אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה 911 החדשה: מאבדת את הגג
ראשי » חדשות » פורשה 911 החדשה: מאבדת את הגג
פורשה 911 החדשה: מאבדת את הגג

פורשה 911 החדשה: מאבדת את הגג

שישה שבועות אחרי הצגת הדור החדש של ה-911 מוצגת הגרסה נטולת הגג

אריאל אלסיבוני 09/01/2019

פורשה 911 החדשה כבר כאן, כמו שספרנו לכם לא מזמן, ומעכשיו צריך להתחיל להתכונן להצגת הגרסאות השונות שלה. חכו רגע עם ה-GT3 ושאר התופינים, עכשיו הגיע תורה של גרסת הגג הנפתח. 911 עם גג פתוח, זו מסורת שהחלה ב-1981 ובפורשה ממשיכים אותה, כמובן.

אז הגרסה נטולת הגג של פורשה 911 החדשה היא בדיוק כזו. ובפורשה נותנים כמה פרטים על גג הבד המתקפל הזה. הם מספרים על קשתות טיטניום שמשולבות בו בכדי להפחית את השפעת הרוח עליו. הם גם מציינים שהוא מגיע עם חלון זכוכית אחורי ולא אחד עשוי פלסטיק חלילה.

בכל הקשור למהירות, של הגג כן? הם מצהירים שתהליך הפתיחה או הסגירה לוקח כ-12 שניות וניתן לבצע אותו עד למהירות של 50 קמ”ש. כשהגג למטה, ד”א, מסיט רוח מאחור דואג לשקט ולרווחה לנוסעים.


 

בזמן ההשקה, לקראת שיווק ב-2020, מוצגת ה-911 נטולת הגג בשתי גרסאות: קאררה S וקאררה 4S. דהיינו האחת עם הנעה אחורית (כמו שצריך) והשנייה עם הנעה כפולה (כמו שצריכים אנשים שאוהבים חופשות באתרי סקי). הבוקסר המוגדש בעל ששת הציל’ מפיק 443 כ”ס ולוקח את הקאררה S ל-100 קמ”ש תוך 3.7 ש’ (3.6 ש’ ב-4S) בדרך למהירות מרבית של 306 קמ”ש (304 קמ”ש בגרסת ההנעה הכפולה).

P19_0025_a5_rgbP19_0025_a5_rgbPreview
P19_0035_a5_rgbP19_0035_a5_rgbPreview
P19_0034_a5_rgb (1)P19_0034_a5_rgb (1)Preview
P19_0032_a5_rgbP19_0032_a5_rgbPreview
P19_0031_a5_rgbP19_0031_a5_rgbPreview
P19_0030_a5_rgbP19_0030_a5_rgbPreview
P19_0029_a5_rgbP19_0029_a5_rgbPreview
P19_0027_a5_rgbP19_0027_a5_rgbPreview

העיצוב מבפנים ומבחוץ, תואם לדגם הקופה של הדור השמיני שהוצג זה מכבר. ההבדל היחידי בתא הנוסעים הם מתגי פתיחת הגג. מבחוץ מה שבולט הם החישוקים הייחודיים בקוטר 21 אינץ’ מאחור ו-20 אינץ’ מלפנים. מה שמעניין יותר, זה שפורשה מתחייבים שהעמידות של הגוף הזה לפיתול גבוהה יותר מהדור הקודם. זה אמור לשפר את היכולת והתחושה. גם מערכת המתלים האקטיבית של פורשה, שמוצעת בקבריולה הזו, מגיעה עם מוטות-ייצוב עבים יותר והנמכה של 10 מ”מ. אלו מעניקים לה, לפי פורשה, תחושה טבעית יותר.

 

911 פורשה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד