אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה 911 החדשה: מאבדת את הגג
ראשי » חדשות » פורשה 911 החדשה: מאבדת את הגג
פורשה 911 החדשה: מאבדת את הגג

פורשה 911 החדשה: מאבדת את הגג

שישה שבועות אחרי הצגת הדור החדש של ה-911 מוצגת הגרסה נטולת הגג

אריאל אלסיבוני 09/01/2019

פורשה 911 החדשה כבר כאן, כמו שספרנו לכם לא מזמן, ומעכשיו צריך להתחיל להתכונן להצגת הגרסאות השונות שלה. חכו רגע עם ה-GT3 ושאר התופינים, עכשיו הגיע תורה של גרסת הגג הנפתח. 911 עם גג פתוח, זו מסורת שהחלה ב-1981 ובפורשה ממשיכים אותה, כמובן.

אז הגרסה נטולת הגג של פורשה 911 החדשה היא בדיוק כזו. ובפורשה נותנים כמה פרטים על גג הבד המתקפל הזה. הם מספרים על קשתות טיטניום שמשולבות בו בכדי להפחית את השפעת הרוח עליו. הם גם מציינים שהוא מגיע עם חלון זכוכית אחורי ולא אחד עשוי פלסטיק חלילה.

בכל הקשור למהירות, של הגג כן? הם מצהירים שתהליך הפתיחה או הסגירה לוקח כ-12 שניות וניתן לבצע אותו עד למהירות של 50 קמ”ש. כשהגג למטה, ד”א, מסיט רוח מאחור דואג לשקט ולרווחה לנוסעים.


 

בזמן ההשקה, לקראת שיווק ב-2020, מוצגת ה-911 נטולת הגג בשתי גרסאות: קאררה S וקאררה 4S. דהיינו האחת עם הנעה אחורית (כמו שצריך) והשנייה עם הנעה כפולה (כמו שצריכים אנשים שאוהבים חופשות באתרי סקי). הבוקסר המוגדש בעל ששת הציל’ מפיק 443 כ”ס ולוקח את הקאררה S ל-100 קמ”ש תוך 3.7 ש’ (3.6 ש’ ב-4S) בדרך למהירות מרבית של 306 קמ”ש (304 קמ”ש בגרסת ההנעה הכפולה).

P19_0025_a5_rgbP19_0025_a5_rgbPreview
P19_0035_a5_rgbP19_0035_a5_rgbPreview
P19_0034_a5_rgb (1)P19_0034_a5_rgb (1)Preview
P19_0032_a5_rgbP19_0032_a5_rgbPreview
P19_0031_a5_rgbP19_0031_a5_rgbPreview
P19_0030_a5_rgbP19_0030_a5_rgbPreview
P19_0029_a5_rgbP19_0029_a5_rgbPreview
P19_0027_a5_rgbP19_0027_a5_rgbPreview

העיצוב מבפנים ומבחוץ, תואם לדגם הקופה של הדור השמיני שהוצג זה מכבר. ההבדל היחידי בתא הנוסעים הם מתגי פתיחת הגג. מבחוץ מה שבולט הם החישוקים הייחודיים בקוטר 21 אינץ’ מאחור ו-20 אינץ’ מלפנים. מה שמעניין יותר, זה שפורשה מתחייבים שהעמידות של הגוף הזה לפיתול גבוהה יותר מהדור הקודם. זה אמור לשפר את היכולת והתחושה. גם מערכת המתלים האקטיבית של פורשה, שמוצעת בקבריולה הזו, מגיעה עם מוטות-ייצוב עבים יותר והנמכה של 10 מ”מ. אלו מעניקים לה, לפי פורשה, תחושה טבעית יותר.

 

911 פורשה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד