אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
לא רק לילדים: פרארי טסטה רוסה J
ראשי » חדשות » לא רק לילדים: פרארי טסטה רוסה J
טסטה רוסה

לא רק לילדים: פרארי טסטה רוסה J

אחת מקלאסיקות המרוצים של פרארי זוכה לרפליקה ממוזערת ומושקעת במיוחד עבור חובבי רכב צעירים עם הורים בעלי כיסים עמוקים במיוחד או כאלו שלא יכולים להרשות לעצמם את הדבר האמיתי

אופיר דואק 14/02/2023 צלם: יצרן

רפליקות של מכוניות בגודל ממוזער עבור ילדים נפוצות מאד, אבל רובן לא ממש נאמנות למקור ולא יותר מצעצוע חביב להתניידות אישית ראשונית עבור זאטוטים. אבל מסתבר שאפשר גם אחרת. את חברת   Little Car Company ניתן להגדיר כיצרנית העל של רפליקות מוקטנות. החברה הבריטית שהוקמה בשנת 2019 עוסקת בייצור רפליקות סופר מושקעות בשיתוף פעולה עם יצרניות הרכב האקזוטיות בעולם תחשוף בקרוב דגם שלישי בהיצע שלה, כשאחרי רפליקות לבוגאטי טייפ 35 ואסטון מרטין DB5 מגיע תורה של פרארי.

ולא סתם פרארי, מדובר ברפליקה לפרארי 250 טסטה רוסה משנות ה-50, אחת ממכוניות המסלול האייקוניות והנחשקות ביותר בתולדות החברה ממראנלו. סדרת 250 TR של פרארי זכתה למספר גרסאות ופיתוחים, כשהגרסה עליה בחרה להתבסס חברת LCC היא טסטה רוסה משנת 1958 עם מרכב של המעצב הידוע של פרארי סקאלייטי.

גרסת הרפליקה היא רפרודוקציה בגודל של 75% מהמקור, עם אורך של 310 ס”מ, רוחב של 120 ס”מ וגובה של 70 ס”מ. עם ממדים שכאלו היא מתאימה לאכלס נערים צעירים, אבל מבוגרים לא גדולים במיוחד אבל גמישים למדי גם יוכלו למצוא את עצמם בתוכה. הירידה לפרטים בעיצוב מרשימה הוא נאמן מאד למקור, החל מקימורי וחיתוכי הכנפיים ,דרך קשת הבטיחות האחורית, עיצוב לוח המחוונים ועד האפשרות לקבל כיסוי מושב עליון מעור בדיוק כמו במקור.


אמנם מדובר ברפליקה, אבל לא תמצאו כאן מנוע 12 צילינדרים מוקטן. במקום זאת הטסטה רוסה J מונעת על ידי מנוע חשמלי בהספק של 12 קילוואט המאפשר לה להגיע למהירות מרבית של 80 קמ”ש, כך שממד לא מדובר בצעצוע. למעשה התכנון כולל גם מכלולים תואמים הכוללים מתלים הניתנים לכוונון, בלמי דיסק עם אפשרות כיוון לעוצמת הבלימה, כשלנהג הצעיר ישנם מספר מצבי נהיגה לבחירה.

חברת LCC תייצר את המכונית במהדורה מוגבל של 299 יחידות בלבד, כאשר הלקוחות יוכלו לבצע קונפיגרציה והתאמה אישית של צבעי המכונית בפנים ומבחוץ. מחיר הרפליקה לא פורסם, אבל הוא צפוי להות גבוה מאד. לשם השוואה מחיר הרפליקה של בוגאטי שיצרה החברה מתחיל ב-36 אלף אירו ויכול להגיע לכמעט כפול מכך. מצד שני, אם תרצו לשים פרארי 250 TS תצטרכו להתארגן על סכומים של יותר מ-10 מיליון דולר, כך שהרפליקה הממוזערת נראית פתאום כמו מציאה אמיתית.

Little Car Company פרארי פרארי טסטה רוסה J
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד