אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ק.ט.מ 790 אדוונצ’ר כאן: החל מ-86,000 שקלים
ראשי » דו-גלגלי » ק.ט.מ 790 אדוונצ’ר כאן: החל מ-86,000 שקלים
ק.ט.מ 790 אדוונצ'ר

ק.ט.מ 790 אדוונצ’ר כאן: החל מ-86,000 שקלים

אריאל אלסיבוני 06/05/2019

 

המחירים מתחילים ב-86,000 שקלים לאדוונצ’ר ו-96,000 שקלים לגרסת ה-R. במעמד ההשקה צוין, שעסקאות מזומן לשני הכלים יזכו את הרוכש בהנחה של 6,000 שקלים. לשני הכלים, מיותר לציין, יש אין סוף אפשרויות אבזור בקטלוג של החברה. המעניינת בהם, תקסום לרוכבי קטני מידות, אפשרות להנמיך את גובה המושב של האדוונצ’ר עד ל-800 מ”מ.

המראה הלא שיגרתי, ויש כאלו שיגידו, השנוי במחלוקת, נראה כזה גם במציאות. הטיפול באיזור הפנים, הפנס ומיגון הרוח דורש הסתגלות. גם צמד מיכלי הדלק, הבולטים משני צידיו, מעלים תמיהה. הם נראים חשופים ופגיעים אך בחברה מציידים שבזכותם טווח הנסיעה יכול להגיע עד ל-450 ק”מ.

256808_PVW_0083 miwi B flat790 Adventure R 2019256808_PVW_0083 miwi B flat790 Adventure R 2019Preview
ק.ט.מ 790 אדוונצ'רק.ט.מ 790 אדוונצ'רPreview
256843_PVW_0102 miwi B flat790 Adventure R 2019256843_PVW_0102 miwi B flat790 Adventure R 2019Preview
KTM 790 ADVENTURE R_Action 01KTM 790 ADVENTURE R_Action 01Preview
KTM 790 ADVENTURE R_Action 02KTM 790 ADVENTURE R_Action 02Preview
KTM 790 ADVENTURE R_KTM 790 ADVENTUREKTM 790 ADVENTURE R_KTM 790 ADVENTUREPreview
KTM 790 ADVENTURE R_KTM 790 ADVENTURE_StaticKTM 790 ADVENTURE R_KTM 790 ADVENTURE_StaticPreview
KTM 790 ADVENTURE_Action 01KTM 790 ADVENTURE_Action 01Preview
KTM 790 ADVENTURE_Action 02KTM 790 ADVENTURE_Action 02Preview
KTM 790 ADVENTURE_StaticKTM 790 ADVENTURE_StaticPreview

 


מתחת לעיצוב מסתתר הטווין המקבילי (עם סדר ההצתה הייחודי) שמוכר לנו מה-790 דיוק. כאן ההספק ירד מעט (מ-105 כ”ס ל-95 כ”ס) והמומנט עובה קלות (8.9 קג”מ) בכדי להתאים לייעודו של האופנוע וגם בכדי לאפשר גרסה מוגבלת הספק. וכמובן יש כאן רשימת עזרי רכיבה מכובדת, ממפות ניהול ששולטות גם על הבקרות, ABS לפניה, קוויק-שיפטר ועוד.

בחלק של התכל’ס, ק.ט.מ 790 אדוונצ’ר ו-R מגיעים עם מידות צמיגים המתאימות לז’אנר – 21 אינץ מלפנים ו-18 אינץ’ מאחור. הגרסה הפשוטה מקבלת מזלג הפוך בקוטר 43 מ”מ ומאחור מונושוק, שניהם של WP ולשניהם מהלך של 200 מ”מ. גרסת ה-R מקבלת WP אקספלור עם קוטר של 48 מ”מ למזלג ומהלך שצומח ל-240 מ”מ בשני הקצוות. ה-R נבדל גם בגיאומטריה ובגובה המושב וברור לחלוטין מעמיד לידו, שהוא מכוון עמוק לתוך השטח.

790 אדוונצ'ר ק.ט.מ
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד