לפני קצת יותר מחודשיים בחנו כאן באוברדרייב את ב.מ.וו 240M החדשה ושמחנו על כך שלפחות בגרסת הקופה של סדרה 2 ב.מ.וו נשארו נאמנים למקורות. אמנם ל-240M הייתה הנעה כפולה, אך בניגוד לגראן קופה, גרסת השרירים מתבסס על פלטפורמה שיועדה בבסיסה למנוע אורכי הנעה אחורית.
בימים אלו נוחתת בישראל האחות הצנועה יותר של ב.מ.וו 240M. מדובר ב-220i שתהיה גרסת הכניסה למשפחת סדרה 2 קופה לפחות עד שתגיע ה-218i הבסיסית. ב.מ.וו 220i מסתפקת במנוע 4 צילינדרים מוגדש במקום מנוע השש בטור הקלאסי של ב.מ.וו, כשגם ההספק המרצי צנוע יותר ועומד על 184 כ”ס לעומת 374 כ”ס של ה-240M.
אבל רגע לפני שאתם מתבאסים, אפשר להתנחם בכך של-220i יש הנעה אחורית והיא גם קלה ב-200 ק”ג משמעותיים מאחותה הקרבית (אם כי גם היא מגיעה באופן רשמי ארצה רק עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 יחסי העברה). זה אומר שניתן להאיץ איתה ל-100 ב-7.5 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 236 קמ”ש. ביצעים נאים בהתחשב ביחידת ההנעה הצנועה.

מעבר לכך, ב.מ.וו 220i מציעה את אותו מרכב קופה 3 קופסאות בעל פרופורציות קלאסיות מבחוץ, ספויילר קטן המובנה בדלת תא המטען וצמד פתחי מפלט מאחור. בתא הנוסעים ישנן נגיעות ספורטיביות תואמות, לצד השילוב המתבקש כיום של לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה מרכזי גדול (14.9 אינטש). מחירה של המכונית מתחיל ב-299 אלף שקלים, מה שהופך אותה לאחת ממכוניות הקופה היותר נגישות כיום. כאופציה תוצע ב.מ.וו 220i גם עם חבילת M ספורט הכוללת מתלים בכיול שונה, היגוי בכיול משתנה, צמיגים אחוריים רחבים יותר לשיפור האחזיה וחבילת עיצוב חיצונית ופנימית עם סממני חטיבת הביצועים M.