אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
טורף הרנגלרים הגיע: פורד ברונקו ראפטור בישראל
ראשי » חדשות מקומיות » טורף הרנגלרים הגיע: פורד ברונקו ראפטור בישראל
פורד ברונקו ראפטור

טורף הרנגלרים הגיע: פורד ברונקו ראפטור בישראל

דלק מוטורס מתחילה לשווק בישראל לראשונה באופן רשמי גרסת ראפטור של פורד, כאשר הכבוד נופל בחלקו של ברונקו ראפטור הקשוח שמציע גלגלי 37 אינטש, מתלים משופרים ו-400 כ"ס מתחת למכסה המנוע

אופיר דואק 11/02/2023 צלם: יצרן

קצת יותר משנה לאחר שהחל שיווקו של פורד ברונקו בישראל, מודיעה חברת ‘דלק מוטורס’ על תחילת השיווק של ברונקו ראפטור הקיצוני. פורד מצמידה את השם ראפטור מזה כעשור לגרסאות השטח הקיצוניות של דגמיה, מה שהחל עם ה-F150 והגיע לדגמים נוספים. לישראל אגב זוהי הפעם הראשונה שמגיעה גרסת ראפטור כלשהי ביבוא רשמי, אם כי במשך השף טפטפו ארצה לא מעט F150 ראפטור ביבוא מקביל.

גרסת ראפטור של פורד ברונקו הוצגה לקראת שנת 2022 כשהיא לוקחת את המתכון המוצלח של הברונקו צעד אחד קדימה וגבוה יותר. ברונקו ראפטור עוטה צמיג ענק בקוטר 37 אינטש (לעומת 35 אינטש בלבד בברונקו “WildTrack”) המעניקים לו מרווח גחון וזוויות מרכב משופרות. אל הגלגלים הגדולים מצטרפת מערכת מתלים משופרת עם מפשקי סרנים רחבים יותר, מהלך מתלים ארוך יותר של 33 ס”מ מלפנים ו-36 ס”מ מאחור, סרן DANA 50 מחוזק מאחור וקויילאוברים אדפטיביים ייעודים מתוצרת FOX בכל ארבעת הפינות.

בנוסף קיבל ברונקו ראפטור גם מנוע גדול וחזק יותר: V6 כפול מגדשים המוכר גם מאקספלורר ST, ומספק 400 כ”ס ומומנט בריא של 59.4 קג”מ בשידוך לתיבת ההילוכים האוטומטית המוכרת בעלת עשרת יחסי ההעברה. למרות הגלגלים הגדולים, תוספת המשקל והגובה הביצועים השתפרו אם כי בפורד לא נוקבים במספרים רשמיים. בכל מקרה 0-100 זה לא הקטע של הראפטור.

פורד ברונקו ראפטורפורד ברונקו ראפטורPreview
פורד ברונקו ראפטורפורד ברונקו ראפטורPreview
פורד ברונקו ראפטורפורד ברונקו ראפטורPreview
פורד ברונקו ראפטורפורד ברונקו ראפטורPreview
פורד ברונקו ראפטורפורד ברונקו ראפטורPreview
פורד ברונקו ראפטורפורד ברונקו ראפטורPreview
פורד ברונקו ראפטורפורד ברונקו ראפטורPreview
פורד ברונקו ראפטורפורד ברונקו ראפטורPreview
פורד ברונקו ראפטורפורד ברונקו ראפטורPreview
פורד ברונקו ראפטורפורד ברונקו ראפטורPreview
פורד ברונקו ראפטורפורד ברונקו ראפטורPreview
פורד ברונקו ראפטורפורד ברונקו ראפטורPreview
פורד ברונקו ראפטורפורד ברונקו ראפטורPreview
פורד ברונקו ראפטורפורד ברונקו ראפטורPreview

 


המספרים המעניינים באמת את חובבי השטח הם מרווח גחון של 33.2 ס”מ, זווית גישה של 47.2 מעלות וזווית נטישה של 20.5 מעלות, יכולת צליחת מים בגובה של 94 ס”מ ויחס העברה סופי סופר קצר של 67.8 שמאפשר לזחול כמעט על הכל. תפריט השטח של הראפטור כולל גם 3 נעילות דיפרנציאל, מוט מייצב קדמי מתנתק ומצב נהיגה G.O.A.T למיקסום היכולות בעזרת האלקטרוניקה שגם היא משחקת תפקיד יחד עם המכלולים המכאניים החסונים.

ברונקו ראפטור מציג נתונים של רכב שטח משופר בסדנא, אבל כזה שאפשר להוציא עם הנילונים מהסוכנות. המחיר בהתאם, והוא עומד על 775 אלף שקלים, כמעט 300 אלף שקלים יותר מברונקו WildTrack שהוא לא בדיוק עדין נפש. מצד שני, מדובר כרגע ברכב השטח הסדרתי הקשוח ביותר שניתן לרכוש בישראל באופן סדיר למעט הזיבאר המפלצתי, והוא יגרום ללא מעט רנגלרים משופרים בכבדות להזיע.

הענק החביב: פרוד ברונקו במבחן אוברדרייב

פורד פורד ברונקו פורד ברונקו ראפטור
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד