אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
משפחת ימאהה טנרה 700 מתרחבת עם שתי גרסאות חדשות
ראשי » דו-גלגלי » משפחת ימאהה טנרה 700 מתרחבת עם שתי גרסאות חדשות
ימאהה טנרה 700

משפחת ימאהה טנרה 700 מתרחבת עם שתי גרסאות חדשות

ימאהה טנרה 700 זוכה לשתי גרסאות חדשות בצרפת, האחת לרוכבים קרביים בשטח והשניה למי שמחפש יותר נוחות ברכיבות ארוכות

אופיר דואק 28/02/2023 צלם: יצרן

ימאהה ממשיכה להרחיב ולפתח את משפחת טנרה 700. כיום כוללת משפחת טנרה 700 את הדגם הסטנדרטי שזכה לשורת עדכונים לקראת שנת הדגם 2023 ולצידו שתי גרסאות נוספות: World Raid בעלת מיכל הדלק המוגדל והמתלים המשודרגים וגרסת Rally Edition שכוללת בעיקר שינויים קוסמטיים בהשראת ה-XT של סוף שנות ה-70 שהיה האב הרוחני של הטנרה המקורי.

בימים אלו חושפת ימאהה צרפת שתי גרסאות נוספות במשפחה, האחת קרבית במיוחד למי שמחפשים יכולות שטח גבוהות עוד יותר והשניה לחובבי טיולים נינוחים וארוכים. שתי הגרסאות המעניינות יהיו זמינות באולמות התצוגה כבר בזמן הקרוב, אלא שאנחנו לא נראה אותן נכון לעתה אצלנו כיוון שהדגמים הללו שהם כאמור בפיתוח של ימאהה צרפת מיועדים רק לשוק המקומי ולשווקים בגרמניה ואיטליה.

אז מה אנחנו מפספסים כאן? ימאהה טנרה 700 Extreme Edition הוא הורסיה הקרבית במיוחד, כפי שמעידים כנף קדמית גבוהה ומיגון מלא וחסון לרדיאטור, לגחון ולמוביל השרשרת. גרסה זו קיבלה מתלי קאייבה בעלי כוונון מלא ומהלך מוגדל ב-20 מ”מ, עם מהלך קדמי 230 מ”מ ואחורי של 220 מ”מ, מה שגם אפשר להגדיל את מרווח הגחון ל-26 ס”מ. שינויים אלו הגביהו גם את המושב שמתנשא כעת ל-910 מ”מ. שינויים נוספים שקבילה גרסת האקסטרים הם רגליות רחבות מטיטניום ומסך TFT משודרג בגודל 5 אינטש.

ימאהה טנרה 700
Explorer Edition לחובבי טיולים נינוחים

 


 

מן העבר השני נמצא ימאהה טנרה 700 בגרסת Explorer Edition שמקריבה קצת את יכולת השטח לטובת נוחות משופרת לטווחים ארוכים ורוכבים פחות קרביים. בגרסה זו מהלך המתלים דווקא התקצר ב-20 מ”מ ביחס למקור ועומד על 190 מ”מ מלפנים ו-180 מ”מ מאחור ללא אפשרות כוונון מלאה כמו בדגם הקרבי. מושב הרוכב הונמך ל-860 מ”מ ויחד עם משקף קדמי גבוה יותר ישנה הגנת רוח יעילה יותר. בנוסף קיבל דגם האקספלורר מנשאי זיווד מאסיביים ואופציה לזיווד רך או קשיח בתוספת תשלום

טנרה 700 ימאהה ימאהה טנרה 700
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד