לנד רובר דיפנדר מוצע גם בישראל בשלל תצורות וגרסאות הנעה, ובימים אלו מצטרפות עוד שתי גרסאות כאלו להיצע המקומי עבור חובבי השטח הלא עממי. גרסה אחת היא גרסת 130 בעלת מרכב מוארך, המצטרפת לגרסאות דיפנדר 90 הקצר ו-דיפנדר 110 הארוך. הגרסה השניה היא בעלת יחידת הנעה היברידית נטענת שהוצגה בעולם כבר לפני כשנתיים, ומצטרפת למבחר מנועי הדיזל והבנזין אותם ניתן לקבל בחרטום הדיפנדר.
דיפנדר 130 היה בעבר גרסת טנדר מוארכת ושימושית להפליא, אבל בגלגול המודרני של הדיפנדר מדובר בגרסה מוארכת סגורה עם 8 מקומות ישיבה למבוגרים בגודל מלא. בעבר המספר 130 סימל את אורך בסיס הגלגלים של הדיפנדר באינצ’ים, אלא שכעת בסיס הגלגלים של דיפנדר 130 זהה לזה של דיפנדר 110 ועומד על 302 ס”מ. עם זאת, הוא זכה לתוספת של 34 ס”מ לאורך הכללי, העומד על 535 ס”מ, כדי לאפשר התקנת שורת מושבים שלישית מרווחת יותר ועדין לשמור על נפח תא מטען מכובד העומד על 389 ליטרים.
מרווח הגחון (21.8 עד 29 ס”מ), זווית הגישה (37.5 מעלות) וזווית הבטן (27.8 מעלות) נותרו ללא שינוי, אך כיוון שתוספת האורך כולה היא מאחורי הסרן האחורי נפגמה זווית הנטישה ל-28.5 ממקום 40 מעלות. חבילת השטח של דיפנדר 130 בישראל כוללת מתלי אוויר מתכוונים, הילוך כוח ומערכת Terrain Response אך ללא דיפרנציאל אקטיבי. הוא ישווק בישראל עם מנוע טורבו דיזל שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר המספק 250 כ”ס ברמת גימור SE, כאשר המחיר ההתחלתי עומד על 622 אלף שקלים.

דיפנדר פלאג-אין סוגר את הפער הזמני במשפחת הדיפנדר עד אשר יוצג בשנה הבאה דיפנדר חשמלי מלא. יחידת ההנעה בדיפנדר ההיברידי משלבת בין מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר המספק 300 כ”ס ומנוע חשמלי המספק 142 כ”ס, היוצרים יחד הספק משולב של 404 כ”ס – בדומה לגרסת הבנזין 3.0 ליטר החזקה בהיצע (למעט דגמי ה-V8). עם זאת לגרסה ההיברידית מומנט גבוה משמעותית עומד על 64 לעומת 55.6 קג”מ. סוללה בקיבולת של 19.6 קילוואט/שעה אמורה להעניק טווח נסיעה חשמלי צנוע של 43 ק”מ בלבד, ולנקות במעט את המצפון על חשבון המקום מאחור שמאלץ לוותר על שורת המושבים השלישית.

למרות תוספת המשקל המשמעותית של כ-200 ק”ג, לדיפנדר ההיברידי ביצועים משופרים והוא מאיץ ל-100 קמ”ש ב-5.6 שניות – חצי שניה פחות מאשר דיפנדר בנזין בהספק דומה. על הנייר גם צריכת הדלק הממוצעת טובה משמעותית ועומדת על 25 ק”מ לליטר בממוצע. מחירו של הדיפנדר ההיבירידי עומד על 640 אלף ש”ח, בדומה לדיפנדר בנזין מקביל, והוא מגיע עם חבילת שטח מלאה כולל דיפרנציאל אקטיבי וחישוקי 20 אינטש בעלי צמיגי A/T קרביים. השאלה היא האם אתם מעדיפים צריכת דלק טובה יותר או שורת מושבים שלישית.