אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ק.ט.מ 690 חדשים: החל מ-65,900 שקלים
ראשי » דו-גלגלי » ק.ט.מ 690 חדשים: החל מ-65,900 שקלים
ק.ט.מ 690 חדשים: החל מ-65,900 שקלים

ק.ט.מ 690 חדשים: החל מ-65,900 שקלים

ק.ט.מ מתחילה לשווק את צמד ה-690 המחודשים ועל הדרך משיקה גם מראה חדש לסוכנות מיי-מוטו בנתניה

אריאל אלסיבוני 27/04/2019 צלם: רונן טופלברג, יצרן

ק.ט.מ 690 בגרסת אנדורו R ו-SMC R החדשים בישראל ומתחילים את דרכם כאן. השניים עברו שדרוג רציני וחוזרים לשוק שלנו אחרי היעדרות. הכותרת המשמעותית כאן, היא סדרה של מערכות עזר אלקטרוניות לרוכב שמגיעות לז’אנר הזה בעוצמה מלאה.

שני הכלים, מקבלים בחירה בין אפשרות מעבר בין שתי מפות הצתה ללא צורך לפשפש מתחת למושב כבעבר. עוד מערכת היא בקרת משיכה בעלת שני מצבים ואפשרות לניתוק.

יש כאן גם מערכת ABS לפנייה ואפשרות לנתק את המערכת לגלגל האחורי בלבד. עוד ברשימה קוויק-שיפטר דו כיווני ומערכת שיודעת להפחית קיפצוץ של הגלגל האחורי תחת בלימה חזקה.

ק.ט.מ 690 חדשים: החל מ-65,900 שקלים
הנה באה האלקטרוניקה לז’אנר…

 


מעבר לזה, בק.ט.מ מספרים על שימושיות שהשתפרה משמעותית. הם מדברים על טווח בין תדלוק לתדלוק ומצביעים על מיכל הדלק שצמח מ-12 ל-13.5 ל’. הצמיחה הזו יחד עם שיפור היעילות של המנוע, אמורה להציע טווח נסיעה של יותר מ-200 ק”מ בין תדלוק לתדלוק.

ק.ט.מ 690 חדשים: החל מ-65,900 שקלים
יותר מ-200 ק”מ בקצב כזה? למי יש כושר?!

 

יש כאן כמובן גם עיצוב חדש, פנסי LED חלקיים כצו האופנה וגם תא אחסון מצידו השמאלי של “מיכל הדלק” המיועד לתיק כלים קטן. עוד בשורה משמחת מסתתרת בטבלת הטיפולים של האופנוע. מרווח הטיפולים גדל אף הוא ועומד כעת על 10,000 ק”מ או שנה בין טיפול לטיפול.

ק.ט.מ 690 חדשים: החל מ-65,900 שקלים
ה-SMC R מדגמן את המפרט החדש

 

אבל החלק המשמעותי ב-690 תמיד היה המנוע. הדור החדש מקבל גל איזון נוסף ועוד עדכונים ומפיק כעת 74 כ”ס ו-7.5 קג”מ. בק.ט.מ טוענים שזהו הסינגל החזק ביותר בייצור סדרתי. נשמע הגיוני. היות והשניים חולקים את אותה הפלטפורמה ומיועדים לשימוש שונה נמצא הבדלים משמעותיים במתלים ובחישוקים.

ק.ט.מ 690 חדשים: החל מ-65,900 שקלים
ועכשיו תורו של האנדורו R

 

האנדורו R מקבל מזלג WP אקספלור חדש בקוטר 48 מ”מ. מאחור בולם רב כיוונונים מאותה התוצרת כשהמשקל הכללי עומד על 146 ק”ג.

ק.ט.מ 690 חדשים: החל מ-65,900 שקלים
על גלגל אחד בשטח

 

הגלגלים כאן מיועדים כמובן לעבודת שטח ועל חישוקי ה-21 אינץ’ מלפנים וה-18 אינץ’ האחורי צמיגים דו שימושיים של מיטאס. המושב, גבוה למדי ונישא לגובה של 910 מ”מ.

ק.ט.מ 690 חדשים: החל מ-65,900 שקלים
על גלגל אחד בכביש. יש כאן מוטיב חוזר

 

ה-SMC R, הסופרומוטו החביב, מקבל מזלג חדש של WP כשהדגם כאן הוא אייפקס בקוטר 48 מ”מ גם הוא. הבולם כאן חדש גם מאחור, של WP כמובן עם כל אפשרויות הכיוונון.

ק.ט.מ 690 חדשים: החל מ-65,900 שקלים
בלי מילים

 

הגרסה הזו גם מקבלת תגבור משמעותי לבלמים מלפנים עם דיסק בקוטר 320 מ”מ וקליפר רדיאלי של ברמבו. חישוקי ה-17 אינץ’ עוטים גומי ספורטיבי והמשקל גבוה בק”ג בודד מזה של האנדורו. המחירים עומדים על 69,900 ל-SMC R כשהאנדורו זול יותר ב-1,000 שקלים. עם שניהם מוצעת הנחה של 3,000 שקלים לחודש הקרוב – תקופת ההשקה.

ק.ט.מ 690 חדשים: החל מ-65,900 שקלים
אותה פלטפורמה, כיוונים שונים, בנוהל

 

השקת שני הדגמים החדשים נערכה בסוכנות מיי-מוטו בנתניה. המקום עבר שידרוג משמעותי לפי דרישות היצרן האוסטרי והדברים אמורים הן לגבי מראה המוסך והחנות והן לגבי הנהלים וצורת העבודה.

ק.ט.מ 690 חדשים: החל מ-65,900 שקלים
לחזק סוכנים פרטיים במקום לדרוס אותם עם סניפים עצמאיים, נשמע לנו טוב

 

זו הסוכנות הפרטית השמינית שעוברת שינוי מהסוג הזה ובדל”ב מכוונים להגיע לפריסה של 19 סוכנויות משנה פרטיות כאלו, המתפקדות לפי הדרישות האוסטריות.

 

690 SMC R 690 אנדורו R ק.ט.מ
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד