אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
5 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו S1000RR החדש
ראשי » דו-גלגלי » 5 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו S1000RR החדש
5 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו S1000RR החדש

5 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו S1000RR החדש

ב.מ.וו משיקה היום את הסופרבייק החדש שלה בישראל. אלו 5 דברים שצריך לדעת עליו

אריאל אלסיבוני 25/07/2019

הדור העדכני של ב.מ.וו S1000RR מתחיל את דרכו בישראל היום. הסופרבייק הראשון של החברה בעידן המודרני, חוגג כבר עשור, כך שהגיע הזמן לשינוי רציני.

1. מנוע. אחת המטרות העיקריות של מהנדסי החברה בבואם לפתח את ב.מ.וו S1000RR, הייתה העלאת הספק משמעותית. לשם כך תכננו שם מנוע חדש בנפח 999 סמ”ק. המנוע החדש משתמש בתזמון שסתומים משתנה ומציג נתונים עדיפים. לא רק שהוא חזק יותר, עם 207 כ”ס, הוא גם קל יותר ביותר מ-5 ק”ג (אם מחשיבים גם את מערכת הפליטה החדשה).

2. משקל. עוד מטרה של צוות הפיתוח סבבה סביב הפחתת משקל משמעותית. המנוע החדש חסך כבר לא מעט, ומצטרפים אליו שלדה חדשה, זרוע אחורית מאלומיניום ומשקל שנחסך בחישוקים ובבלמים. סה”כ שוקל ב.מ.וו S1000RR “רטוב” 197 ק”ג. גרסת ה-M קלה אפילו יותר ועוצרת את מחט המשקל על 193.5 ק”ג.

5 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו S1000RR החדש
פחות ומשקל ויותר כוח. תמיד מתכון טוב

 


3. טכנולוגיה. חבילת עזרי הרכיבה שמגיעה כסטנדרט מגוונת ורחבה מאוד. יש כאן 7 מצבי רכיבה ואפשרות לכוון, בין השאר, את בקרת המשיכה, בקרת הווילי ואת עקומת המומנט של האופנוע לפי דרישה. כמובן שיש כאן ABS לפניה, בקרת זינוק, מגביל מהירות לרחבת הטיפול, קוויק-שיפטר ועוד. כל היכולת הזו נסמכת על יחידת מדידה אינרציאלית המודדת 6 צירים. גם מערכת המתלים חדשה לחלוטין ומוצעת גם גרסה סמי-אקטיבית חדשה בעלת תגובות מהירות יותר.

5 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו S1000RR החדש
עמוס אלקטרוניקה ואפשרויות התאמה

 

4. אבזור. ב.מ.וו משתמשת לראשונה בשם של חטיבת M לחלק מרמות הגימור. את השם הזה אפשר למצוא ברשימת התוספות הארוכה שמגיעה עם האופנוע הזה. קטלוג האביזרים כולל מושבים שונים, חלקי קרבון, מערכות פליטה ומגנים. לארץ מגיע ב.מ.וו S1000RR בשלוש רמות גימור. “פיור” שכוללת את כל האלקטרוניקה המוזכרת. רמת גימור “רייס” המוסיפה מתלים סמי-אקטיביים, מצבר קל וחישוקים קלים (אלומיניום). גרסת ה-“M” המוסיפה את צביעת הטריקולור המוכרת, חישוקי קרבון ומושב של M.

5 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו S1000RR החדש5 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו S1000RR החדש
פחות ומשקל ויותר כוח. תמיד מתכון טוב
Preview
P90327357_highRes_bmw-s-1000-rr-racingP90327357_highRes_bmw-s-1000-rr-racingPreview
P90337302_highRes_bmw-s-1000-rr-virtuaP90337302_highRes_bmw-s-1000-rr-virtuaPreview
5 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו S1000RR החדש5 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו S1000RR החדש
עמוס אלקטרוניקה ואפשרויות התאמה
Preview
P90327352_highRes_the-new-bmw-s-1000-rP90327352_highRes_the-new-bmw-s-1000-rPreview
P90327349_highRes_the-new-bmw-s-1000-rP90327349_highRes_the-new-bmw-s-1000-rPreview
5 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו S1000RR החדש5 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו S1000RR החדשPreview
P90327342_highRes_the-new-bmw-s-1000-rP90327342_highRes_the-new-bmw-s-1000-rPreview
P90327339_highRes_the-new-bmw-s-1000-rP90327339_highRes_the-new-bmw-s-1000-rPreview

5. כסף. ב.מ.וו S1000RR “פיור” יימכר כאן ב-159,900 שקלים. מחירה של גרסת ה-“רייס” נקבע כאן על 179,900 שקלים. גרסת ה-“M” הקלה ביותר תימכר כאן ב-199,900 שקלים.

s1000rr ב.מ.וו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד