אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
המשפחה מתרחבת: דיפנדר 130 ודיפנדר פלאג-אין בישראל
ראשי » חדשות מקומיות » המשפחה מתרחבת: דיפנדר 130 ודיפנדר פלאג-אין בישראל
דיפנדר

המשפחה מתרחבת: דיפנדר 130 ודיפנדר פלאג-אין בישראל

שתי גרסאות חדשות מצטרפות להיצע של לנד רובר דיפנדר בישראל. הראשונה היא גרסת 130 מוארכת בעלת 8 מקומות ישיבה והשניה היא גרסת 110 פלאג-אין היברידית עבור שוחרי איכות הסביבה

אופיר דואק 05/02/2023 צלם: יצרן

לנד רובר דיפנדר מוצע גם בישראל בשלל תצורות וגרסאות הנעה, ובימים אלו מצטרפות עוד שתי גרסאות כאלו להיצע המקומי עבור חובבי השטח הלא עממי. גרסה אחת היא גרסת 130 בעלת מרכב מוארך, המצטרפת לגרסאות דיפנדר 90 הקצר ו-דיפנדר 110 הארוך. הגרסה השניה היא בעלת יחידת הנעה היברידית נטענת שהוצגה בעולם כבר לפני כשנתיים, ומצטרפת למבחר מנועי הדיזל והבנזין אותם ניתן לקבל בחרטום הדיפנדר.

דיפנדר 130 היה בעבר גרסת טנדר מוארכת ושימושית להפליא, אבל בגלגול המודרני של הדיפנדר מדובר בגרסה מוארכת סגורה עם 8 מקומות ישיבה למבוגרים בגודל מלא. בעבר המספר 130 סימל את אורך בסיס הגלגלים של הדיפנדר באינצ’ים, אלא שכעת בסיס הגלגלים של דיפנדר 130 זהה לזה של דיפנדר 110 ועומד על 302 ס”מ. עם זאת, הוא זכה לתוספת של 34 ס”מ לאורך הכללי, העומד על 535 ס”מ, כדי לאפשר התקנת שורת מושבים שלישית מרווחת יותר ועדין לשמור על נפח תא מטען מכובד העומד על 389 ליטרים.

מרווח הגחון (21.8 עד 29 ס”מ), זווית הגישה (37.5 מעלות) וזווית הבטן (27.8 מעלות) נותרו ללא שינוי, אך כיוון שתוספת האורך כולה היא מאחורי הסרן האחורי נפגמה זווית הנטישה ל-28.5 ממקום 40 מעלות. חבילת השטח של דיפנדר 130 בישראל כוללת מתלי אוויר מתכוונים, הילוך כוח ומערכת Terrain Response אך ללא דיפרנציאל אקטיבי. הוא ישווק בישראל עם מנוע טורבו דיזל שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר המספק 250 כ”ס ברמת גימור SE, כאשר המחיר ההתחלתי עומד על 622 אלף שקלים.

מקום לשמונה נוסעים ומטען בדיפנדר 130

 


דיפנדר פלאג-אין סוגר את הפער הזמני במשפחת הדיפנדר עד אשר יוצג בשנה הבאה דיפנדר חשמלי מלא. יחידת ההנעה בדיפנדר ההיברידי משלבת בין מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר המספק 300 כ”ס ומנוע חשמלי המספק 142 כ”ס, היוצרים יחד הספק משולב של 404 כ”ס – בדומה לגרסת הבנזין 3.0 ליטר החזקה בהיצע (למעט דגמי ה-V8). עם זאת לגרסה ההיברידית מומנט גבוה משמעותית עומד על 64 לעומת 55.6 קג”מ. סוללה בקיבולת של 19.6 קילוואט/שעה אמורה להעניק טווח נסיעה חשמלי צנוע של 43 ק”מ בלבד, ולנקות במעט את המצפון על חשבון המקום מאחור שמאלץ לוותר על שורת המושבים השלישית.

טווח חשמלי של 43 ק”מ בדיפנדר פלאג-אין

למרות תוספת המשקל המשמעותית של כ-200 ק”ג, לדיפנדר ההיברידי ביצועים משופרים והוא מאיץ ל-100 קמ”ש ב-5.6 שניות – חצי שניה פחות מאשר דיפנדר בנזין בהספק דומה. על הנייר גם צריכת הדלק הממוצעת טובה משמעותית ועומדת על 25 ק”מ לליטר בממוצע. מחירו של הדיפנדר ההיבירידי עומד על 640 אלף ש”ח, בדומה לדיפנדר בנזין מקביל, והוא מגיע עם חבילת שטח מלאה כולל דיפרנציאל אקטיבי וחישוקי 20 אינטש בעלי צמיגי A/T קרביים. השאלה היא האם אתם מעדיפים צריכת דלק טובה יותר או שורת מושבים שלישית.

לנד רובר דיפנדר לנד רובר דיפנדר 130 לנד רובר דיפנדר פלאג אין לנד-רובר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד