המטרופוליס 400 הוא הפרשנות של פיג’ו לתלת-גלגלי גדול נפח. הוא עדיין מיוצר בצרפת ולכבוד שנת 2020 קיבל עדכוני עיצוב וטכנולוגיה וכעת הוא גם עומד בתקנות זיהום האוויר ‘יורו 5’.
המנוע הוא סינגל מקורר נוזל ומוזרק דלק בנפח 399 סמ”ק המפיק 36 כוחות סוס שצריך להזיז קטנוע ששוקל 271 ק”ג במהירות מקסימלית מוצהרת של כ-135 קמ”ש. פיג’ו מתגאים ביעילות וחסכון בדלק וטוענים שצריכת הדלק עומדת על כ-25 ק”מ לכל ליטר בנזין וזה מאפשר טווח נסיעה של כ-300 ק”מ על כל מיכל דלק. למטרופוליס פיצ’ר של דימום מנוע אוטומטי בעת עצירה מלאה.
למטרופוליס מערכת בלימה הכוללת שני דיסקים מלפנים ודיסק יחיד מאחור וכוללת ABS ומערכת בלימה משולבת SBC (synchro braking system). למטרופוליס שלושה מצבי בקרת אחיזה(עירוני, ספורט או מנותק לחלוטין). יש גם הנעה ופתיחת שני תאי האכסון ללא מפתח(keyless) הקולט במרחק של מטר וחצי. תא האכסון הגדול בנפח 17 ליטר וניתן להכניס לתוכו אפילו מחבט טניס(!!!).
יש גם מסך תצוגה מסוג TFTבגדול 5 אינץ’, פנסי LED ואפליקציה המתממשקת עם הסמארט-פון וכנהוג בסגמנט, רגלית בלם אחורי. המטרופוליס מעוצב בהשראת עולם הרכב כשניתן למצוא בו אלמנטים כמו צורת הגריל הקדמי, פנסים וצורת לוח השעונים המזכירים את הפיג’ו 508 וה-308. פיג’ו מטרופוליס יוצע בחמש סכמות צביעה שונות לבחירה. כרגע עוד לא ידוע מתי ינחת בארץ ומה יהיה מחירו.