אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קאן אם אאוטלנדר (השקה עולמית): דור 3
ראשי » מבחני דרכים » קאן אם אאוטלנדר (השקה עולמית): דור 3

קאן אם אאוטלנדר (השקה עולמית): דור 3

קאן אם משיקה את הדור השלישי של האאוטלנדר וזכינו להיות בין העיתונאים הראשונים בעולם להיחשף לחיית העבודה והטיולים החדשה. היה קר ומבוצבץ

אריאל אלסיבוני 27/03/2023

הדור השני של קאן אם אאוטלנדר נמצא איתנו כבר כעשור ואי אפשר להמעיט בחשיבות האאוטלנדר לחברה הקנדית. האאוטלנדר תמיד נחשב לאחד מטרקטורוני העבודה / טיולים המובילים בעולם ועוגן מכירות שלה.

עכשיו נחשף הדגם החדש ומדובר בדור חדש לחלוטין, החל מהפלטפורמה המבוססת על המאבריק X3 (המדהים לכשעצמו), המנוע, המתלים, עיצוב, חומרים וכל השאר, האאוטלנדר הוא טרקטורון עבודה וטיולים חדש לגמרי מלמעלה למטה ומקצה לקצה.

העיצוב מצליח להעניק חיטובים כלשהם בקצוות ומראה מפרגן לתצורת הריבוע של האאוטלנדר החדש, כולל כונסי אוויר שמשפרים את ההתנגדות לרוח וזווית גישה משופרת לתיקול מכשולים, כשגם מערכת פנסי הלד כולל חתימת לד מוסיפה קרביות למראה.

קאן אם אאוטלנדר
דור שלישי וחדש לחלוטין

 


בצד המכאני אפשר למצוא בבסיס הכלי מנוע רוטקס בנפח 650 סמ”ק מקורר נוזל בעל צילינדר אחד המפיק 48 ו-58 כ”ס בהתאמה. השלדה עשויה סגסוגת פלדה ומציגה משקל קל ב-35% מהדור הקודם ומהלך המתלים (חדשים אף הם כמובן) גדל מלפנים ל-24.8 ס”מ (22.9 ס”מ בדור הקודם) ומאחור מ-22.8 ס”מ ל-26 ס”מ.

עם צמיגי 14 אינץ’ ומרווח הגחון ששופר, האאוטלנדר הוא המוביל בקטגוריה עם 30 ס”מ מרשימים ומאוד יעילים כפי שנוכחנו לגלות ברכיבת המבחן. הגיר חדש אף הוא, העברת ידית ההילוכים בין מצבי הנהיגה השונים מציגה שיפור משמעותי מהדגם הנוכחי בעוד שההעברה בין ההנעות השונות מתבצעת באופן אלקטרוני באמצעות מתג תוך כדי נסיעה

לטובת שלמות הכלי ועבירות אפשר למצוא כאן מגן מגלשה (סקיד פלייט) מקצה לקצה השומר על מכלולי הכלי מחד ומאפשר מעבר חלק מעל מכשולים קשים, בעוד שעיצובו מאפשר גישה קלה ומהירה לתיקון ותחזוקה. בנוסף לאאוטלנדר החדש יכולת גרירה של 830 ק”ג, ויכולת נשיאה של 55 ק”ג על המדף הקדמי ו-110 ק”ג באחורי, כאשר ישנה גם כננת אינטגרלית מלפנים, כמו גם שלל אביזרים כאבזור סטנדרטי או כאופציה, כמו למשל חימום לידיות נהג.

קאן אם אאוטלנדר
משפחת הדגמים העדכנית

 

קאן אם אאוטלנדר מציע לרוכב שלושה מצבי ניהול מנוע, עבודה, סטנדרט וספורט, הנעה 2X4 ו-4X4, מערכת בלימת מנוע משופרת, הגבלת מהירות לצרכי עבודה ושלל אפשרויות אבזור כמו הכנה מיוחדת מלפנים לנשיאת רובה או כלי חפירה, מכל דלק רזרבי, ארגזים מודולריים וכו’.

רכיבת המבחן וההכרות, הייתה קצרה מאוד (ומדי) לטעמנו וכללה נסיעה במסלול מכשולים אכזרי שמיועד לבחינת עבירות של כלי רכב צבאיים. המסלול כולל מכל טוב האתגרים הטכניים לרבות עליות וירידות בזוויות חדות (ומפחידות), רצפים של באמפים, שיפועי צד אכזריים ובריכות בוץ מאסיביות. לאחר מספר סיבובים, המארגנים שיחררו קצת את ההגבלות הקשוחות ואפשרו לנו לאתגר את הכלי קצת יותר בחופשיות.

במצב כזה, דבר ראשון מעבירים להנעה של 2X4 ומתחילים לכשכש בזנב בפניות מהירות, לעבור בין מצבי ניהול המנוע, לתקוף את העליות בנחישות ולבדוק את יכולת בלימת המנוע בירידות התלולות. ואחרי זה כמובן, קצת משחקים בבוץ העמוק.

קאן אם אאוטלנדרקאן אם אאוטלנדר
דור שלישי וחדש לחלוטין
Preview
cao (1 of 7)cao (1 of 7)Preview
קאן אם אאוטלנדרקאן אם אאוטלנדר
משפחת הדגמים העדכנית
Preview
cao (4 of 7)cao (4 of 7)Preview
קאן אם אאוטלנדרקאן אם אאוטלנדרPreview
cao (7 of 7)cao (7 of 7)Preview
cao (6 of 7)cao (6 of 7)Preview
cao1 (1 of 5)cao1 (1 of 5)Preview
קאן אם אאוטלנדרקאן אם אאוטלנדרPreview
cao1 (3 of 5)cao1 (3 of 5)Preview
cao1 (4 of 5)cao1 (4 of 5)Preview
cao1 (5 of 5)cao1 (5 of 5)Preview

ההתרשמות הראשונית היא שהכלי נוסך המון ביטחון בכל מצב וזולל בקלות כל מכשול שניצב בדרכו. להזכירכם, מדובר בכלי המיועד לעבודה או לטיולים והוורסטיליות שלו במעבר בין נסיעה איטית תחת עומס בשטח בוצי לבין טיסה נמוכה במצב ספורט מרשימה ביותר. מושב הנהג נוח מאוד, הנוסע מאחור זוכה למשענות ראש וגב. עוד על האוכף מורגשת עבודת מתלים מצוינת שלא התרגשה מהמתקן הצבאי שלפניה. בכל הקשור להנדסת אנוש גילינו שהתצוגה הדיגיטלית של לוח המחוונים ברורה ותפעול המתגים השונים אינטואיטיבי מאוד.

הקנדים מציגים דור חדש של קאן אם אאוטלנדר אחרי עשר שנים, כמעט נצח במושגים כאלה, בעיקר כשמדובר בכלי כל כך חשוב מבחינתם. התוצאה היא טרקטורון גדול ורב יכולת אבל קל לתפעול ולשליטה, כזה שמרגיש חזק וטוב. הוא מהווה קפיצת מדרגה בהשוואה לדור הקודם ושכנראה ישמש כאמת מידה לשאר הכלים בקטגוריה.

מנוע: 650 סמ”ק, 58 כ”ס תיבת הילוכים: רציפה, הילוך כוח הנעה: אחורית או כפולה משקל עצמי: 340 ק”ג כושר גרירה: 830 ק”ג בסיס גלגלים: 134 ס”מ

קאן אם אאוטלמדר מחיר קאן אם אאוטלנדר קאן אם אאוטלנדר החדש קאן אם אאוטלנדר חוות דעת קאן אם אאוטלנדר יד שנייה קאן אם אאוטלנדר מבחן קאן אם אאוטלנדר מחירון
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

פיסול במתכת: ראיון עם סיימון לואסבי מיונדאי

פיסול במתכת: ראיון עם סיימון לואסבי מיונדאי

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד