנוע נאה, הרוכב פחות
Preview
transalp (8 of 13)transalp (8 of 13)Preview
transalp (9 of 13)transalp (9 of 13)Preview
transalp (10 of 13)transalp (10 of 13)Preview
transalp (11 of 13)transalp (11 of 13)Preview
transalp (12 of 13)transalp (12 of 13)Preview
transalp (13 of 13)transalp (13 of 13)Preview
הונדה טרנסאלפ 750הונדה טרנסאלפ 750
המנוע זה הסיפור, אבל לא כולו
Preview
transalp (3 of 10)transalp (3 of 10)Preview
transalp (2 of 10)transalp (2 of 10)Preview
transalp (6 of 10)transalp (6 of 10)Preview
transalp (5 of 10)transalp (5 of 10)Preview
transalp (7 of 10)transalp (7 of 10)Preview
transalp (4 of 10)transalp (4 of 10)Preview
transalp (8 of 10)transalp (8 of 10)Preview
transalp (9 of 10)transalp (9 of 10)Preview
transalp (10 of 10)transalp (10 of 10)Preview

 


המפרט כולל מסך TFT צבעוני בגודל 5 אינץ’ שדרכו ניתן לשלוט גם על מערכת הבקרה הקולית המתחברת אל הטלפון החכם (Android ו-IOS), פנסים בטכנולוגיית LED; פנסי האיתות הנכבים אוטומטית כוללים גם פעולת איתות בבלימת חירום (ESS), מצערת אלקטרונית הכוללת 5 מצבי רכיבה, כולל בקרת ווילי, ABS ועוד. כאופציה יוצעו גם מגוון אביזרים כולל קוויק-שיפטר, תיקי צד, מזוודות צד, אבזור ראלי/טורינג ואלמנטים עיצוביים שונים.  הדגם יהיה זמין בשלוש אפשרויות צביעה ומחירו נקבע על 73,900 שקל (71,900 שקל לתקופת ההשקה).

רכבנו על טרנסאלפ החדש לחץ כאן לקריאת הכתבה

הדגם השני ששיווקו מתחיל כעת הוא ה-cl500 – אופנוע נוסף בסדרת ה-500 סמ”ק הפופולרית של היצרן, שבמקרה הזה כולל עיצוב רטרו בהשראת ה-cl72 של הונדה משנת 1962. הרעיון שמאחורי פיתוח ה-CL500 היה המוטו “לבטא את עצמך”. האופנוע, אשר מכוון לרוכבים צעירים עם טעם אופנת הרטרו העדכנית. כזה שאמור להשתלב בקלילות עם סגנון החיים של הרוכב ומאפשר לו שימושיות גבוהה בחיי היום יום, לצד רכיבות ארוכות בסופי השבוע או אפילו לצאת לרכיבת שטח קלילה בשעות הפנאי.

cl500 (2 of 16)cl500 (2 of 16)Preview
cl500 (3 of 16)cl500 (3 of 16)Preview
cl500 (1 of 16)cl500 (1 of 16)Preview
cl500 (4 of 16)cl500 (4 of 16)Preview
cl500 (5 of 16)cl500 (5 of 16)Preview
cl500 (6 of 16)cl500 (6 of 16)Preview
cl500 (7 of 16)cl500 (7 of 16)Preview
cl500 (8 of 16)cl500 (8 of 16)Preview
cl500 (9 of 16)cl500 (9 of 16)Preview
הונדההונדהPreview
cl500 (11 of 16)cl500 (11 of 16)Preview
cl500 (12 of 16)cl500 (12 of 16)Preview
cl500 (13 of 16)cl500 (13 of 16)Preview
cl500 (14 of 16)cl500 (14 of 16)Preview
cl500 (15 of 16)cl500 (15 of 16)Preview
cl500 (16 of 16)cl500 (16 of 16)Preview

 

ה-cl500 מצויד בטווין מקבילי בנפח 471 סמ”ק המפיק 46 כ”ס, משודך לגיר 6 הילוכים ומותאם לרישיון A1. המפרט הטכני כולל מתלים עם מהלך ארוך הכוללים מזלג טלסקופי 41 מ”מ ובולם זעזועים אחורי הניתן לכוונון, חישוקי 19 אינץ’ מלפנים ו-17 אינץ’ מאחור עם צמיגים המתאימים לז’אנר.

 

מערכת הבלמים מצוידת ב-ABS ואפשר למצוא כאן גם תאורה היקפית מסוג LED, מסך LCD, פעולת האיתות בלימת חירום (ESS) ושלל תוספות להתאמה אישית של מראה האופנוע לסגנונו של הרוכב. הדגם יוצע בארבעה צבעים לבחירה ובמחיר של 46,400 שקל (45,400 שקל לתקופת ההשקה).

הונדה cl500 הונדה חדש הונדה טרנסאלפ 750
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד