אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
CF מוטו מציגה רייסר קטן כמו גדול
ראשי » דו-גלגלי » CF מוטו מציגה רייסר קטן כמו גדול
450SR

CF מוטו מציגה רייסר קטן כמו גדול

היצרנית הסינית השאפתנית ממשיכה להביא ליצור דגמי קונספט, כשהפעם מגיע תורו של 450SR הספורטיבי שמפתיע עם סדר הצתה א-סימטרי ועיצוב מרשים

אופיר דואק 23/03/2023 צלם: יצרן

דגמי קונספט הם כידוע מקדמי תדמית מצוינים, בפרט עבור יצרניות קטנות יחסית, אלא שרובם נשארים בהגדרה “לתצוגה בלבד”. CF מוטו דווקא פחות מאמינה ברעיון של להציג דגמי קונספט רק לשם תצוגה, ומצליחה להעביר אותם לייצור סדרתי בשינויים מתבקשים די מהר. לא מכבר הוציאה החברה לשוק דגם נייקד בשם 800NK שהתבסס על קונספט שהוצג שנה קודם לכן. כעת מציגה CF מוטו אופנוע נוסף שהבשיל מדגם קונספט, כאשר הפעם מדובר באופנוע ספורטיבי קטן המתאים לקטגוריית רישוי A1.

האופנוע החדש נקרא 450SR והוא נכון לעתה הדגם הבכיר במשפחת האופנועים הספורטיביים של CF מוטו הממותקת תחת השם SR וכללה עד כה דגמים בנפחי 300 ו-250 סמ”ק שלא ממש השאירו חותם כלשהו. CF מוטו 450SR הוא גלגול של דגם הקונספט SR-C21 שהוצג בתערוכת מילאנו 2021, כשהוא שומר על קשר העיצובי אליו שבא לידי ביטוי בחתימת ה-LED ויחידות התאורה מלפנים, הפרינג הכולל שני כנפוני צד בגימור סיבי פחמן בסגנון ה-MotoGP ובעיצוב יחידת הזנב. עם זאת, אלמנטים כמו זרוע אחורית חד צידית נשארו בדגם הקונספט. בכל זאת, מדובר באופנוע תקציב.

את האמת שאולי קטגוריית הנפח היא של אופנועי תקציב, אבל CF מוטו לא הלכו על המכנה המשותף הרחב ויצרו אופנוע בסיסי גנרי. המנוע של CF מוטו 450SR מעניין במיוחד כיוון שהוא לא משותף עם אף דגם אחר של החברה, וגם לא חולק בסיס עם מנוע קיים של ק.ט.מ כמו למשל בדגמי ה-800 של החברה. המנוע הוא בתצורת טווין מקבילי בנפח 450 סמ”ק עם מהלך בוכנה קצרצר של 55.2 מ”מ וקוטר של 72 מ”מ. מה שמעניין לא פחות הוא שב-CF מוטו בחרו בסדר הצתה א-סימטרי עם קראנק של 270 מעלות, מה שמדמה אופי פעולה של מנוע וי-טווין. סידור שמקובל באופנועים גדולים ויקרים בהרבה.


כיוון שמדובר באופנוע המיועד לקטגוריית הביניים, ההספק המרבי עומד על 47 כ”ס המתקבלים ב-9,500 סל”ד כדי להתאים לקטגוריית רישוי A1 המוכרת לנו, כאשר מנתק ההצתה נמצא ב-10,000 סל”ד והמומנט עומד על 4 קג”מ המתקבלים ב-7,500 סל”ד. הנתונים אמנם לא יוצאי דופן, אבל זה לא מפריע ל-CF מוטו לנפנף בנתון תאוצה ל-100 של 5 שניות. זה בטח לא מזיק.

יתר המפרט כולל תיבת הילוכים עם שישה יחסי העברה ומצמד מחליק ומערכת הבלימה עם ABS כמובן היא בעלת דיסק בקוטר 320 מ”מ וקאליפר בעל 4 בוכנות מתוצרת ברמבו, כאשר מאחור ישנו דיסק סטנדרטי בקוטר 220 מ”מ. בניגוד לדגם התצוגה שצוייד במתלי אוהלינס, 450SR מצויד בתמהיל שגרתי יותר הכולל מזלג קדמי הפוך בקוטר 37 מ”מ ובולם אחורי עם אפשרות כיוון עומס קפיץ.
CF מוטו תחילה לשווק את 450SR באירופה כבר כעת בשתי צביעות ועם תג מחיר של כ-6,700 אירו.

450SR 01450SR 01Preview
450SR 02450SR 02Preview
450SR 03450SR 03Preview
450SR 04450SR 04Preview
450SR 05450SR 05Preview

450SR CF מוטו 450SR CF-מוטו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד