אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ניסאן מפתיעה עם GT-R חדשה ישנה
ראשי » חדשות » ניסאן מפתיעה עם GT-R חדשה ישנה
ניסאן GT-R

ניסאן מפתיעה עם GT-R חדשה ישנה

למרות הציפיות, ניסאן עדין לא מציגה GT-R חדשה באמת ובמקום זאת מסתפקת בעוד סדרת עדכונים לשנת דגם 2024. האם זו תהיה השנה האחרונה של הגודזילה?

אופיר דואק 15/01/2023 צלם: ניסאן

עבר כבר עשור וחצי מאז הגיעה לעולם ניסאן GT-R. מדובר בתקופת נצח בעולם הרכב גם כאשר מדובר במכוניות הנמצאת בנישה ממוקדת וקיצונית, בפרט לאור קפיצות הדרך הטכנולוגיות של השנים האחרונות. למרות ש-GT-R R35 ממשיכה לחרוך מסלולים ברחבי העולם ולהכות מכוניות יקרות ממנה בהרבה, גם בניסאן יודעים שזמנה הגיע. לכן טרחו לרמוז לנו בניסאן לא פעם בשנה האחרונה שהנה מגיעה GT-R חדשה השנה, מה שגרר שפע של הערכות וספקולציות ברשת לגבי המראה והנתונים של הדור החדש. גם ההודעה על חשיפה בתערוכת טוקיו יצרה לא מעט ציפיה.

כעת זה הגיע סוף סוף. במסיבת עיתונאים שערכה בסוף השבוע בתערוכת טוקיו חשפה ניסאן את “GT-R החדשה” כלשונם, והנה היא לפניכם. כפי שאתם רואים, ה-GT-R החדשה די דומה ל-GT-R הוותיקה והמוכרת. יש לכך סיבה פשוטה, כיוון שזו אכן אותה GT-R. בעוד ה-R36 מבוששת לבוא, בניסאן החליטו להאריך את חייה של גודזילה הקשישה לשנה אחת נוספת לפחות, וה-GT-R ה”חדשה” שהוצגה היא למעשה שורת עדכונים לקראת שנת הדגם 2024.

אז מה בכל זאת השתנה ב-GT-R ה”חדשה”? החזית קיבלה עיצוב מחדש עם שדרוגים אווירודינמיים בשבכה הקדמית ובמסיטי הרוח בפגוש של גרסת הניסמו. ישנם גם פנסי ערפל אליפטיים חדשים עם מבנה חלת דבש של יחידות התאורה. גם מאחור נעשו שינויים קוסמטיים קלים וישנה כנף אחורית חדשה המעניקה לטענת ניסאן כוח הצמדה משופר.

פנסי ערפל חדשים, רואים, לא?



גם תא הנוסעים קיבל שינויים קלים בגימור ומושבים חדשים וספורטיביים יותר. להיצע הדגמים נוספה גרסת T-SPEC המגיעה בשתי צביעות ייחודיות, בלמים קרמיים של ברמבו כסטנדרט ועוד מספר שינויים קוסמטים קלים שבהחלט מצליחים לרגש אותנו.
מעבר לכך אין שינוים מכאניים מהותיים ב-GT-R שמנוע ה-3.8 ליטר כפול המגדשים שלה ימשיך להציע 570 כ”ס בגרסאות הסטנדרטית, ו-600 כ”ס בגרסת הניסמו שמקבלת מעתה גם אופציה לדיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה.

עם כל הציניות, במחשבה שניה לאור ההתפתחויות הטכנולוגיות של היום, אולי בניסאן דווקא עשו לנו טובה גדולה שה-GT-R ממשיכה איתנו כמעט ללא שינוי לשנה נוספת. אמנם מדובר במכונית עמוסת טכנולוגיה, אבל טכנולוגיה מהסוג שאנחנו אוהבים. ללא תגבור חשמלי, ללא סאונד מלאכותי וללא מסכי ענק עם “ממשק תפעול חוויתי”. 

ניסאן GT-Rניסאן GT-RPreview
ניסאן GT-Rניסאן GT-RPreview
MY24 Nissan GT-R-7MY24 Nissan GT-R-7
פנסי ערפל חדשים, רואים, לא?
Preview
MY24 Nissan GT-R-10MY24 Nissan GT-R-10Preview
MY24 Nissan GT-R-14MY24 Nissan GT-R-14Preview
MY24 Nissan GT-R-12MY24 Nissan GT-R-12Preview
MY24 Nissan GT-R-13MY24 Nissan GT-R-13Preview
MY24 Nissan GT-R-21MY24 Nissan GT-R-21Preview
MY24 Nissan GT-R-19MY24 Nissan GT-R-19Preview
MY24 Nissan GT-R-1MY24 Nissan GT-R-1Preview
MY24 Nissan GT-R-2MY24 Nissan GT-R-2Preview

GT-R R35 R35 ניסאן ניסאן GT-R
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד