אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מעושרים: ב.מ.וו GTS M4
ראשי » חדשות » מעושרים: ב.מ.וו GTS M4

מעושרים: ב.מ.וו GTS M4

ב.מ.וו מציגה גרסת ייצור מוגבלת ל-M4, כאילו סתם, בשביל לעצבן. כאילו שלא היינו מסתפקים ב-M4 הרגילה

אריאל אלסיבוני 19/11/2015

כאילו שאנחנו לא מספיק מתוסכלים מזה שאין לנו M4, ב.מ.וו מציגה עכשיו את גרסת ה-GTS. זוהי לא מסורת חדשה עבור ב.מ.וו שהציגה לא מעט גרסאות מיוחדות לאורך השנים ל-M3 האייקונית שלהם.

ה-GTS מקבלת שדרוג הספק משמעותי מאוד. ב.מ.וו מספרים שהמנוע הסטנדרטי של ה-M4 שופר והוא נותן כעת 500 כ”ס ו-61 קג”מ. מעבר לזה עמלו בב.מ.וו על הפחתת המשקל: מושבים מקרבון- פייבר, רוב חלקי הפנים תוכננו מחדש ואפילו ידיות פתיחת הדלת הוחלפו ברצועות קלות משקל. חלקי הקרבון לא נשארו רק בפנים המכונית, רוב הפאנלים החיצוניים כולל אביזרים אווירודינמיים מיוצרים מהחומר המרוכב ומורידים את המשקל הכולל ל-1510 ק”ג. עם כ-3 ק”ג לכל כוח סוס – נתוני הזינוק והמהירות המירבית שופרו משמעותית כמובן – 3.8 שניות ל-100 קמ”ש בדרך למהירות מירבית של 305 קמ”ש.

ב.מ.וו M4 GTSב.מ.וו M4 GTSPreview
P90193881_lowResP90193881_lowResPreview
ב.מ.וו M4 GTSב.מ.וו M4 GTSPreview
P90193888_lowResP90193888_lowResPreview
P90193890_lowResP90193890_lowResPreview
P90199454_lowResP90199454_lowResPreview
P90199489_lowResP90199489_lowResPreview
P90199485_lowResP90199485_lowResPreview
Preview
P90199454_lowResP90199454_lowResPreview

זו לא ה-GTS הראשונה שב.מ.וו מציגים


ב-2010 הציגה ב.מ.וו את גרסת ה-GTS  לדור הקודם של ה-M3. המנוע ההוא שודרג ל-450 כ”ס המשקל ירד ל-1530 ק”ג. ה-GTS הקודמת האיצה ל-100 קמ”ש ב-4.4 שניות והגיעה למהירות מירבית זהה של 305 קמ”ש. פרט הטריוויה המעניין: בכדי להגדיל את ההספק בדור הקודם (V8 אטמוספרי) ב.מ.וו הגדילו את נפח המנוע לעומת ה-M3 ה”רגילה”. בדור הנוכחי המוגדש, העבודה היתה קלה יותר והמספרים מרשימים יותר.

P90065457_lowResP90065457_lowResPreview
P90065453_lowResP90065453_lowResPreview
P90065443_lowResP90065443_lowResPreview
P90065428_lowResP90065428_lowResPreview
P90053702_lowResP90053702_lowResPreview
P90053701_lowResP90053701_lowResPreview
P90053702_lowResP90053702_lowResPreview
P90053703_lowResP90053703_lowResPreview
P90053704_lowResP90053704_lowResPreview
P90053705_lowResP90053705_lowResPreview

פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד