אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אלפיין בדרך לכבוש את פייקס פיק
ראשי » חדשות » אלפיין בדרך לכבוש את פייקס פיק
אלפיין

אלפיין בדרך לכבוש את פייקס פיק

מותג המכוניות הספורטיביות של רנו בדרך להתמודד בפעם הראשונה במרוץ טיפוס הגבעה המפורסם בעולם עם גרסה ייעודית של ה-A110 GT4

אופיר דואק 08/03/2023 צלם: יצרן

ההכנות למרוץ הפייקס פיק (Pikes Peak) שיערך ב-23 ביוני נמצאות בעיצומן, כשהשנה מצטרפת מתמודדת מפתיעה בדרך לפסגה המפורסמת בספורט המוטורי. מדובר באלפיין, מותג מכוניות הספורט של רנו, אשר הודיעה כי תיקח חלק לראשונה באופן רשמי במרוץ היוקרתי שנערך בהרי הרוקי ונחשב לאייקון בתרבות המוטורית בארה”ב.

מירוץ הפייקס פיק, הידוע גם בשמו כ”המירוץ לעננים”, מוזנק מגובה של 2,865 מטרים למסלול באורך של 19.93 ק”מ הכולל 156 פניות ומסתיים בגובה של 4,305 מטרים. בעבר מסלול המרוץ היה כולו על עפר, אלא שלפני כעשור נסלל כולו באספלט. פחות פוטוגני, אבל עדין מאתגר ברמות קיצוניות.

הנשק של אלפיין בדרך לפסגה תהיה גרסה מיוחדת על בסיס ה-A110 GT4 שתמונה מוצללת שלה נחשפת כעת. כפי שניתן לראות, ובהתאם לתנאי המרוץ המיוחדים, תזכה ה-A110 בשדרוג משמעותי בהיבט האווירודינמי עם ספוילר אחורי עצום ועזרים נוספים כדי להשיג כוח הצמדה מרבי בתנאים של אוויר דליל במיוחד. גם המנוע והשלדה צפויים לקבל שדרוגים בהתאם למשימה, אבל באלפיין לא מנדבים מטעמים מובנים מידע על כך למעט העובדה שהמכונית תישאר בתצורת הנעה אחורית ולא תשתמש בהנעה כפולה על היתרונות הגלומים בה.

אלפיין תתמודד בקטגוריית Time Attack 1 שם מחכות לה בעיקר מכוניות מקטגוריית ה-GT4 של ה-FIA בהן פורשה קאיימן GT4RS קלאבספורט, טויוטה סופרה GT4, הונדה NSX ואפילו ק.ט.מ X BOW GT4. בשנה שעברה ניצחה את הקטגוריה פורשה 911 GT2RS קלאבספורט בזמן של 6:31.941 דקות שהיה גם השני בטיבו בתחרות כולה, כך שלצוות של אלפיין יש אתגר גדול לעמוד בו.


ועד שהמרוץ יערך, הנה הזדמנות להיזכר עד כמה מדובר במרוץ קשוח בסרטון עם צרפתיה אחרת:

אלפיין אלפיין A110 פייקס פיק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד