אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מצטרפת: פורשה 911 טארגה
ראשי » חדשות » מצטרפת: פורשה 911 טארגה

מצטרפת: פורשה 911 טארגה

פורשה משלימה את היצע גרסאות המרכב של ה-911. החל מ-1,065,000 שקלים

דין אפפל 20/05/2020

פורשה מציגה את גרסת המרכב השלישית שהייתה חסרה מליין גרסאות ה-911 – טארגה. פורשה 911 טארגה דורשת רק 19 שניות לוקח לגג להיפתח או להיסגר באופן אוטומטי מלא מרגע לחיצת הכפתור. הגג הייחודי מחליף את הבד של גרסת הקבריו בחלון זכוכית פנורמי ענק וקשת התהפכות כסופה, כאשר בינם לבין השמשה הקדמית נמצא גג בד קטן על ראשיהם של הנוסעים הקדמיים והוא זה שיכול להיות פתוח או סגור בלחיצת כפתור. 

ה-911 טארגה המקורית הושקה ב-1965 עבור תקנות הבטיחות החדשות והמחמירות (לזמנו) בארה״ב בכלל ובקליפורניה באופן ספציפי. אז היה חשש מפציעה קשה של יושבי הרכב במקרה של התהפכות והיה חשש שיאסרו לחלוטין על מכירת רכבים עם גג פתוח בארה״ב. פורשה החליטה (כמו יצרנים נוספים) להוסיף קשת חיזוק מעל ראשי היושבים ולאפשר את פירוק הגג לפני ואחרי אותה קשת.

רק בדגם הקודם של ה-911 חזרה פורשה למראה הטארגה המקורי עם אותה קשת מודגשת המפרידה בין השמשה האחורית לגג הנפתח. בחזרה לדגם החדש ומתחת לזכוכית האחורית נמצא המנוע שמגיע מהגרסאות הקופה והקבריו של ה-911. זה אומר מנוע 6 צילינדרים בתצורת בוקסר האופיינת לפורשה בנפח 3.0 ליטר טווין טורבו עם הספק של 385 ו-450 כ״ס אם מדובר בגרסה הרגילה או גרסת ה-S החזקה יותר.


 

נכון לעכשיו הטארגה מגיעה רק בגרסת הנעה כפולה שזכתה לשיפור העברת הכוח קדימה והדיפרנציאל הקדמי  כך שיחד עם חבילת ספורט כרונו מאיצה ל-100 תוך 4.2 שניות או 3.6 שניות ב-S, ותמשיך להאיץ עד ל-289 ו-304 קמ״שׁ בהתאמה.

CZ21V09IX0001_lowCZ21V09IX0001_lowPreview
CZ21V09IX0002_lowCZ21V09IX0002_lowPreview
CZ21V09OX0001_KV_lowCZ21V09OX0001_KV_lowPreview
CZ21V09OX0002_lowCZ21V09OX0002_lowPreview
CZ21V09OX0003_KV_lowCZ21V09OX0003_KV_lowPreview
CZ21V09OX0004_lowCZ21V09OX0004_lowPreview
CZ21V10OX0001_KV_lowCZ21V10OX0001_KV_lowPreview
CZ21V10OX0003_KV_lowCZ21V10OX0003_KV_lowPreview
CZ21V10OX0006_lowCZ21V10OX0006_lowPreview

 

בניגוד לעבר הטארגה החדשה מגיעה עם תיבת 8 הילוכים כפולת מצמדים כאשר דווקא הגרסה החזקה יותר, ה-S, מוצעת עם תיבת 7 הילוכים ידנית כאופציה. עוד דרך להבדיל בין הגרסאות היא לפי הבלמים. הטארגה מקבלת קאליפרים 4 בוכנות קדימה ואחורה הצבועים שחור וצלחות בלם בקוטר 330 מ״מ. לעומתה גרסת ה-S זוכה לקאליפרים 6 בוכנות קדימה ו-4 אחורה צבועים אדום וצלחות בקוטר 350 מ״מ. המחירים מתחילים ב-1,065,000 שקלים.

פורשה פורשה 911
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד