פורשה מציגה את גרסת המרכב השלישית שהייתה חסרה מליין גרסאות ה-911 – טארגה. פורשה 911 טארגה דורשת רק 19 שניות לוקח לגג להיפתח או להיסגר באופן אוטומטי מלא מרגע לחיצת הכפתור. הגג הייחודי מחליף את הבד של גרסת הקבריו בחלון זכוכית פנורמי ענק וקשת התהפכות כסופה, כאשר בינם לבין השמשה הקדמית נמצא גג בד קטן על ראשיהם של הנוסעים הקדמיים והוא זה שיכול להיות פתוח או סגור בלחיצת כפתור.
ה-911 טארגה המקורית הושקה ב-1965 עבור תקנות הבטיחות החדשות והמחמירות (לזמנו) בארה״ב בכלל ובקליפורניה באופן ספציפי. אז היה חשש מפציעה קשה של יושבי הרכב במקרה של התהפכות והיה חשש שיאסרו לחלוטין על מכירת רכבים עם גג פתוח בארה״ב. פורשה החליטה (כמו יצרנים נוספים) להוסיף קשת חיזוק מעל ראשי היושבים ולאפשר את פירוק הגג לפני ואחרי אותה קשת.
רק בדגם הקודם של ה-911 חזרה פורשה למראה הטארגה המקורי עם אותה קשת מודגשת המפרידה בין השמשה האחורית לגג הנפתח. בחזרה לדגם החדש ומתחת לזכוכית האחורית נמצא המנוע שמגיע מהגרסאות הקופה והקבריו של ה-911. זה אומר מנוע 6 צילינדרים בתצורת בוקסר האופיינת לפורשה בנפח 3.0 ליטר טווין טורבו עם הספק של 385 ו-450 כ״ס אם מדובר בגרסה הרגילה או גרסת ה-S החזקה יותר.
נכון לעכשיו הטארגה מגיעה רק בגרסת הנעה כפולה שזכתה לשיפור העברת הכוח קדימה והדיפרנציאל הקדמי כך שיחד עם חבילת ספורט כרונו מאיצה ל-100 תוך 4.2 שניות או 3.6 שניות ב-S, ותמשיך להאיץ עד ל-289 ו-304 קמ״שׁ בהתאמה.
בניגוד לעבר הטארגה החדשה מגיעה עם תיבת 8 הילוכים כפולת מצמדים כאשר דווקא הגרסה החזקה יותר, ה-S, מוצעת עם תיבת 7 הילוכים ידנית כאופציה. עוד דרך להבדיל בין הגרסאות היא לפי הבלמים. הטארגה מקבלת קאליפרים 4 בוכנות קדימה ואחורה הצבועים שחור וצלחות בלם בקוטר 330 מ״מ. לעומתה גרסת ה-S זוכה לקאליפרים 6 בוכנות קדימה ו-4 אחורה צבועים אדום וצלחות בקוטר 350 מ״מ. המחירים מתחילים ב-1,065,000 שקלים.