אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
היאריס שהתחפשה: דור חדש לסופרמיני של מיצואוקה
ראשי » חדשות » היאריס שהתחפשה: דור חדש לסופרמיני של מיצואוקה
מיצואוקה

היאריס שהתחפשה: דור חדש לסופרמיני של מיצואוקה

היצרנית היפנית הקטנה שמתמחה בייצור דגמי רטרו מציגה דור שלישי למכונית הסופרמיני שלה, הפעם על בסיס טויוטה יאריס

דין אפפל 22/02/2023 צלם: יצרן

סביר להניח שלא שמעתם על חברת מיצואוקה היפנית. זה לא מפתיע בכלל, שכן מעטים מכירים אותה מחוץ ליפן. מדובר ביצרנית קטנה שמתמחה בדגמים בעלי עיצוב רטרו, בעיקר בסגנון בריטי ואמריקאי משנות ה-50 וה-60, על בסיס של דגמים קיימים של יצרניות יפניות. אז אם אתם רוצים מכונית עם לוק של רכב אספנות אבל עם אמינות של מכונית יפנית מודרנית מיצואוקה היא הפתרון עבורכם. זה כמובן בתנאי שתצליח להתחבר לעיצוב הייחודי אם לומר בעדינות של הדגמי החברה.

לאחרונה חשפה מיצואוקה את הדור השלישי למכונית הסופרמיני שלה ויוט (Viewt). כמו בדורות הקודמים, החזית שואבת השראה מסיבית מיגואר מארק 2 של שנות ה-60 עם שבכה אלפטית צרה ואנכית הצר והפנסים עגולים שיושבים יחסית קרוב למרכז החזית. גם פגוש כרום המפוצל מלפנים, פסי הכרום שמקיפים את מכסה המנוע או פס הכרום המעוקל לאורך צידה של הויוט שואבים השראה מאותה יגואר. מאחור ישנו פס כרום בתחתית ומעליו זוג פנסים עגולים ממשיכים את מוטיב הרטרו.

רק מבט מהפרופיל מאפשר לזהות את הרכב המקורי עליו בנויה ההסבה הזאת. בניגוד לשני הדורות הקודמים שהתבססו על ניסאן מיקרה, שאופיינו בעיצוב מעוגל שמשתלב היטב עם קו העיצוב של החברה, מבוסס הדור החדש על טויוטה יאריס העדכנית. כך גם מתחת לעור כל המכלולים נותרו זהים ליאריס. מיצואוקה לא ערכב שום עדכון מהותי וזה אומר שניתן את הויוט עם מנועי 1.0 או 1.5 ליטר אטמוספריים אן עם יחידת הנעה היברידית, הנעה קדמית או כפולה ותיבת הילוכים ידנית או רציפה.

 


גם בתא הנוסעים אפשר לזהות די בקלות שמדובר בטויוטה יאריס. אלא שבמיצואוקה השתדלו לתת ערך מוסף עם משטחי עור איכותיים ובהירים בכמה מקומות אסטרטגיים ומושבים מזמינים בסטייל של פעם. מצד שני, יש לכם מערכת מולטימדיה עדכנית ולא ניכר שבמיצואוקה טרחו להחליף את המתגים במתגי כרום הולמים יותר.

אם אתם חושקים בקטנה הססגונית הזו זה לא יקרה, כיוון שעם הגה ימני היא זמינה ביפן בלבד, אגב בתוספת מחיר משמעותית ביחס ליאריס עליה היא מבוססת.

טיוטה יאריס מיצואוקה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד