אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הונדה סיוויק טייפ R החדשה: כל מה שידוע בינתיים
ראשי » חדשות » הונדה סיוויק טייפ R החדשה: כל מה שידוע בינתיים
הונדה סיוויק טייפ R החדשה

הונדה סיוויק טייפ R החדשה: כל מה שידוע בינתיים

הונדה חושפת את הדור החדש של סיוויק טייפ R אלו הפרטים שנחשפו וגם כמה השערות מבוססות

אריאל אלסיבוני 25/07/2022

הונדה סיוויק טייפ R החדשה נחשפת והיא מסמלת כמה ציוני דרך חשובים עבור היצרנית היפנית. הטייפ R נחשפת במקביל לחגיגות 50 שנה לסיוויק הראשונה וגם ציון 25 שנים לטייפ אר הראשונה. שמחה גדולה. מה שמעניין אותנו יותר, זה שהטייפ R החדשה שומרת על אותו מתכון בלי להתחשב בגלי האופנה הנוכחיים.

זה אומר שאין כאן תוספות היברידיות, גיר אוטומטי חס וחלילה או שאר מרעין בישין. מרכב קומפקטי, מנוע שני ל’ מוגדש וחזק, תיבה עם 6 יחסי-העברה שמעבירה את הכוח לגלילים הקדמיים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה. בימים נוראים כאלו, כשכולם מדברים על צמצום, ביטול של מכונות נהיגה או מעבר להנעה ‘ירוקה’, העובדה שאין חדשות משמעותיות הופכת להיות חדשות מצוינות.

הונדה סיוויק טייפ R החדשה מגלמת עבודה דקדקנית בכל מה שקשור לשיפור מקיף של היכולת, בין אם אלו רכיבים קלים או שיוף אוירודינמי. התוצאה היא מכונית שמקיפה את סוזוקה מהר יותר מגרסת הקצה של זו המוחלפת. החדשה מובססת על גרסת ההאצ’בק של הסיוויק החדשה וכמובן מקבלת התאמות דרושות. היא נמוכה יותר, רחבה יותר ומפתחי הגלגלים מכילים חישוקי 19 אינץ’ עם צמיגי מישלן פיילוט ספורט 4S. הגוף כולו כולל שפא עזרים אוירודינמיים כמובן כשהכנף האחורית נתמכת זרועות אלומיניום חדשות.


 

בתוך תא הנוסעים הקפידו בהונדה לייצר סביבת נקייה שתאפשר ריכוז נטו בנהיגה. בין השאר הם מציינים תנוחת נהיגה נמוכה יותר וראות משופרת בזכות מכסה המנוע הנמוך יותר. המושבים כמובן, נראים אוחזים מאוד ולמרות שיש כאן כל אביזר טכנולוגי מקובל, בתמונות עדיין מתקבל מראה מינימליסטי ומרוכז. אפשר לשים לב שהונדה שומרת על ההגה עגול ונקי יחסית, בלי משחקים או בליטות כאלו ואחרות. טהור יותר אם תרצו. יש כאן מצבי נהיגה שונים וגם תצוגות טלמטריה שונות על מסך המולטימדיה המרכזי.

 

הונדה לא חושפת פרטים טכניים מדוייקים על הונדה סיוויק טייפ R החדשה אבל כן מספרת שהמנוע החדש מבוסס על יחידת ה-2.0 ל’ טורבו המוכרת. לפי ההודעה הרשמית לעיתונות עבודה מקיפה נעשתה על המנוע ובייחוד על התאמת מגדש חדש וסעפת פליטה חדשה לחלוטין. אפשר לצפות כאן ללמעלה מ-320 כ”ס היות והונדה טוענים שזה מנוע חזק יותר מבעבר. התיבה הידנית אמורה להציע פעולה מדויקת יותר ולטובת אלו שלא שולטים היטב בשימוש בעקב-אגודל, אפשרות התאמת הסל”ד בהורדת הילוך שופרה אף היא.

הונדה סיוויק טייפ R החדשההונדה סיוויק טייפ R החדשהPreview
הונדה סיוויק טייפ R החדשההונדה סיוויק טייפ R החדשהPreview
הונדה סיוויק טייפ R החדשההונדה סיוויק טייפ R החדשהPreview
הונדה סיוויק טייפ R החדשההונדה סיוויק טייפ R החדשהPreview
הונדה סיוויק טייפ R החדשההונדה סיוויק טייפ R החדשהPreview
הונדה סיוויק טייפ R החדשההונדה סיוויק טייפ R החדשהPreview
הונדה סיוויק טייפ R החדשההונדה סיוויק טייפ R החדשהPreview
הונדה סיוויק טייפ R החדשההונדה סיוויק טייפ R החדשהPreview
הונדה סיוויק טייפ R החדשההונדה סיוויק טייפ R החדשהPreview

 

מערכת הבלימה של ברמבו מגיעה הישר מהדור הקודם לפי הונדה. עבודה נעשתה על פינוי חום מהבלמים וניתן דגש בכלל על זרימת אוויר, או פינוי אוויר גם אם לדייק, מכל מכלולי ההנעה. למרות שאין פרטים טכניים מדוייקים כרגע, אפשר לצפות שהטייפ R החדשה תהיה פשוט גרסה משודרגת של זו היוצאת. לפי הונדה, הדור החדש מקיף את סוזוקה מהר יותר בכ-0.8 שנ’, מה שמצביע על יעילות השינויים שיש כאן. השיווק באירופה אמור להתחיל ב-2023. גורמים שונים ביבואנית ציינו כי הדגם האמור יגיע גם אלינו, אך כרגע לא ניתן להצביע על מועד מתוכנן.

הונדה סיוויק טייפ R הונדה סיוויק טייפ R חוות דעת הונדה סיוויק טייפ R מחיר הונדה סיוויק טייפ R נתונים
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מוטוקרוס האומות: הישג היסטורי לנבחרת הישראלית

מוטוקרוס האומות: הישג היסטורי לנבחרת הישראלית

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד