אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה 911 GT3 חדשה: אפשר להתלהב
ראשי » חדשות » פורשה 911 GT3 חדשה: אפשר להתלהב

פורשה 911 GT3 חדשה: אפשר להתלהב

עם יותר מ500 כ"ס, 9,000 סל"ד וזמן הקפה מטורלל בנורבורגרינג, יוצאת ה-GT3 החדשה לדרך

אריאל אלסיבוני 21/02/2021

כמה שאנחנו אוהבים מנועים אטמוספריים. ועוד אחד כמו זה – פורשה 911 GT3 עם מנוע ששת הציל’ הנפלא בנפח 4.0 ל’. ההספק עומד על 502 כ”ס והמומנט על 47.7 קג”מ. והבוקסר הזה לא מפסיק לנגן עד 9,000 סל”ד.

רק דמיינו איך זה נשמע. אפילו עם תיבת 7 הילוכים כפולת-מצמדים כסטנדרט. למרות שהיינו בוחרים בשש מהירויות הידני האופציונלי. 3.4 ש’ ו317 קמ”ש. בידנית המספרים האלו משתנים קצת – 3.9 ש’ ו-320 קמ”ש.  לפי פורשה המנוע זהה כמעט לזה שנמצא בגרסאות הקאפ ומציע “תגובת מצערת חדה במיוחד”…

למרות שזו פלטפורמה של 992 ה-3GT החדשה מצליחה לשקול כמעט כמו קודמתה. הידנית שוקלת  1,418 ק”ג וה-PDK קצת כבדה יותר 1,435 ק”ג.


 

פורשה מספרים שהם השתמשו בחומרים קלים יותר – מכסה המנוע, הכנף האחורית והספוילר הקבוע מתחת לכנף – עשויים כאן מפלסטיק מחוזק סיבי פחמן. כל החלונות עשויים מזכוכית קלה יותר. יש עוד.

P21_0101_a3_rgb.jpegP21_0101_a3_rgb.jpegPreview
P21_0099_a3_rgb.jpegP21_0099_a3_rgb.jpegPreview
Holger Maske Juli 2020Holger Maske Juli 2020
Holger Maske Juli 2020
Preview
Holger Maske Juli 2020Holger Maske Juli 2020
Holger Maske Juli 2020
Preview
P21_0091_a3_rgb.jpegP21_0091_a3_rgb.jpegPreview
P21_0090_a3_rgb.jpegP21_0090_a3_rgb.jpegPreview
P21_0089_a3_rgb.jpegP21_0089_a3_rgb.jpegPreview
P21_0088_a3_rgb.jpegP21_0088_a3_rgb.jpegPreview
P21_0087_a3_rgb.jpegP21_0087_a3_rgb.jpegPreview
P21_0082_a3_rgb.jpegP21_0082_a3_rgb.jpegPreview
P21_0079_a3_rgb.jpegP21_0079_a3_rgb.jpegPreview
P21_0078_a3_rgb.jpegP21_0078_a3_rgb.jpegPreview
P21_0075_a3_rgb.jpegP21_0075_a3_rgb.jpegPreview
P21_0074_a3_rgb.jpegP21_0074_a3_rgb.jpegPreview
P21_0073_a3_rgb.jpegP21_0073_a3_rgb.jpegPreview
P21_0072_a3_rgb.jpegP21_0072_a3_rgb.jpegPreview
P21_0071_a3_rgb.jpegP21_0071_a3_rgb.jpegPreview
P21_0070_a3_rgb.jpegP21_0070_a3_rgb.jpegPreview
21PAG_2147_013.jpeg21PAG_2147_013.jpegPreview
21PAG_2147_012.jpeg21PAG_2147_012.jpegPreview
21PAG_2147_007.jpeg21PAG_2147_007.jpegPreview
21PAG_2147_006.jpeg21PAG_2147_006.jpegPreview
21PAG_2147_005.jpeg21PAG_2147_005.jpegPreview
21PAG_2147_004.jpeg21PAG_2147_004.jpegPreview
21PAG_2147_003_1.jpeg21PAG_2147_003_1.jpegPreview

 

המפשקים כאן רחבים יותר ואפשר למצוא שימוש בעצמות עצה כפולות (לראשונה ב-911) מלפנים. מאחור יש עדיין מתלה רב-חיבור, כאשר פורשה מבצעת כאן גם שינויים והתאמות. זה אומר שלמכוניתה זו אין רכיבי מתלה זהים לאף 911 אחרת כרגע.

 

יש כאן גם חבילתה אווירודינמית מקיפה בעלת יכולת כוונון מסויימת. בפורשה טוענים כי הגוף הזה מייצר כוח הצמדה גדול בין 50 ל-150 אחוזים (בהתאם לכיוונון) לעומת הדגם היוצא. ולקינוח – האמא של כל 911 באשר היא מקיפה את הנורדשלייפה בפחות מ7 דקות. 6:59.927 ד’ אם לדייק. להקפה של 20.8 ק”מ. המחיר בישראל נקבע על 1,395,000 שקלים. ואם היו לנו, אנחנו יודעים בדיוק לאן היינו רצים איתם.

פורשה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד