אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פיג’ו 208 רייסינג-קאפ: מתכוננים לעונה החדשה
ראשי » חדשות » פיג’ו 208 רייסינג-קאפ: מתכוננים לעונה החדשה
ליגת פיג'ו 208 רייסינג-קאפ: מתכוננים לעונה החדשה

פיג’ו 208 רייסינג-קאפ: מתכוננים לעונה החדשה

עונת 2018 של פיג'ו רייסינג קאפ רק הסתיימה וכבר מגיע עדכון לגבי הצפוי בעונה השנייה של הליגה

אריאל אלסיבוני 06/01/2019 צלם: אור גליקמן

סבב התחרויות פיג’ו 208 רייסינג-קאפ ממשיך לתוך עונה שנייה במשנה מרץ. למי שלא מכיר, מדובר בליגה של דגם אחד, במסגרתה יכולים כל איש ואישה להתחרות. מעבר למירוצים אלו, הליגה התפתחה גם ללמחוזות הטיים-אטאק, שם ניתן למצוא קטגוריות המתאימות גם לרכבים שונים.

לכבוד השנה החדשה, פיג’ו מפתיעה ופותחת פנקס הזמנות לפיג’ו 208RC. כן, לא חייבים להשכיר יותר את מכונית המירוץ, אפשר לקנות אחת, משומשת מאלו ששימשו בעונת 2018, או חדשה לחלוטין. בפיג’ו גם מאפשרים לרוכשי הרכבים החדשים להזמין אותם עם מפרט אחר מה שייאפשר להן להיות תחרותיות גם בקטגוריות ומירוצים אחרים.

להזכירך, מדובר במכוניות מירוץ לכל דבר ועניין, הנבנים על ידי מחלקת הספורט של פיג’ו בניכר. הן מגיעות לכאן מופשטות מכל אביזר מיותר ומצוידות בכלוב התהפכות, מכלולים ייעודיים ועוד. המחירים מתחילים ב-150,000 שקלים ל-208RC משומשת ול-200,000 שקלים לאחת חדשה לחלוטין. בכך הפכה פיג’ו ליבואן הרכב הרציני הראשון, שמוכר כאן מכוניות מירוץ היישר מהמפעל. שאפו.

ליגת פיג'ו 208 רייסינג-קאפ: מתכוננים לעונה החדשה
לקנות מכונית מירוץ מיבואן. בישראל. פיג’ו 208RC

 


בסבב 2019 של פיג’ו 208 רייסינג-קאפ, יתאפשר ל-24 נהגים להתחרות ב-4 מירוצים ובמירוץ הגמר. העלויות קוצצו משמעותית השנה ועלות ההשתתפות בעונת 2019 עומדת על 37,440 שקלים (34,515 שקלים לנרשמים עד סוף ינואר) וכלולים בה דלק, צמיגים, רישום למירוצים, השתתפות בגמר וכן ליווי והדרכה של צוות פרודרייב. העלות אינה כוללת ציוד בטיחות לנהג, הוצאת רישיון נהיגה ספורטיבית ושבר מתאונות.

 

 

208 רייסינג קאפ פיג'ו פיג'ו 208 רייסינג-קאפ פרודרייב
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד