אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הוצג: ב.מ.וו R 18
ראשי » דו-גלגלי » הוצג: ב.מ.וו R 18

הוצג: ב.מ.וו R 18

15 שנה אחרי שנדם הניסיון הקודם, ב.מ.וו יוצאת עם נסיון נוסף לנגוס בסגמנט הקרוזרים הגדולים

ברוך שין 05/04/2020

ב.מ.וו R 18 מכניס את היצרנית, שוב, לקטגוריה אמריקאית מאוד באופייה, הקאסטום קרוזרים הגדולים. לפי החברה הדגם הזה ממשיך את המסורת של אופנועי BMW ההיסטוריים – הן מבחינה טכנית והן מבחינת סגנון העיצוב. ואפשר בהחלט לראות את זה, העיצוב מזכיר דגמים מהעבר הרחוק כשב.מ.וו מציינים את ה-R 5 כמודל להשראה. הם גם מדברים על מושגים כמו  טהור, ישיר ומציינים מנוע הבוקסר כמוקד להנאת הרכיבה.

החלק המרכזי של ב.מ.וו R 18 הוא מנוע בוקסר חדש בעל שני צילינדרים שפותח לאחרונה – “הבוקסר הגדול” קוראים לו בב.מ.וו. זהו מנוע הבוקסר הגדול ביותר שייצרה החברה מאז התחילה השושלת הזו ב-1923. הנפח עומד על 1,802סמ”ק. והוא מפיק 91 כ”ס ב-4,750 סל”ד.ויותר מ-15 קג”מ בין 2,000 ל- 4,000 סל”ד. בב.מ.וו מדברים על הגמישות ועל “ויברציות טובות”, אמרנו אמריקה לא?

חלק מדגשי הפיתוח בב.מ.וו R 18 הושמו על אפשרויות קאסטומיזציה. השלדה האחורית נשלפת בקלות לפי ב.מ.וו ואת אותם דברים הם מייחסים לחלקים נוספים. ניתוב הכבלים על הכידון ונקודות ההצמדה של אלו, תוכננו בכדי לאפשר החלפה קלה לכידון גבוה או נמוך יותר בקלות, לדוגמה. ב.מ.וו גם מציעה מגוון חלקים להתאמה אישית, בשיתוף פעולה עם רולנד סאנדס.

N-VAN (1 of 8)N-VAN (1 of 8)Preview
N-VAN (2 of 8)N-VAN (2 of 8)Preview
N-VAN (3 of 8)N-VAN (3 of 8)Preview
N-VAN (4 of 8)N-VAN (4 of 8)Preview
N-VAN (5 of 8)N-VAN (5 of 8)Preview
N-VAN (6 of 8)N-VAN (6 of 8)Preview
N-VAN (7 of 8)N-VAN (7 of 8)Preview
N-VAN (8 of 8)N-VAN (8 of 8)Preview

מי שזוכר את הניסיון הקודם של ב.מ.וו בקטגוריה הזו, עם ה-1200C המוזר למראה, יעריך בוודאי את ה-R 18. התוצאה נראית מחוברת מאוד לשורשים של ב.מ.וו, וכך מצליחה להכניס אותה לקטגוריה הזו הפעם, בצורה מקורית שמתאימה להיסטוריה ולערכי החברה. ובאותה נשימה להראות מתאימה מאוד לקטגוריה הזו. על פניו, זה נראה ככיוון נכון יותר מאותו C מוזר. לישראל צפוי להגיע ה-R 18 לקראת סוף השנה הנוכחית.


div class="ad-placement">

R 18 ב.מ.וו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד