אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה 911 GT3 חדשה: אפשר להתלהב
ראשי » חדשות » פורשה 911 GT3 חדשה: אפשר להתלהב

פורשה 911 GT3 חדשה: אפשר להתלהב

עם יותר מ500 כ"ס, 9,000 סל"ד וזמן הקפה מטורלל בנורבורגרינג, יוצאת ה-GT3 החדשה לדרך

אריאל אלסיבוני 21/02/2021

כמה שאנחנו אוהבים מנועים אטמוספריים. ועוד אחד כמו זה – פורשה 911 GT3 עם מנוע ששת הציל’ הנפלא בנפח 4.0 ל’. ההספק עומד על 502 כ”ס והמומנט על 47.7 קג”מ. והבוקסר הזה לא מפסיק לנגן עד 9,000 סל”ד.

רק דמיינו איך זה נשמע. אפילו עם תיבת 7 הילוכים כפולת-מצמדים כסטנדרט. למרות שהיינו בוחרים בשש מהירויות הידני האופציונלי. 3.4 ש’ ו317 קמ”ש. בידנית המספרים האלו משתנים קצת – 3.9 ש’ ו-320 קמ”ש.  לפי פורשה המנוע זהה כמעט לזה שנמצא בגרסאות הקאפ ומציע “תגובת מצערת חדה במיוחד”…

למרות שזו פלטפורמה של 992 ה-3GT החדשה מצליחה לשקול כמעט כמו קודמתה. הידנית שוקלת  1,418 ק”ג וה-PDK קצת כבדה יותר 1,435 ק”ג.


 

פורשה מספרים שהם השתמשו בחומרים קלים יותר – מכסה המנוע, הכנף האחורית והספוילר הקבוע מתחת לכנף – עשויים כאן מפלסטיק מחוזק סיבי פחמן. כל החלונות עשויים מזכוכית קלה יותר. יש עוד.

P21_0101_a3_rgb.jpegP21_0101_a3_rgb.jpegPreview
P21_0099_a3_rgb.jpegP21_0099_a3_rgb.jpegPreview
Holger Maske Juli 2020Holger Maske Juli 2020
Holger Maske Juli 2020
Preview
Holger Maske Juli 2020Holger Maske Juli 2020
Holger Maske Juli 2020
Preview
P21_0091_a3_rgb.jpegP21_0091_a3_rgb.jpegPreview
P21_0090_a3_rgb.jpegP21_0090_a3_rgb.jpegPreview
P21_0089_a3_rgb.jpegP21_0089_a3_rgb.jpegPreview
P21_0088_a3_rgb.jpegP21_0088_a3_rgb.jpegPreview
P21_0087_a3_rgb.jpegP21_0087_a3_rgb.jpegPreview
P21_0082_a3_rgb.jpegP21_0082_a3_rgb.jpegPreview
P21_0079_a3_rgb.jpegP21_0079_a3_rgb.jpegPreview
P21_0078_a3_rgb.jpegP21_0078_a3_rgb.jpegPreview
P21_0075_a3_rgb.jpegP21_0075_a3_rgb.jpegPreview
P21_0074_a3_rgb.jpegP21_0074_a3_rgb.jpegPreview
P21_0073_a3_rgb.jpegP21_0073_a3_rgb.jpegPreview
P21_0072_a3_rgb.jpegP21_0072_a3_rgb.jpegPreview
P21_0071_a3_rgb.jpegP21_0071_a3_rgb.jpegPreview
P21_0070_a3_rgb.jpegP21_0070_a3_rgb.jpegPreview
21PAG_2147_013.jpeg21PAG_2147_013.jpegPreview
21PAG_2147_012.jpeg21PAG_2147_012.jpegPreview
21PAG_2147_007.jpeg21PAG_2147_007.jpegPreview
21PAG_2147_006.jpeg21PAG_2147_006.jpegPreview
21PAG_2147_005.jpeg21PAG_2147_005.jpegPreview
21PAG_2147_004.jpeg21PAG_2147_004.jpegPreview
21PAG_2147_003_1.jpeg21PAG_2147_003_1.jpegPreview

 

המפשקים כאן רחבים יותר ואפשר למצוא שימוש בעצמות עצה כפולות (לראשונה ב-911) מלפנים. מאחור יש עדיין מתלה רב-חיבור, כאשר פורשה מבצעת כאן גם שינויים והתאמות. זה אומר שלמכוניתה זו אין רכיבי מתלה זהים לאף 911 אחרת כרגע.

 

יש כאן גם חבילתה אווירודינמית מקיפה בעלת יכולת כוונון מסויימת. בפורשה טוענים כי הגוף הזה מייצר כוח הצמדה גדול בין 50 ל-150 אחוזים (בהתאם לכיוונון) לעומת הדגם היוצא. ולקינוח – האמא של כל 911 באשר היא מקיפה את הנורדשלייפה בפחות מ7 דקות. 6:59.927 ד’ אם לדייק. להקפה של 20.8 ק”מ. המחיר בישראל נקבע על 1,395,000 שקלים. ואם היו לנו, אנחנו יודעים בדיוק לאן היינו רצים איתם.

פורשה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד