אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פיג’ו: חוזרים למירוצי סיבולת
ראשי » חדשות » פיג’ו: חוזרים למירוצי סיבולת
פיג'ו: חוזרים למירוצי סיבולת

פיג’ו: חוזרים למירוצי סיבולת

אחרי הודעה ראשונה בעניין בשלהי השנה שעברה, חושפת פיג'ו איורים ראשונים של מכונית הסיבולת החדשה שלה

אריאל אלסיבוני 22/09/2020

פיג’ו חוזרת למירוצי הסיבולת. לאחר ההודעה על רצונה לחזור לאליפות ה-WEC בנובמבר אשתקד, פיג’ו חושפת כעת פרטים נוספים אודות מכונית הסיבולת שלה שתשתתף בעונת 2022.

הרכב האמור יפותח בשיתוף  טוטאל ואמור לייצר הספק משולב של 671 כ”ס שיישלח אל ארבעת הגלגלים. המנהל הטכני של פרויקט ה-WEC בחברה, חשף כי 264 כ”ס עתידים להגיע מהמנוע החשמלי הקדמי בלבד. יגיעו ממנוע חשמלי קדמי בלבד. פרטים נוספים לא נמסרו אבל כן ידוע שהמכוניות באליפות יהיו גדולות וכ בדות יותר מה-LMP1 הנוכחיות בגלל שינוי בתקנות.

עוד נמסר מפיג’ו שפיתוח המכונית נמצא בעיצומו. למרות זאת ולמרות שאושרו כבר פרטים עקרוניים במבנה של הרכב הזה, התמונות המפורסמות בינתיים הן הדמיות. לפיג’ו נותרו עוד כמה צעדים לפני הופעת הבכורה בשנת 2022. זה אומר עוד הרבה מחקר, אבות טיפוס וכו’. אפשר לצפות שבמהלך השנה הבאה, יתחילו הניסויים ושלב התכל’ס על המסלול.


 

חלק מתקנון ההשתתפות באליפות מחייב לייצר 20 גרסאות כביש וזה בהחלט משהו שמעניין אותנו לראות. וכמו שאפשר לראות בוידאו כאן למעלה – זה משהו שמשתלב בצורה מצוינת עם בניית החטיבה החשמלית הביצועיסטית של פיג’ו.

פיג'ו: חוזרים למירוצי סיבולת
מתכוננים ל-2022…

מיותר לציין שהמותג בהחלט לא זר למרוצי סיבולת, לאחר שניצח בשנת 1992 ו -93 בשלהי עידן הזהב של גרופ C וגם בשנת 2009 עם ה-908. עכשיו מתכננים בפיג’ו, תקיפה מחודשת על הסדרה.

פיג'ו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד