אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הצצה ראשונה: אלפא רומיאו ג’וליה זגאטו בדרך
ראשי » חדשות » הצצה ראשונה: אלפא רומיאו ג’וליה זגאטו בדרך
זאגאטו

הצצה ראשונה: אלפא רומיאו ג’וליה זגאטו בדרך

סדנת העיצוב האיטלקית המהוללת משחררת טיזר לקראת הג'וליה זגאטו שתוצג בשנה הבאה

אופיר דואק 18/12/2022 צלם: זגאטו

העשור הקרוב הוא עשור של להיות או לחדול עבור אלפא רומיאו, מה שצריך אותה להציג דור חדש של דגמים ולבצע מעבר להנעה חשמלית. בינתיים, היצע הדגמים של אלפא רומיאו דל למדי והג’וליה שהיא הדגם העיקרי הנושא בנטל כבר לא צעירה.

אז מה עושים כדי לעורר מחדש את העניין במכונית והמותג? פונים לעבר. ליתר דיוק לאחת מסדנאות העיצוב הנודעות אשר במהלך השנים אחראית לכמה מהמכוניות היפות והנחשקות ביותר של אלפא רומיאו בכל הזמנים.



מדובר בסדנת זגאטו המהוללת מילאנו שהוציא תחתיה כמה דגמים אייקונים כמו ג’וליה TZ, ג’וניור Z, אלפא SZ ו-TZ3.אחרי שבשנים האחרונות התרכזה זגאטו בעיקר בשיתופי פעולה עם אסטון מרטין ואיזו-ריבולטה שקמה לתחיה מחדש חוזרים בסטודיו לשתף פעולה עם השכנה ממילאנו.

המכונית הנושאת את השם אלפא רומיאו ג’וליה זאגאטו SWB חשפה את חתימת האור האחורית שלה בעת ההכרזה, וכעת בסרטון שהועלה לאינסטגרם של זגאטו ישנה הצצה נוספת ומעט יותר מפורטת לקוי העיצוב של המכונית. למכונית יהיה בסיס גלגלים קצר יותר מהג’וליה, כפי שמרמז השם SWB (קיצור של Short Wheel Base), וניתן להבחין בקווים זוויתיים וכונסי אוויר שמזכירים במידת מה את ה-8C קומפטציונה מלפני עשור.



גם המנוע מקבל הצצה של מספר שניות ולא ניתן להתעלם מסמלי התלתן הירוק ותצורת ה-V6. ניתן להניח שזהו מנוע ה-2.9 הנפלא של הג’וליה תלתן, קרוב לודאי מגרסת ה-GTAm הבכירה בה הוא מניב 540 כ”ס.
בתא הנוסעים ניתן להבחין בצמד משובים בעלי מסגרת סיבי פחמן וכלוב בטיחות, מה שאומר שהג’וליה זגאטו תהיה קרוב לוודאי קופה דו-מושבית.

המכונית הסדרתית אמורה להופיע במהלך השנה הבאה, תיוצר בעבודת יד בכמות מצומצמת ותישא תג מחיר עסיסי. עכשיו רק נשאלת השאלה, למה באלפא רומיאו חיכו יותר מ-6 שנים כדי להציג גרסת קופה לג’וליה?

אלפא רומיאו אלפא רומיאו ג'וליה זגאטו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד