אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פיג’ו: חוזרים למירוצי סיבולת
ראשי » חדשות » פיג’ו: חוזרים למירוצי סיבולת
פיג'ו: חוזרים למירוצי סיבולת

פיג’ו: חוזרים למירוצי סיבולת

אחרי הודעה ראשונה בעניין בשלהי השנה שעברה, חושפת פיג'ו איורים ראשונים של מכונית הסיבולת החדשה שלה

אריאל אלסיבוני 22/09/2020

פיג’ו חוזרת למירוצי הסיבולת. לאחר ההודעה על רצונה לחזור לאליפות ה-WEC בנובמבר אשתקד, פיג’ו חושפת כעת פרטים נוספים אודות מכונית הסיבולת שלה שתשתתף בעונת 2022.

הרכב האמור יפותח בשיתוף  טוטאל ואמור לייצר הספק משולב של 671 כ”ס שיישלח אל ארבעת הגלגלים. המנהל הטכני של פרויקט ה-WEC בחברה, חשף כי 264 כ”ס עתידים להגיע מהמנוע החשמלי הקדמי בלבד. יגיעו ממנוע חשמלי קדמי בלבד. פרטים נוספים לא נמסרו אבל כן ידוע שהמכוניות באליפות יהיו גדולות וכ בדות יותר מה-LMP1 הנוכחיות בגלל שינוי בתקנות.

עוד נמסר מפיג’ו שפיתוח המכונית נמצא בעיצומו. למרות זאת ולמרות שאושרו כבר פרטים עקרוניים במבנה של הרכב הזה, התמונות המפורסמות בינתיים הן הדמיות. לפיג’ו נותרו עוד כמה צעדים לפני הופעת הבכורה בשנת 2022. זה אומר עוד הרבה מחקר, אבות טיפוס וכו’. אפשר לצפות שבמהלך השנה הבאה, יתחילו הניסויים ושלב התכל’ס על המסלול.


 

חלק מתקנון ההשתתפות באליפות מחייב לייצר 20 גרסאות כביש וזה בהחלט משהו שמעניין אותנו לראות. וכמו שאפשר לראות בוידאו כאן למעלה – זה משהו שמשתלב בצורה מצוינת עם בניית החטיבה החשמלית הביצועיסטית של פיג’ו.

פיג'ו: חוזרים למירוצי סיבולת
מתכוננים ל-2022…

מיותר לציין שהמותג בהחלט לא זר למרוצי סיבולת, לאחר שניצח בשנת 1992 ו -93 בשלהי עידן הזהב של גרופ C וגם בשנת 2009 עם ה-908. עכשיו מתכננים בפיג’ו, תקיפה מחודשת על הסדרה.

פיג'ו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד