ב.מ.וו X5 החדש כנראה ממש חשוב לב.מ.וו איטליה. כי אין דרך אחרת להסביר את המאמץ שהם השקיעו בהפקה הזו. אם לפשט את הנושא, הם “פשוט” העתיקו את מסלול מונזה לסהרה. וזהו.
המשימה הפשוטה הזו, להעתיק מסלול שלם בדיוק של 1:1 עם אותו רוחב, אורך ורדיוסים זהים בפניות, דרשה יותר משבועיים עבודה של יותר מ-50 איש. מעבר למהנדסים, מודדים, טכנאים ופועלים פעלו באתר 4 בולדוזרים ו-4 משאיות בכדי להזיז כ-3,500 מ”ר של אדמה.
התוצאה, לא הפילה אותנו מהרגליים אבל כן גרמה לנו להעריך את המאמץ. ה-X5 יוצא להקפה בגרסת העפר של מונזה, מלווה בשני ב.מ.וו R1250GS אדוונצ’ר (חדשים גם הם) כשהסרט חותך לסירוגין ל-X5 על מונזה המקורי. רעיון מצוין, ביצוע מרשים. אולי אנחנו יכולים לגנוב את הרעיון הזה ולהתחיל לייצר מסלולים אייקוניים מהעולם, בשטח.