אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מצטרפת: פורשה 911 טארגה
ראשי » חדשות » מצטרפת: פורשה 911 טארגה

מצטרפת: פורשה 911 טארגה

פורשה משלימה את היצע גרסאות המרכב של ה-911. החל מ-1,065,000 שקלים

דין אפפל 20/05/2020

פורשה מציגה את גרסת המרכב השלישית שהייתה חסרה מליין גרסאות ה-911 – טארגה. פורשה 911 טארגה דורשת רק 19 שניות לוקח לגג להיפתח או להיסגר באופן אוטומטי מלא מרגע לחיצת הכפתור. הגג הייחודי מחליף את הבד של גרסת הקבריו בחלון זכוכית פנורמי ענק וקשת התהפכות כסופה, כאשר בינם לבין השמשה הקדמית נמצא גג בד קטן על ראשיהם של הנוסעים הקדמיים והוא זה שיכול להיות פתוח או סגור בלחיצת כפתור. 

ה-911 טארגה המקורית הושקה ב-1965 עבור תקנות הבטיחות החדשות והמחמירות (לזמנו) בארה״ב בכלל ובקליפורניה באופן ספציפי. אז היה חשש מפציעה קשה של יושבי הרכב במקרה של התהפכות והיה חשש שיאסרו לחלוטין על מכירת רכבים עם גג פתוח בארה״ב. פורשה החליטה (כמו יצרנים נוספים) להוסיף קשת חיזוק מעל ראשי היושבים ולאפשר את פירוק הגג לפני ואחרי אותה קשת.

רק בדגם הקודם של ה-911 חזרה פורשה למראה הטארגה המקורי עם אותה קשת מודגשת המפרידה בין השמשה האחורית לגג הנפתח. בחזרה לדגם החדש ומתחת לזכוכית האחורית נמצא המנוע שמגיע מהגרסאות הקופה והקבריו של ה-911. זה אומר מנוע 6 צילינדרים בתצורת בוקסר האופיינת לפורשה בנפח 3.0 ליטר טווין טורבו עם הספק של 385 ו-450 כ״ס אם מדובר בגרסה הרגילה או גרסת ה-S החזקה יותר.


 

נכון לעכשיו הטארגה מגיעה רק בגרסת הנעה כפולה שזכתה לשיפור העברת הכוח קדימה והדיפרנציאל הקדמי  כך שיחד עם חבילת ספורט כרונו מאיצה ל-100 תוך 4.2 שניות או 3.6 שניות ב-S, ותמשיך להאיץ עד ל-289 ו-304 קמ״שׁ בהתאמה.

CZ21V09IX0001_lowCZ21V09IX0001_lowPreview
CZ21V09IX0002_lowCZ21V09IX0002_lowPreview
CZ21V09OX0001_KV_lowCZ21V09OX0001_KV_lowPreview
CZ21V09OX0002_lowCZ21V09OX0002_lowPreview
CZ21V09OX0003_KV_lowCZ21V09OX0003_KV_lowPreview
CZ21V09OX0004_lowCZ21V09OX0004_lowPreview
CZ21V10OX0001_KV_lowCZ21V10OX0001_KV_lowPreview
CZ21V10OX0003_KV_lowCZ21V10OX0003_KV_lowPreview
CZ21V10OX0006_lowCZ21V10OX0006_lowPreview

 

בניגוד לעבר הטארגה החדשה מגיעה עם תיבת 8 הילוכים כפולת מצמדים כאשר דווקא הגרסה החזקה יותר, ה-S, מוצעת עם תיבת 7 הילוכים ידנית כאופציה. עוד דרך להבדיל בין הגרסאות היא לפי הבלמים. הטארגה מקבלת קאליפרים 4 בוכנות קדימה ואחורה הצבועים שחור וצלחות בלם בקוטר 330 מ״מ. לעומתה גרסת ה-S זוכה לקאליפרים 6 בוכנות קדימה ו-4 אחורה צבועים אדום וצלחות בקוטר 350 מ״מ. המחירים מתחילים ב-1,065,000 שקלים.

פורשה פורשה 911
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

פיסול במתכת: ראיון עם סיימון לואסבי מיונדאי

פיסול במתכת: ראיון עם סיימון לואסבי מיונדאי

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד